"Kiitos palautteestasi. Olen pahoillani, että lähetystä ei ole toimitettu postilaatikkoosi.
Kyseessä lienee inhimillinen erehdys jakelussa. Olen välittänyt palautteesi alueesi postinjakelusta vastaavalle esimiehelle selvitettäväksi jotta vastaavanlaisilta virheiltä vältyttäisiin jatkossa."
Näin kommentoitiin Postista, kun valitin, ettei maksamaani pikakirjettä toimitettu postilaatikkooni, vaan kirje piti lähteä itse noutamaan kesken työpäivän ei niin ihan lähellä sijaitsevasta palvelupisteestä.
Eli siis... "Sori vaan, ettemme tee työtä, josta meille maksetaan. Helpommalla pääsemme, kun tulet itse hakemaan kirjeesi. PS. Muista, että emme vastaa mistään lähetyksen vastaanottajalle."
Eikä ole edes eka kerta!
Posti palvelee, jos muistaa
2
139
Vastaukset
- kököök
Ja suomi taitaa olla ainut maa, jossa ei esim. kirjattuja kirjeitä kanneta vastaanottajalle, vaan ne täytyy käydä hakemassa postista.
- Palveluhaluton Posti
No niin. Posti käsitteli perille toimittamatonta pikakirjettä koskevan reklamaation ja totesi, että heillä on tapahtunut virhe. Ovat olleet yhteydessä virheen tehneeseen lajittelukeskukseen.
Hyvä näin, vaikka
a) asiamiesposti ei ymmärrä mistään mitään
b) postin asiakaspalvelu selittää puhelimessa ja sähköpostin kautta mitä ihmeelisintä tuubaa
Mutta pahaa seuraa...
Muutama päivä reklamaation käsittelyn jälkeen sama rumba toistui täsmälleen samanlaisena.
a) asiamiesposti ei vieläkään ymmärrä mistään mitään
b) postin asiakaspalvelu selittää asiamiespostin tytölle, että lähettäjässä on vika (tietysti vika on aina muualla kuin Itellassa... asiakaspalvelija on oppinut roolinsa kiitettävän hyvin)
c) onneksi itse sain asiakaspalvelusta suht järkevän henkilön langalle, mutta ei hänkään voinut kuin ihmetellä kollegansa kanssa, miksi lajittelukeskus muuttaa vastaanottajalle toimitettavaksi tarkoitetut pikakirjeet postista noudettaviksi kirjeiksi... eli kirje saapuu maahan pikakirjeenä (näkyy alkuperäisellä seurantakoodilla postinkin järjestelmässä), mutta loppumatkassa saa uuden seurantakoodin, joka onkin kirjatulle kirjeelle.
Asiakas noutaa kirjeen *ittuuntuneena, ja yrittää muistaa, ettei vika ole siinä kaupan kassatytössä.
Eipä tule enää kolmatta kertaa. Seuraavalla kerralla kirje tulee asiamiespostista vaikka taksikuljetuksena, jos ei muuten osaa ajoissa perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145