Nokian Vuokrakodit Oy on Nokian keskustassa osoitteessa Antinkatu 2 ja Otonkatu 3 vuokratalot. Ei täällä kukaan sattuisi tietämään että onko edellä mainituissa taloissa vesimittarit ? Ajattelin vain että minulla ei ole koskaan ollut vesimittaria ja mikäli muutan jompaan kumpaan taloon ja jos niissä on vesimittari niin se on minulle ison opettelun paikka...Nimimerkki Vettä runsaasti käyttävä...
Antinkatu 2 / Otonkatu 3
Nokian Vuokrakodit
4
525
Vastaukset
- ole huoleti
Kyllä sun vedenkäytöstä huolehditaan.
- älykääpiö
toivottavasti on huoneistokohtainen vesimittari,että muiden asukkaiden ei tarvitse maksaa sinun lotrauksiasi kohoavan vuokran muodossa!
- Ruskee wichy
Minä käyn suihkussa 3krt päivässä et vettä kuluu koska nokian vesi sisältää paskaa ja kaikkea muuta likaa.
- äly hoi!
Ja se paska vesi puhdistaa sut?Saat kolminkertaisen annoksen paskaa,niinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110