Mistä näkee Pikku G:n Kylki Kyljessä videon?

Erkki

Mistä näkee Kylki kyljessä videon????

9

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka

Toivottavasti ei mistään! Se pikku nilkki saisi painua hoitoon.

• [***]

Niin saisit sinäki..!

• :D:D:D

pikku g:n kylkikyljessä videon näkee joka paikasta top 40, pohjoismainen videolista (joka tulee koht mut en tiiä tuleex se siinä, mut tos oli pari juttuu mis se vois tulla)

• Jukka
        [***] kirjoitti:

Niin saisit sinäki..!

Ei kai pikku pikkugay-fani vetänyt palkoa nenuun?*Sniif*..

• mietteliäs

olisiko joku ystävällinen ja teki mulle listan kaiesta mikä Henkassa on huono homma?? Vaikka sen musa onki monen mielestä peestä ni pitäskö sen mennä sen takii hoitoon et se ei tejän mielestä jotka ajattelette vaan omaa napaanne ettekä ite sit kumminkaa uskalla olla niin rohkeita että tekisitte jotain sellasta ku se tekee... Vai ootteks te oikeesti niin "kateellisia" tai "omahyväsiä" että pitää joka mahdollisuudessa haukkuu niitä artisteja tai bändejä jotka on teijän mielestä.. huonoja.. tai pitääks joittenki pilata muiden ilo. esim. nrj konsertissa se antti tuisku homma jotkut ois saattanu haluta kuulla enemmän niitä biisejä... mä en itsekkään pidä pikku g:eestä enkä Antti tuskusta mut en mä tommosta silti mee tekee... Mä oon vaan ilonen niitten puolesta et ne uskaltyaa ees yrittää toteuttaa unelmansa :d

• antihoppari
        mietteliäs kirjoitti:

olisiko joku ystävällinen ja teki mulle listan kaiesta mikä Henkassa on huono homma?? Vaikka sen musa onki monen mielestä peestä ni pitäskö sen mennä sen takii hoitoon et se ei tejän mielestä jotka ajattelette vaan omaa napaanne ettekä ite sit kumminkaa uskalla olla niin rohkeita että tekisitte jotain sellasta ku se tekee... Vai ootteks te oikeesti niin "kateellisia" tai "omahyväsiä" että pitää joka mahdollisuudessa haukkuu niitä artisteja tai bändejä jotka on teijän mielestä.. huonoja.. tai pitääks joittenki pilata muiden ilo. esim. nrj konsertissa se antti tuisku homma jotkut ois saattanu haluta kuulla enemmän niitä biisejä... mä en itsekkään pidä pikku g:eestä enkä Antti tuskusta mut en mä tommosta silti mee tekee... Mä oon vaan ilonen niitten puolesta et ne uskaltyaa ees yrittää toteuttaa unelmansa :d

Niin no en minäkään Pikku G:stä tai Tuiskusta tykkää. En ainakaan musiikista, muulla ei olekaan sitten väliä. Tuiskua ei voi arvostaakaan, kun se ei ite tee mitään. Mutta oon saanu semmotteen käsityksen, että Pikku G tekis piisinsä itte, vai olenko väärässä? Jos nimittäin niin on, niin siinä tapauksessa kyllä arvostan häntä jotenkin, vaikka en häntä diggaakaan. Hip hoppia en tosiaankaan ymmärrä, minusta se ei ole mitään musiikkia, vaan lähinnä jotain mölysaastetta.

Noh, ei se ehkä niin mustavalkoista ole. Mielestäni Pikku G:llä ne kuulemani piisit ovat kyllä harvinaisen hyviä, nimittäin jotain hip hoppia en pysty kuuntelemaan hyvällä tahdollakaan, pakko päästä pois, jos sellaista kuuluu. Mutta Pikku G menee siinä taustalla, ei siitä tule sellaista yökötyskohtausta. En tuosta räpäyttämisestä oikein pidä, mutta on niissä biiseissä jotkin taustat sentään.

Ja hyväähän se vissiin tarkoittaa. Vähän vain on sellaista maailmanparannusmusiikkia, tyyliin "nuorissa on tulevaisuus". On se sentään parempi kuin "jou, mullon naisii ja rahaa ja autoja ja pari kiloo kultaa kaulassa".

Eli pointtini lienee, että eiköhän tähän maailmaan yksi Pikku G:kin mahdu.

• Likka=))
        :D:D:D kirjoitti:

pikku g:n kylkikyljessä videon näkee joka paikasta top 40, pohjoismainen videolista (joka tulee koht mut en tiiä tuleex se siinä, mut tos oli pari juttuu mis se vois tulla)

kylki kyljessä musiikki videon näkee myös pikku g uusimmalta levyltä ja kyllä se tulee tv:stä..

• JOOO
        Jukka kirjoitti:

Ei kai pikku pikkugay-fani vetänyt palkoa nenuun?*Sniif*..

se on G , sori nyt vaa...

nii ja tuost pienuudesta, mistä sä tiiät et mä oon pieni?

• Tappaja
        antihoppari kirjoitti:

Niin no en minäkään Pikku G:stä tai Tuiskusta tykkää. En ainakaan musiikista, muulla ei olekaan sitten väliä. Tuiskua ei voi arvostaakaan, kun se ei ite tee mitään. Mutta oon saanu semmotteen käsityksen, että Pikku G tekis piisinsä itte, vai olenko väärässä? Jos nimittäin niin on, niin siinä tapauksessa kyllä arvostan häntä jotenkin, vaikka en häntä diggaakaan. Hip hoppia en tosiaankaan ymmärrä, minusta se ei ole mitään musiikkia, vaan lähinnä jotain mölysaastetta.

Noh, ei se ehkä niin mustavalkoista ole. Mielestäni Pikku G:llä ne kuulemani piisit ovat kyllä harvinaisen hyviä, nimittäin jotain hip hoppia en pysty kuuntelemaan hyvällä tahdollakaan, pakko päästä pois, jos sellaista kuuluu. Mutta Pikku G menee siinä taustalla, ei siitä tule sellaista yökötyskohtausta. En tuosta räpäyttämisestä oikein pidä, mutta on niissä biiseissä jotkin taustat sentään.

Ja hyväähän se vissiin tarkoittaa. Vähän vain on sellaista maailmanparannusmusiikkia, tyyliin "nuorissa on tulevaisuus". On se sentään parempi kuin "jou, mullon naisii ja rahaa ja autoja ja pari kiloo kultaa kaulassa".

Eli pointtini lienee, että eiköhän tähän maailmaan yksi Pikku G:kin mahdu.

ole varma tosta uudesta levystä mut eiks ekalle levylle Ezkimo ja Sandaali tehny suurimman osan kappaleista ja Romeo Ja Julia ei oo g:n sanottama sen biisin on tehny g:n serkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      173
      10661
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      85
      10159
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5599
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4438
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      2905
    6. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      2898
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      38
      1706
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1308
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      4
      1142
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1074
    Aihe