tyttöjen isku

kysyjä

moi!
Eli tämä ketju on tämmönen kaikille ihmisille oleva kysymys ketju. Olen 12 vuotias poika ja olen ihastunut yhteen meiän luokkalaiseen tyttöön. Haluisin nyt tietää et onko jollain kokemusta miten saa tytön ihastumaan itseensä tai tietämään että onko tämä kiinnostunut minuun. Vähän tietoa minusta. Olen hiukan ujo mutta lopulta oman käsitykseni mukaan ihan mukava ja rauhallinen. Harrastan airsoftia ja pidän pelottavista jutuista. Pidän myös urheilusta. Televisiossa pidän tutkinta ohjelmista, dokumenteista ja esim huutokaupan metsästäjistä. Myös komediat ovat hyviä. Tietokoneella pidän minecraftista ja sotapeleistä. Sitten mitä tiedän tytöstä. Hän on hyvin ujo mutta pohjimmiltaan mukava ihminen. Hän ei kiusaa ketään ja on kohtelias. Hän on kotoisin norjalta mutta muutti suomeen. Nyt vaan vinkkejä pojilta ja työiltä molemmista näkökulmista mielellään. Kiitos jo etukäteen.

4

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :3 Omg

      Yritä olla kohtelias sille tytölle! Jos vaikka välkkisin jos juokset sen ohi nii sanot jotain mukavaa! Esim: Moi! Mitä kuuluu? tai jotain sellasta! os se vaikka pudottaa kynän tai kumin tai jotain nii nosta se ja anna sille! Jos se sanoo kiitos nii oo sille sillein '' joo, ei mitää '' Ja oo kiltti nii sit se saattais tykätä sust :) Mul kävi sillein yhen pojan kaa ♥ Istun sen vieressä matikan tunnilla ja me va nauretaan :) Yrit olla viihdyttävä jos istut sen vieressä tai jotain! Sit puhu sen kanssa kivoista asioista esim: Mitä teit viikon loppuna? :3 Mut tee tehtäviä myös ja kuuntele opettajaa! :) Ja jos se tuijottaa sua tuijota takas! Ja ruokalassa voit kattella sitä ;) Sit jos se näkee sun kattovan sitä nii ne aina kääntää pään jos niistä tuntuu ihanalta et poika kattoo ;) En sit oo aivan varma toimiiko tää mun juttu teille. Ja hei... Kaikki tytöt ei suostu jos sanot tekstiviestillä jotain '' ALAX OLEE? '' Nii kannattaa sanoo vapaa ajalla sillee '' Hei ( sen tytön nimi ) haluisitko sä seurustella mun kaa? '' Jos aijot pyytää sitä seurustelemaan ;)

      Onnee sulle

    • Jappervokki

      Näe hieman erityisvaivaa hänen vuokseen, niin hän kyllä huomaa sen ja osaa arvostaa sitä. Opettele tervehtimään norjaksi: "Hei! Hvordan går det med deg?" eli lausuttuna "Häi! Vuurdan goor de me dei?" Painota går:ia jos osaat. Korrekti vastaus tähän kysymykseen on "Bare bra. Og med deg?" eli "Baare braa. O me dei?" ja vastaus siihen "Bare bra." riippumatta siitä, miten oikeasti menee.

    • kysyjä

      kiitos vinkeistä. vähän on ehkä meidän luokan olosuhteisiin ja luokkakavereitteni ajatuksen kulkuun soveltumattomia vinkkejä... no ehkä välitunnilla jotain voisi kokeilla.

    • joskus ujo

      Koska tyttö on ujo, nii yritä saada se tunteen olonsa turvalliseks :) Silloin tyttö vapautuu sun seurassa pikku hiljaa. Naurata, pyydä apuu, auta jos tarttee apua.. Alota hitaasti pikku hiljaa ettei tyttö säikähdä :) ite olin ihan sairaan ujo tossa iässä joten yhtäkkinen huomio ois saanu vaa sulkeutuun. Ota eka kontaktia sen kavereihin ja sit siihen, mut kohtele sitä tyttöö erityisemminen ku niitä sen kavereita :) ja sit ku se alkaa rentoutuu nii pyydä vaik ulos :) Kysyt haluisko se tehä sun kans joku päivä jotai tms :)

      mut tiivistys:
      ole kohtelias
      saa tyttö hymyileen ja nauraan
      älä ole ääliö (ei ääliömäistä käyttäytymistä)
      Osoita kiinnostusta mut älä aja nurkkaan liialla läheisyydellä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe