Nokian Vuokrakodit Oy on Nokian keskustassa osoitteessa Antinkatu 2 ja Otonkatu 3 vuokratalot. Ei täällä kukaan sattuisi tietämään että onko edellä mainituissa taloissa vesimittarit ? Ajattelin vain että minulla ei ole koskaan ollut vesimittaria ja mikäli muutan jompaan kumpaan taloon ja jos niissä on vesimittari niin se on minulle ison opettelun paikka...Nimimerkki Vettä runsaasti käyttävä...
Antinkatu 2 / Otonkatu 3
Nokian Vuokrakodit
4
485
Vastaukset
- ole huoleti
Kyllä sun vedenkäytöstä huolehditaan.
- älykääpiö
toivottavasti on huoneistokohtainen vesimittari,että muiden asukkaiden ei tarvitse maksaa sinun lotrauksiasi kohoavan vuokran muodossa!
- Ruskee wichy
Minä käyn suihkussa 3krt päivässä et vettä kuluu koska nokian vesi sisältää paskaa ja kaikkea muuta likaa.
- äly hoi!
Ja se paska vesi puhdistaa sut?Saat kolminkertaisen annoksen paskaa,niinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690