Onko muita menomestoja kuin se juna-aseman pubi??
Karjaalla baareja?
5
2802
Vastaukset
- asdii22
Pub Norris, jossa ensi lauantaina (23.11) on keikka. Sekä teinejen suosima NOX.
- kotoisin teiltäpäin
Minkälainen paikka on Serendipity? Joku sanoi että olisi viihtyisä. Mietin mitä ikäluokkaa siellä käy. Ajattelin että jos joskus pistäytyisin, kun olen lähistöllä.
- karjaan menopaikkoja
kotoisin teiltäpäin kirjoitti:
Minkälainen paikka on Serendipity? Joku sanoi että olisi viihtyisä. Mietin mitä ikäluokkaa siellä käy. Ajattelin että jos joskus pistäytyisin, kun olen lähistöllä.
Serendipity mainio valinta, sillä paikassa saa myös hyvää ruokaa ja juomaa edullisesti ja on viihtyisä miljööltään. Kaikenikäisiä kait siellä käy. Karjaalta löytyy myös Ewalds Pub jossa hyvinkin leppoisa meno ja musiikki.
- juottalassa
ymmärtääkseni juna aseman ja nox ovat enemmän tanssi mestoja kun ewalds, norris tai serendipity....? kaikissa en tosin ole käynyt,...
- .Karjaa on IN !
Hotelli Ravintola Socis on myös mainittava, samoin se että Karjaan Yökerho Nox on kuuluisa tasokkaista bändeistä siellä on usein joku hyvä soittamassa ja hyvistä DJ valinnoista.
Ennen Karjaalta lähdettiin pois pitämään hauskaa, nykyään Karjaalle tullaan kauempaakin kun halutaan viihtyä mukavien ihmisten ja rennon fiiliksen sekä hyvän viihteen parissa.
Edullisissa ja maukkaissa ruokapaikoissa löytyy Karjaalla vaihtoehtoja myös.
Palvelu joka paikassa on aivan omaa luokkaansa ystävällisyydessä ja kielitaidossa.
Ihmiset tosi mukavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984