Mistä näkee Pikku G:n Kylki Kyljessä videon?

Erkki

Mistä näkee Kylki kyljessä videon????

9

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

      Toivottavasti ei mistään! Se pikku nilkki saisi painua hoitoon.

      • [***]

        Niin saisit sinäki..!


      • :D:D:D

        pikku g:n kylkikyljessä videon näkee joka paikasta top 40, pohjoismainen videolista (joka tulee koht mut en tiiä tuleex se siinä, mut tos oli pari juttuu mis se vois tulla)


      • Jukka
        [***] kirjoitti:

        Niin saisit sinäki..!

        Ei kai pikku pikkugay-fani vetänyt palkoa nenuun?*Sniif*..


      • mietteliäs

        olisiko joku ystävällinen ja teki mulle listan kaiesta mikä Henkassa on huono homma?? Vaikka sen musa onki monen mielestä peestä ni pitäskö sen mennä sen takii hoitoon et se ei tejän mielestä jotka ajattelette vaan omaa napaanne ettekä ite sit kumminkaa uskalla olla niin rohkeita että tekisitte jotain sellasta ku se tekee... Vai ootteks te oikeesti niin "kateellisia" tai "omahyväsiä" että pitää joka mahdollisuudessa haukkuu niitä artisteja tai bändejä jotka on teijän mielestä.. huonoja.. tai pitääks joittenki pilata muiden ilo. esim. nrj konsertissa se antti tuisku homma jotkut ois saattanu haluta kuulla enemmän niitä biisejä... mä en itsekkään pidä pikku g:eestä enkä Antti tuskusta mut en mä tommosta silti mee tekee... Mä oon vaan ilonen niitten puolesta et ne uskaltyaa ees yrittää toteuttaa unelmansa :d


      • antihoppari
        mietteliäs kirjoitti:

        olisiko joku ystävällinen ja teki mulle listan kaiesta mikä Henkassa on huono homma?? Vaikka sen musa onki monen mielestä peestä ni pitäskö sen mennä sen takii hoitoon et se ei tejän mielestä jotka ajattelette vaan omaa napaanne ettekä ite sit kumminkaa uskalla olla niin rohkeita että tekisitte jotain sellasta ku se tekee... Vai ootteks te oikeesti niin "kateellisia" tai "omahyväsiä" että pitää joka mahdollisuudessa haukkuu niitä artisteja tai bändejä jotka on teijän mielestä.. huonoja.. tai pitääks joittenki pilata muiden ilo. esim. nrj konsertissa se antti tuisku homma jotkut ois saattanu haluta kuulla enemmän niitä biisejä... mä en itsekkään pidä pikku g:eestä enkä Antti tuskusta mut en mä tommosta silti mee tekee... Mä oon vaan ilonen niitten puolesta et ne uskaltyaa ees yrittää toteuttaa unelmansa :d

        Niin no en minäkään Pikku G:stä tai Tuiskusta tykkää. En ainakaan musiikista, muulla ei olekaan sitten väliä. Tuiskua ei voi arvostaakaan, kun se ei ite tee mitään. Mutta oon saanu semmotteen käsityksen, että Pikku G tekis piisinsä itte, vai olenko väärässä? Jos nimittäin niin on, niin siinä tapauksessa kyllä arvostan häntä jotenkin, vaikka en häntä diggaakaan. Hip hoppia en tosiaankaan ymmärrä, minusta se ei ole mitään musiikkia, vaan lähinnä jotain mölysaastetta.

        Noh, ei se ehkä niin mustavalkoista ole. Mielestäni Pikku G:llä ne kuulemani piisit ovat kyllä harvinaisen hyviä, nimittäin jotain hip hoppia en pysty kuuntelemaan hyvällä tahdollakaan, pakko päästä pois, jos sellaista kuuluu. Mutta Pikku G menee siinä taustalla, ei siitä tule sellaista yökötyskohtausta. En tuosta räpäyttämisestä oikein pidä, mutta on niissä biiseissä jotkin taustat sentään.

        Ja hyväähän se vissiin tarkoittaa. Vähän vain on sellaista maailmanparannusmusiikkia, tyyliin "nuorissa on tulevaisuus". On se sentään parempi kuin "jou, mullon naisii ja rahaa ja autoja ja pari kiloo kultaa kaulassa".

        Eli pointtini lienee, että eiköhän tähän maailmaan yksi Pikku G:kin mahdu.


      • Likka=))
        :D:D:D kirjoitti:

        pikku g:n kylkikyljessä videon näkee joka paikasta top 40, pohjoismainen videolista (joka tulee koht mut en tiiä tuleex se siinä, mut tos oli pari juttuu mis se vois tulla)

        kylki kyljessä musiikki videon näkee myös pikku g uusimmalta levyltä ja kyllä se tulee tv:stä..


      • JOOO
        Jukka kirjoitti:

        Ei kai pikku pikkugay-fani vetänyt palkoa nenuun?*Sniif*..

        se on G , sori nyt vaa...

        nii ja tuost pienuudesta, mistä sä tiiät et mä oon pieni?


      • Tappaja
        antihoppari kirjoitti:

        Niin no en minäkään Pikku G:stä tai Tuiskusta tykkää. En ainakaan musiikista, muulla ei olekaan sitten väliä. Tuiskua ei voi arvostaakaan, kun se ei ite tee mitään. Mutta oon saanu semmotteen käsityksen, että Pikku G tekis piisinsä itte, vai olenko väärässä? Jos nimittäin niin on, niin siinä tapauksessa kyllä arvostan häntä jotenkin, vaikka en häntä diggaakaan. Hip hoppia en tosiaankaan ymmärrä, minusta se ei ole mitään musiikkia, vaan lähinnä jotain mölysaastetta.

        Noh, ei se ehkä niin mustavalkoista ole. Mielestäni Pikku G:llä ne kuulemani piisit ovat kyllä harvinaisen hyviä, nimittäin jotain hip hoppia en pysty kuuntelemaan hyvällä tahdollakaan, pakko päästä pois, jos sellaista kuuluu. Mutta Pikku G menee siinä taustalla, ei siitä tule sellaista yökötyskohtausta. En tuosta räpäyttämisestä oikein pidä, mutta on niissä biiseissä jotkin taustat sentään.

        Ja hyväähän se vissiin tarkoittaa. Vähän vain on sellaista maailmanparannusmusiikkia, tyyliin "nuorissa on tulevaisuus". On se sentään parempi kuin "jou, mullon naisii ja rahaa ja autoja ja pari kiloo kultaa kaulassa".

        Eli pointtini lienee, että eiköhän tähän maailmaan yksi Pikku G:kin mahdu.

        ole varma tosta uudesta levystä mut eiks ekalle levylle Ezkimo ja Sandaali tehny suurimman osan kappaleista ja Romeo Ja Julia ei oo g:n sanottama sen biisin on tehny g:n serkku


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe