Näyttä siltä, että K-ryhmää haukutaan paljon alennusvirheiden vuoksi. On tavallisia alennuksia. Sitten on vielä Plussa-korttia edellyttäviä alennuksia. Ei ole ihme, että asiakkaat menevät siinä sekaisin ja huutavat sitten kassoille virheistä. Tälla tavalla menetetään myös asiakkaita.
Herää kysymys onko tämä alennus- ja korttipeli hintansa arvoinen. Kaupoille se on jokapäiväinen riesa, kun täytyy muutella hintoja kassajärjestelmään. Kyllähän siinä virheitä voi tulla. Asiakkaiden täytyy penkoa esille Plussa-korttejaan ja yrittää saada kassapääte hyväksymään se. Se vie kassahenkilön aikaa. Ja kyllä K-ryhmällekin tulee melkoisia kustannuksia Plussa-järjestelmän tietotekniikasta ja rahojen siirrosta asiakkaiden tileille. Summat ovat vielä yleensä pieniä, joten asiakkaille hyöty on lähinnä kosmeettinen.
Ilman Plussakorttiakin K-ryhmä saa kkyllä kassajärjestelmästä täydelliset tiedot tuotteiden menekistä. Plussakorttia ei ilmeisesti vielä käytetä asiakaskohtaiseen mainontaan. Päivittäistavarakaupassa sellainen olisi tulevaisuudessakin tarpeetonta, koska ostot ovat niin pieniä. Niinpä K-ryhmän kannattaisi ehkä luopua Plussa-korteista ainakin päivittäistavarakaupoissa. Siellä ne ovat asiakkaille pelkkä riesa. Ainoastaan kodintarvike- ja rautakaupoissa niillä voi olla jotain merkitystä, koska Plussa-alennusten avulla voidaan kiihduttää epäkurantin tavaran poistamista, ja ostot ovat suurempia.
Onko varmaa, että alennustouhu on ehdottoman tärkeää asiakkaiden houkuttelemiseksi? Ainakin siitä aiheutuu kustannuksia kaupalle ja maineen menettämistä virheiden ja alennustavaroiden loppumisen vuoksi.
Alennus- ja korttikikkailu
Kkooho
1
123
Vastaukset
- Tyhmänröyhkeä
Totta turiset, mutta tuskin tyhmä ja röyhkeä KCM ottaa tästä(kään) onkeensa, ainakaan koivin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078