Puuhevonen Tami

Faktaa.

Olisi jo aika pudottaa tämä huvittava köntys ja puuhevonen kisasta, sillä Tami on taatusti ollut alusta lähtien heikon koko purukasta. Hän saa varmaakin ääniä lätkäfaneilta, mutten olisi pudonnut jo ensimmäisenä.

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tamifani

      Ketäs siekii haukkusit jos hää ei ois siellä ? Sitäpaitsi yleisessä elämässäkin tarvitaan "itseä huonompia" ihmisiä, kuten puliukkoja tms.jotta sinun kaltaiset ihmiset tuntisivat itsensä paremmiksi.
      Tami on hauska, ja on kiva kun hänen itsetuntonsa kestää olla se vähäpisteinen. Jonkunhan sitäkin on oltava. Ja sitäpaitsi kansa häntä äänestää. Paljonko sinulla itsellä oilisi tukijoukkoja siellä ?

      • PÖLKKY

        Tässähän on kyse tanssikilpailusta eikä kävelykilpailusta!!!
        On väärin muita kohtaan jotka todella tanssivat, että tämä puupölkky pääsee jatkoon vaan siksi, että on NIIN kova jääkiekkoilija...


      • 6+12

        "Tami on hauska, ja on kiva kun hänen itsetuntonsa kestää olla se vähäpisteinen."

        standup- komiikkakisat pidetään jossain muualla... nämä ovat tanssikisat!


      • Boxing.

        Tami on oli keskinkertaisuus lätkässä, mutta täysin surkea puuhevonen tässä kissassa. Jos hän olisi MIES eikä itserakas Mikki Hiiri niin hänen olisi pitänyt antaa paikka häntä monin verroin paremmalla jo komeammalle pudonneelle. Tami kuvittelee olevansa kuningas mutta tallirengiksi sopisi paremmin. Siellä noita köntyksiä on lantaa luomassa.


      • Virtuaalitanssija

        Olisikin edes hauska, mutta on pelkästään itserakas. Käännän nykyisin telkkarista äänen pois aina, kun Tami puhuu. Hänen olisi todella ollut aika pudota, olisin mieluummin seurannut Mertin kehittymistä kuin Tamin taaperrusta.


    • vanha 61

      Tami hauska ???? Omahyväinen köntys... mistä hyvästä saa esim. 4 pistettä ?? Käsien kömpelöistä kaaristako ?? Hoh hoijaa......Miten entinen jääkiekkoilija voikin olla noin pönäkkä ja kömpelö ??

      • Faktaa.

        Taas puuhevonen jatkossa. Kyse on lähtäjunttien äänistä. Ylivoimaisesti huonoin ja mikä pahinta tuulettaa kuin parempikin tanssija.


      • tanssi on liikettä
        Faktaa. kirjoitti:

        Taas puuhevonen jatkossa. Kyse on lähtäjunttien äänistä. Ylivoimaisesti huonoin ja mikä pahinta tuulettaa kuin parempikin tanssija.

        Ärsyttävää, kun Tamin äänestäjien vuoksi kisasta putoaa parempia tanssijoita, joilta voisi odottaa jotain mielenkiintoista seuraavallakin kerralla. Tamin esitykset ei paljon hetkauta. Hölmöä äänestää vain jonkun maineen vuoksi. Eihän tuo ole mikään äänestä paras äijä -kilpailu.


    • järkeä hoi!

      Törkeää että tuollainen puuhevonen on vielä kisassa. Eikö ihmisillä ole järkeä?
      Olis pitäny pudota jo ensimmäisessä pudotuksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe