Miksi hemmetissä nelonen näytti suomi-usa ottelun uusinnan kello 7 aamulla!
Miksi sitä ei voi näyttää päivällä, edes plus kanavalla ku sieltä ei tuu koko päivänä mitään.
kaikkien muiden maiden ottelut tulee moneen kertaan esim: Kanada-tsekki ottelu tulee kolmeen kertaan
Ei Voi Ymmärtää!!
Nyt nelosen palauteposti tukkoon!!
Uusinnat Nelosella
5
402
Vastaukset
- Sorsa
Sama juttu ollut koko WC:n ajan. Itse illat töissä ja en nähnyt Suomen viikolla pelattuja matseja ollenkaan. Huomenta Suomessa näytettiin joku kymmenen sekuntia peliä...
Luulisi että Nelosen ohjelmakaavioon saisi noita Suomen matseja uusintoina järkevämpään aikaan. - Fani
Sama periaate näyttää jatkuvan finaaleissakin, uusinta näytetään muistaakseni aamulla 7 paikkeilla. Ihmeellistä!! Olen samaa mieltä, että nyt kaikki laittamaan palautetta Neloselle tästä asiasta!
- kummastelija
nelosella on kiire tunkea kaikki tehokas lähetysaika täyteen seksuaalisten vähemmistöjen elämää käsitteleviä sarjoja. Ilmeisesti ohjelmapäälliköllä on tarve edistää asiaa.
Tällöin lätkämatsia ei voi lähettää esim. klo 17 iltapäivällä. - Pop
Miksi pitää olla niin laiska vetelä sängyssä mädäntyjä, ettei jaksa herätä 7 aikoihin aamulla. Itse herään ilman herätyskelloakin normaalisti jo ennen 7:aa. Pitääkö kukkua niin myöhään että aamulla pitää mädäntyä sängyssä puoleen päivään. Kannattaa mennä 10:ltä nukkumaan, kuten minä teen. Tällöin herää jo automaattisesti viimeistään seitsemältä, ja nukkumistakin kertyy näin sellaiset 8-9 tuntia yössä. Järki käteen hyvät herrat!!!
- xxx
Kiva olisi ollut kuulla kommentteja studiosta USA-Suomi pelissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11556Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 114796
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683