mikä tulee kasurilan sehellin hesburgerin tilalle.
hampurilaiset
13
1487
Vastaukset
- kuullut oon
Sibylla. Saattaa olla auki jo huomenna.
- Voi sanoa että
meni perseelleen koko paikka. Aiemmin aivan ykköstä mehevyyden sun muun vuoksi safka mutta nyt oli niin kuivaa että pölisi...pitää taso muuttua ja paljon virrata Siilinjoessa vettä ennenkuin seuraavan kerran sinne ropojai kannan.
Makuasioista voi kiistellä. - Anonyymi
Voi sanoa että kirjoitti:
meni perseelleen koko paikka. Aiemmin aivan ykköstä mehevyyden sun muun vuoksi safka mutta nyt oli niin kuivaa että pölisi...pitää taso muuttua ja paljon virrata Siilinjoessa vettä ennenkuin seuraavan kerran sinne ropojai kannan.
Makuasioista voi kiistellä.niimpä rahtareiden anaalin kuivuus lisääntyi rutkasti
- nyyh1
Joko se hesburger on menny kiinni siellä? muka?
- väke
Milloin lopetti toimintansa? Ja miksi?
- hehheheehehhehe
30.9. lopetti toimintansa ja siitä syystä että restelin oli kannattavampaa ottaa oman firman ravintola.
- tietääkseni
Siilinjärven keskustan uuden S-Marketin yhteyteen tulee Hesburger.
- hesen ystävä
voi kun kuulostaa hyvälle ja toivottavasti tulisikin :)
- kränkkis
kuivaa ja ylihinnoiteltua mättöä, en aio toista kertaa käydä!
- modulator
On olemassa myös mahdollisuus että Restelin omistamalle Siilinjärven Shell Helmisimpukka -asemalle tulisi jossakin hamassa tulevaisuudessa Burger King, Sibylla on vain siirtymävaihe ja kun Restel nyt tuon brändin oikeudet Suomessa omistaa.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan jatkaako Hesburger toimintaansa vai tuleeko joku uusi hampurilaisketju shellin tiloihin.
- Anonyymi
Pöljäburger varmaan.
- Anonyymi
En kyllä toisten söisi kingissä. Ihan kylmä sämpylä mitä ei ole lämmitetty samoin keskellä oleva pekoni. Pihviä ainoastaan oli grillillä hutaistu. Karmeaa ruokaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1722700- 1511773
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1181570Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621419- 901164
- 731133
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591069- 281028
- 471011
- 70971