Miksi hemmetissä nelonen näytti suomi-usa ottelun uusinnan kello 7 aamulla!
Miksi sitä ei voi näyttää päivällä, edes plus kanavalla ku sieltä ei tuu koko päivänä mitään.
kaikkien muiden maiden ottelut tulee moneen kertaan esim: Kanada-tsekki ottelu tulee kolmeen kertaan
Ei Voi Ymmärtää!!
Nyt nelosen palauteposti tukkoon!!
Uusinnat Nelosella
5
356
Vastaukset
- Sorsa
Sama juttu ollut koko WC:n ajan. Itse illat töissä ja en nähnyt Suomen viikolla pelattuja matseja ollenkaan. Huomenta Suomessa näytettiin joku kymmenen sekuntia peliä...
Luulisi että Nelosen ohjelmakaavioon saisi noita Suomen matseja uusintoina järkevämpään aikaan. - Fani
Sama periaate näyttää jatkuvan finaaleissakin, uusinta näytetään muistaakseni aamulla 7 paikkeilla. Ihmeellistä!! Olen samaa mieltä, että nyt kaikki laittamaan palautetta Neloselle tästä asiasta!
- kummastelija
nelosella on kiire tunkea kaikki tehokas lähetysaika täyteen seksuaalisten vähemmistöjen elämää käsitteleviä sarjoja. Ilmeisesti ohjelmapäälliköllä on tarve edistää asiaa.
Tällöin lätkämatsia ei voi lähettää esim. klo 17 iltapäivällä. - Pop
Miksi pitää olla niin laiska vetelä sängyssä mädäntyjä, ettei jaksa herätä 7 aikoihin aamulla. Itse herään ilman herätyskelloakin normaalisti jo ennen 7:aa. Pitääkö kukkua niin myöhään että aamulla pitää mädäntyä sängyssä puoleen päivään. Kannattaa mennä 10:ltä nukkumaan, kuten minä teen. Tällöin herää jo automaattisesti viimeistään seitsemältä, ja nukkumistakin kertyy näin sellaiset 8-9 tuntia yössä. Järki käteen hyvät herrat!!!
- xxx
Kiva olisi ollut kuulla kommentteja studiosta USA-Suomi pelissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089