Kärsämäki on ottamassa tänne pakolaisia ensimmäisten joukossa.
Tekemään työt mitä muut ei tee.
Elkää hyvät ihmiset ottako tänne enää lisää väkeä, kun täällä ei ole omillekkaan töitä.
Mihin ne mahtuu asumaan ja talvi on kylmä
Talkoot oli ennen vanhaa. Nykyään pitää löytyä rahaa , että pärjää ja voi alkaa rakentaa omaa tulevaisuutta. Kukaan ei pärjää pelkällä työn ilolla vaikka se oli kuinka sosiaallista.
Ja tätä ei suomi pysty tarjoamaan edes omilleen.
pakolaiset
6
198
Vastaukset
- pakowisio
Jouko Korkatti on sopiva vetään pakolaisia k-mäessä, kulumenolaskut kuntaan vaatimattoman p-lisän kera.
Kohta on paikallisessa etusivun juttu kuinka kaikki alkoi spesiaalisoitumisella tulevaan, JK on sisäistänyt tietotaitonsa em omakohtaisesti ja tietää kuinka esim a-holistia autetaan, pakolaiset ei ole a-holistia, mutta valvonnan ja ohjauksen tarpeessa ja "Jeves "hoitanee myös ne hommat, tietystikin edellyttää "seiniä, mutta niitähän onja selvää kait sekin että "valveutuneet ja K- Ristilliset auttaa em ja ottaa kukin par'pakolaista Houseensa, tarpeetonta edes moista mainita.Tietysti JK pieti kasvaa tulevan k-liitoksen myötä 4 x,seksi, mutta kulut pår yksikkö alenee.- Anonyymi
Alkoholisteja ei missään tapauksessa pitäisi laittaa samaan rivariin, vaan hoitoon tai erilleen toisistaan, pakolaiset on asia erikseen, ne kun on joutunut lähtemään omasta maastaan joko poliittisen vainon tai sodan vuoksi.
- piippolasta
vai tulee sinnekipäin noita notkujia kadunkulmiin,eivoi muutako kadehtia on teillä kärsivällisyyttä
- näi o pakotettu
se on nyt sivistyksen mitta kunnissa a' Suomessa, Kreikka-avustusten lisäksi ja osoittaa naapurimaille, että on varaa, eikä kööhäillä!
Ei syytä huhuille, missä kunnallisessa elimessä päätös pakolaisten vastaanottamisesta on tehty, näyttöä kiitos!
- Anti tulla vain
Päätöstä ei ole tehnyt, mutta mielestäni olisi syytä tehdä. Eli tehdä päätös pakolaisten ottamisesta mikäli niitä on tulossa. Minulla on heistä pelkästään hyviä kokemuksia ja ne kaikki on saatu työelämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856