Uusinnat Nelosella

Niko

Miksi hemmetissä nelonen näytti suomi-usa ottelun uusinnan kello 7 aamulla!
Miksi sitä ei voi näyttää päivällä, edes plus kanavalla ku sieltä ei tuu koko päivänä mitään.

kaikkien muiden maiden ottelut tulee moneen kertaan esim: Kanada-tsekki ottelu tulee kolmeen kertaan

Ei Voi Ymmärtää!!
Nyt nelosen palauteposti tukkoon!!

5

414

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorsa

Sama juttu ollut koko WC:n ajan. Itse illat töissä ja en nähnyt Suomen viikolla pelattuja matseja ollenkaan. Huomenta Suomessa näytettiin joku kymmenen sekuntia peliä...

Luulisi että Nelosen ohjelmakaavioon saisi noita Suomen matseja uusintoina järkevämpään aikaan.

• Fani

Sama periaate näyttää jatkuvan finaaleissakin, uusinta näytetään muistaakseni aamulla 7 paikkeilla. Ihmeellistä!! Olen samaa mieltä, että nyt kaikki laittamaan palautetta Neloselle tästä asiasta!

• kummastelija

nelosella on kiire tunkea kaikki tehokas lähetysaika täyteen seksuaalisten vähemmistöjen elämää käsitteleviä sarjoja. Ilmeisesti ohjelmapäälliköllä on tarve edistää asiaa.

Tällöin lätkämatsia ei voi lähettää esim. klo 17 iltapäivällä.

• Pop

Miksi pitää olla niin laiska vetelä sängyssä mädäntyjä, ettei jaksa herätä 7 aikoihin aamulla. Itse herään ilman herätyskelloakin normaalisti jo ennen 7:aa. Pitääkö kukkua niin myöhään että aamulla pitää mädäntyä sängyssä puoleen päivään. Kannattaa mennä 10:ltä nukkumaan, kuten minä teen. Tällöin herää jo automaattisesti viimeistään seitsemältä, ja nukkumistakin kertyy näin sellaiset 8-9 tuntia yössä. Järki käteen hyvät herrat!!!

• xxx

Kiva olisi ollut kuulla kommentteja studiosta USA-Suomi pelissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2032
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      593
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      470
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      438
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe