Karjaalla baareja?

redfoo1

Onko muita menomestoja kuin se juna-aseman pubi??

5

3020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdii22

Pub Norris, jossa ensi lauantaina (23.11) on keikka. Sekä teinejen suosima NOX.

• kotoisin teiltäpäin

Minkälainen paikka on Serendipity? Joku sanoi että olisi viihtyisä. Mietin mitä ikäluokkaa siellä käy. Ajattelin että jos joskus pistäytyisin, kun olen lähistöllä.

• karjaan menopaikkoja
        kotoisin teiltäpäin kirjoitti:

Minkälainen paikka on Serendipity? Joku sanoi että olisi viihtyisä. Mietin mitä ikäluokkaa siellä käy. Ajattelin että jos joskus pistäytyisin, kun olen lähistöllä.

Serendipity mainio valinta, sillä paikassa saa myös hyvää ruokaa ja juomaa edullisesti ja on viihtyisä miljööltään. Kaikenikäisiä kait siellä käy. Karjaalta löytyy myös Ewalds Pub jossa hyvinkin leppoisa meno ja musiikki.

• juottalassa

ymmärtääkseni juna aseman ja nox ovat enemmän tanssi mestoja kun ewalds, norris tai serendipity....? kaikissa en tosin ole käynyt,...

• .Karjaa on IN !

Hotelli Ravintola Socis on myös mainittava, samoin se että Karjaan Yökerho Nox on kuuluisa tasokkaista bändeistä siellä on usein joku hyvä soittamassa ja hyvistä DJ valinnoista.

Ennen Karjaalta lähdettiin pois pitämään hauskaa, nykyään Karjaalle tullaan kauempaakin kun halutaan viihtyä mukavien ihmisten ja rennon fiiliksen sekä hyvän viihteen parissa.
        Edullisissa ja maukkaissa ruokapaikoissa löytyy Karjaalla vaihtoehtoja myös.

Palvelu joka paikassa on aivan omaa luokkaansa ystävällisyydessä ja kielitaidossa.
        Ihmiset tosi mukavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      53
      2016
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      53
      1755
    3. Marko Lämsä kuollut

Oman käden kautta läx. Varma tieto.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1618
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      77
      1438
    5. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1273
    6. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      181
      1236
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      237
      1199
    8. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1056
    9. 76
      1055
    10. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      1006
    Aihe