Mistä näkee Kylki kyljessä videon????
Mistä näkee Pikku G:n Kylki Kyljessä videon?
9
771
Vastaukset
- Jukka
Toivottavasti ei mistään! Se pikku nilkki saisi painua hoitoon.
- [***]
Niin saisit sinäki..!
- :D:D:D
pikku g:n kylkikyljessä videon näkee joka paikasta top 40, pohjoismainen videolista (joka tulee koht mut en tiiä tuleex se siinä, mut tos oli pari juttuu mis se vois tulla)
- Jukka
[***] kirjoitti:
Niin saisit sinäki..!
Ei kai pikku pikkugay-fani vetänyt palkoa nenuun?*Sniif*..
- mietteliäs
olisiko joku ystävällinen ja teki mulle listan kaiesta mikä Henkassa on huono homma?? Vaikka sen musa onki monen mielestä peestä ni pitäskö sen mennä sen takii hoitoon et se ei tejän mielestä jotka ajattelette vaan omaa napaanne ettekä ite sit kumminkaa uskalla olla niin rohkeita että tekisitte jotain sellasta ku se tekee... Vai ootteks te oikeesti niin "kateellisia" tai "omahyväsiä" että pitää joka mahdollisuudessa haukkuu niitä artisteja tai bändejä jotka on teijän mielestä.. huonoja.. tai pitääks joittenki pilata muiden ilo. esim. nrj konsertissa se antti tuisku homma jotkut ois saattanu haluta kuulla enemmän niitä biisejä... mä en itsekkään pidä pikku g:eestä enkä Antti tuskusta mut en mä tommosta silti mee tekee... Mä oon vaan ilonen niitten puolesta et ne uskaltyaa ees yrittää toteuttaa unelmansa :d
- antihoppari
mietteliäs kirjoitti:
olisiko joku ystävällinen ja teki mulle listan kaiesta mikä Henkassa on huono homma?? Vaikka sen musa onki monen mielestä peestä ni pitäskö sen mennä sen takii hoitoon et se ei tejän mielestä jotka ajattelette vaan omaa napaanne ettekä ite sit kumminkaa uskalla olla niin rohkeita että tekisitte jotain sellasta ku se tekee... Vai ootteks te oikeesti niin "kateellisia" tai "omahyväsiä" että pitää joka mahdollisuudessa haukkuu niitä artisteja tai bändejä jotka on teijän mielestä.. huonoja.. tai pitääks joittenki pilata muiden ilo. esim. nrj konsertissa se antti tuisku homma jotkut ois saattanu haluta kuulla enemmän niitä biisejä... mä en itsekkään pidä pikku g:eestä enkä Antti tuskusta mut en mä tommosta silti mee tekee... Mä oon vaan ilonen niitten puolesta et ne uskaltyaa ees yrittää toteuttaa unelmansa :d
Niin no en minäkään Pikku G:stä tai Tuiskusta tykkää. En ainakaan musiikista, muulla ei olekaan sitten väliä. Tuiskua ei voi arvostaakaan, kun se ei ite tee mitään. Mutta oon saanu semmotteen käsityksen, että Pikku G tekis piisinsä itte, vai olenko väärässä? Jos nimittäin niin on, niin siinä tapauksessa kyllä arvostan häntä jotenkin, vaikka en häntä diggaakaan. Hip hoppia en tosiaankaan ymmärrä, minusta se ei ole mitään musiikkia, vaan lähinnä jotain mölysaastetta.
Noh, ei se ehkä niin mustavalkoista ole. Mielestäni Pikku G:llä ne kuulemani piisit ovat kyllä harvinaisen hyviä, nimittäin jotain hip hoppia en pysty kuuntelemaan hyvällä tahdollakaan, pakko päästä pois, jos sellaista kuuluu. Mutta Pikku G menee siinä taustalla, ei siitä tule sellaista yökötyskohtausta. En tuosta räpäyttämisestä oikein pidä, mutta on niissä biiseissä jotkin taustat sentään.
Ja hyväähän se vissiin tarkoittaa. Vähän vain on sellaista maailmanparannusmusiikkia, tyyliin "nuorissa on tulevaisuus". On se sentään parempi kuin "jou, mullon naisii ja rahaa ja autoja ja pari kiloo kultaa kaulassa".
Eli pointtini lienee, että eiköhän tähän maailmaan yksi Pikku G:kin mahdu. - Likka=))
:D:D:D kirjoitti:
pikku g:n kylkikyljessä videon näkee joka paikasta top 40, pohjoismainen videolista (joka tulee koht mut en tiiä tuleex se siinä, mut tos oli pari juttuu mis se vois tulla)
kylki kyljessä musiikki videon näkee myös pikku g uusimmalta levyltä ja kyllä se tulee tv:stä..
- JOOO
Jukka kirjoitti:
Ei kai pikku pikkugay-fani vetänyt palkoa nenuun?*Sniif*..
se on G , sori nyt vaa...
nii ja tuost pienuudesta, mistä sä tiiät et mä oon pieni? - Tappaja
antihoppari kirjoitti:
Niin no en minäkään Pikku G:stä tai Tuiskusta tykkää. En ainakaan musiikista, muulla ei olekaan sitten väliä. Tuiskua ei voi arvostaakaan, kun se ei ite tee mitään. Mutta oon saanu semmotteen käsityksen, että Pikku G tekis piisinsä itte, vai olenko väärässä? Jos nimittäin niin on, niin siinä tapauksessa kyllä arvostan häntä jotenkin, vaikka en häntä diggaakaan. Hip hoppia en tosiaankaan ymmärrä, minusta se ei ole mitään musiikkia, vaan lähinnä jotain mölysaastetta.
Noh, ei se ehkä niin mustavalkoista ole. Mielestäni Pikku G:llä ne kuulemani piisit ovat kyllä harvinaisen hyviä, nimittäin jotain hip hoppia en pysty kuuntelemaan hyvällä tahdollakaan, pakko päästä pois, jos sellaista kuuluu. Mutta Pikku G menee siinä taustalla, ei siitä tule sellaista yökötyskohtausta. En tuosta räpäyttämisestä oikein pidä, mutta on niissä biiseissä jotkin taustat sentään.
Ja hyväähän se vissiin tarkoittaa. Vähän vain on sellaista maailmanparannusmusiikkia, tyyliin "nuorissa on tulevaisuus". On se sentään parempi kuin "jou, mullon naisii ja rahaa ja autoja ja pari kiloo kultaa kaulassa".
Eli pointtini lienee, että eiköhän tähän maailmaan yksi Pikku G:kin mahdu.ole varma tosta uudesta levystä mut eiks ekalle levylle Ezkimo ja Sandaali tehny suurimman osan kappaleista ja Romeo Ja Julia ei oo g:n sanottama sen biisin on tehny g:n serkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418