viinini on siinä vaiheessa että laitoin hiivanpysäyttäjän ja selvikkeen, siitä tulee sellainen ärpäkkä haju? maistoinkin vähäsen sitä niin en tiedä maistuuko siinä nyt sitten se hiiva vai, mitenhän saisin sen pelastettua vielä makultaan? :) tein sen omista marjoista.
Vastaukset 6
- akrofoobi
onko se akroleiinin haju?
- eikun tarkoitin
että onko se asetonin hajuista? niinkuin kynsilakan poistoaine.
- Siiderintekijä
eikun tarkoitin kirjoitti:
että onko se asetonin hajuista? niinkuin kynsilakan poistoaine.
On asetoonin hajuista. Mitä tehdään?
- Tuuletus avuksi?
Mielestäni hiilidioksidin haju. Voidaan tuulettaa käymispurkin kannen avulla heilauttamalla, jos ei voi tehdä enempää selkiytymisen jälkeen.
- nainen841
ei se oo asetonin hajuista. luulen että se on hiilidioksidin hajuista. viimeksi kun tein kotiviiniä niin se tarttu makuunkin
- Tuuletus avuksi?
Joko aloittaja sai onnistumaan kotiviinin teossa? Nytkö pullotus menossa?
Mullakin kaksi satsia menossa. Ekassa punaherukka ja taas toisessa kuningatar.
Käytän Gold Wine-käymispakkausta. Kuningatar käy nopeammin. Taas punaherukkasatsiin jouduin laittamaan rusinoita vauhdittamaan käymistä. Saa nähdä... Toivossa odotetaan... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546