Miksi edes yritän?

Jordanian HIrvi

Tänään tuli sellainen tunne, että miksi edes yritän. Viimeinen niitti oli, kun autohuolto maksoi luvattua enemmän ja ne vaan pahoitteli. Ei olisi ollut varaa, rahat tiukalla, kun opiskelen ja kolme lasta huollettavana. Olen vuoden opiskellut tosi säntillisesti, suorittanut kaikki annetut tehtävät ja yrittänyt parhaani. Olen myös kotona yrittänyt olla hyvä vanhempi, koska valitettavasti olen meidän perheen ainoa aikuinen. Kaikki kyllä kannustavat minua ja sanovat, että olen fiksu ja pärjään.
Silti tänään tuli sellainen olo, että miksi edes yritän. Miksi en tee kuten kaverini, joka pani itsensä paksuksi narkkari-juopon kanssa ja nyt ruikuttaa surkeuttaan seurakunnalle ja käärii näiltä sekä rahalliset avustukset, että sympatiapisteet. Miksi en väännä eri isien kanssa lapsia maailmaan ja heittäydy kakaralaumoineni muiden elätettäväksi.
Tuon odotettua suuremman autonkorjauskustannuksen takia en ole varma, onko mulla varaa järjestää lapsilleni synttärit. Molemmat ovat syntyneet suunnilleen samoihin aikoihin, eri vuosina tosin. Toki sitä saa kakun väännettyä pienilläkin rahoilla. Mutta kivan lahjankin haluaisin molemmille hankkia. Vai sanonko vaan, että meidän auto toimii taas, siinä teille lahjaa kerrakseen. Ei meillä kyllä ole varaa polttoaineeseen, mutta auto toimii, tajutkaa olla riemuissanne.

Kertokaa miksi mä opiskelen. Kertokaa miksi mä yritän saada meille ammatin kautta paremman elämän. Haluaisin lopettaa jaksamisen, olla vaan ilman velvollisuuksia. Kaveerata jonkun seurakuntalaisten kanssa ja ottaa niiltä vastaan rahaa ja säälipisteitä. Ja sit en kuitenkaan halua, kun se sotii mun luontoa vastaan. Harmittaa vaan se, kun mitenkään ei palkita, vaikka yrittää elämässä eteenpäin.

Joo, mulla on huono päivä :/

0

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        92
        1602
      2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        84
        1085
      3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        397
        1033
      4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        68
        995
      5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        177
        944
      6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        93
        867
      7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
        Ikävä
        64
        633
      8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
        Ikävä
        60
        622
      9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
        Ikävä
        170
        613
      10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
        Ikävä
        37
        608
      Aihe