Mitä mieltä helluntailaiset, jotka ovat tunnetusti persujen kannattajia, ovat Jamesin erottamisesta?
Vastaukset 11
Nyt kyllä ehdoittaisin, että lähetät kysymyksen myös helluntalaisuus-palstalle. Siellä näyttää olevan yleensäkin aika vilkasta.
Jamesin osalta voisi sanoa (näinhän se on jokaisen elämässä): kun yksi ovi sulkeutuu, niin toinen avautuu.
Ounastelen jonkinlaista uutta puoluetta.- 10:40
Tämä on oikea palsta kysyä niiltä. Palstahan on persujen ja hihhuleiden suosikki jo muutenkin.
Rehellistä vastausta hihhuleilta on mahdoton saada, tulee litania psalmeja, linkkejä johonkin lahkosaaraanjaahan tms. 10:40 kirjoitti:
Tämä on oikea palsta kysyä niiltä. Palstahan on persujen ja hihhuleiden suosikki jo muutenkin.
Rehellistä vastausta hihhuleilta on mahdoton saada, tulee litania psalmeja, linkkejä johonkin lahkosaaraanjaahan tms.Onhan täällä muitakin kuin persuja ja hihhuleita.
Kävin muuten vilkaisemassa helluntalaisuus-palstaa. Hirvisaari oli siellä jo otettu esille, ja muutenkin keskustelu näytti vilkkaalta näin lauantaiaamuksi.- 10:53
jjeeves kirjoitti:
Onhan täällä muitakin kuin persuja ja hihhuleita.
Kävin muuten vilkaisemassa helluntalaisuus-palstaa. Hirvisaari oli siellä jo otettu esille, ja muutenkin keskustelu näytti vilkkaalta näin lauantaiaamuksi.On toki muitakin kuin persuja ja hihhuleita, mutta kova tekeminen meillä on saada ne järkiinsä ja palaamaan normaaliin elämään.
- Dax4
Hyvä aloitus.
- oli, oli,
... mutta hihhulit eivät vastaa suoraan kysymykseen.
- Dax4
Minä en tuota kirjoittanut, olen se oikea Dax4.
- Dax3
En minäkään, Ole se oikea homo Dax4
- infocrat
Helluntailaiset ovat nimenomaan tyypillisesti kristillisdemokraattien kannattajia, tosin heitä on varmaan pS:ssäkin.
- kieltämättä
Hankala kysymys hihhuleille, ollako puolesta vain vastaan persuja.
En oikein usko näihin uskontorajoihin Perussuomalaisten kannattajissa. Lahkoja kun on muitakin kuin helluntalaiset, ei-uskonnollisuus on kaikissa puolueissa (paitsi kristillisdemokraateissa) yleistä. Puolueen puheenjohtaja sattuu olemaan katolilainen. Suomessa on paljon ortodokseja, varmaan heidän joukossaan perussuomalaisiakin. Perussuomalaisten kannattaminen lähtee muista vaikuttimista kuin uskonnollisesta taustasta. Tai no, tehköön joku tutkimuksen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 140999
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27946Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42823- 39725
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48684- 56596
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575- 36568
- 76567