Venäjällä oikea asenne vankien kohtelussa

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013100717578291_ul.shtml

Eihän vankiloiden mitään suomalaisia lepokoteja vastaavia pidä ollakaan, jonne halutaan aina vaan uudestaan. Tulihan suomeen joskus rikollisia ulkomailtakin silläkin vankilaan pääsyn mielihalulla, kun täkäläisessä vankilassa paremmat oltavat kuin kotimaassaan vapaana.

Vankilan kuuluisikin olla paikka, jonne ei enää haluta palata takaisin. Valitettavasti tunnen erään nuoruudentuttavani, jolla alkoi se ns. vankilakierre ja kerran sattumalta tavatessäni, hän kertoi, että paremmin hänellä aika siellä kuluu kuin siviilissä.

13

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svsafasdf

niin, nuo köyhistä maista tulevat rikollisliigat voittaa aina. jos eivät jää kiinni, saavat myytyä saaliin ja saavat siitä rahaa. jos jäävät kiinni, pääsevät hyviin olosuhteisiin täydelle ylläpidolle. taas voitto.

itse olen aina saamani sakot lusinut muuntorangaistuksella. se on ollut mukava lepoloma täydellä ylläpidolla. eipä se varmaan pidemmän päälle juhlaa ole, mutta sakoista joutui maksimissaan kolmeksi kuukautta. ja mikäs se talvella oli, kun itse tuon ajankohdan pystyi valitsemaan. nykyäänhän noita ei enää muunnella, taisi joku muukin käyttää systeemiä lomatarkoituksessa :D

• harrastustoimintaa

Nykyrikollisella ei ole mitään hävittävää vaikka jäisi kiinni, päinvastoin. Rikollinen voittaa aina.

• rajat ovat auki

Rikollisuus vain lisääntyy ja yhä pienempi osa jää kiinni

• ...................

Olen ollut punikki koko ikäni ja olen aina ihaillut venäjää ja halunnut lähettää kaikki suomalaiset siperiaan. Vihdoinkin toiveeni toteutuu edes osittain ja ainakin yksi joutuu siperiaan.

• siperian sissit ry

Toivottavasti kylmyys kangistaa vihersinikat

• Late Lapista.

Vihjaileeko pistepirkko? jotta kairakettu on punikki ?

Late Lapista. SSSS Ry!

• venäjä näytti

• .. . . . .
        Late Lapista. kirjoitti:

Vihjaileeko pistepirkko? jotta kairakettu on punikki ?

Late Lapista. SSSS Ry!

.a. . . . . . . . . . . . .

• Vankilaan_sitten!!!

Mikset itse "pyri" vankilaan, jos siellä on niin mahtavaa?

• elinikäinen varmaan

Vankilastako kirjoitat?

• Laitostuneita...

Osa vangeista saattaa laitostua, mutta se johtuu siitä, että he eivät pärjää siviilissä, he eivät saa töitä, heiltä puuttuu koulutus, ja vangeille työpaikan saanti on muutenkin tosi vaikeaa, lisäksi siviilissä alkoholista saattaa monelle tulla ongelma, vankilassa alkoholiongelmia ei yleensä ole,
      kukaan normaali ihminen ei halua viettää aikaansa vankilassa mielestäni, vaikka olisi suomalainen eikä venäläinen vankila.

• ajatuksena vain

Voitaisi esittää Venäjälle että kiinniotetut vaihdettaisiin, täältä voisi lähettää muutamia satoja sinne, annettaisiin välirahaakin vielä, voisi alkaa mummon-potkijat vähentyä.

• Tervehdys Towerit

Ihastuttavaa lukea kuinka paljon on TOVEREITA järjestynyt levittämään ilosanomaa itäisenparatiisin iloista!!! Neuvostovenäjä elää uutta kukoistusta!! Kauan eläköön Suomen ja Neuvostoliiton ikuinen ystävyys!! Kaikki maailman Proletariaatit liittykää yhteen!! Venäjällä ei työttömyyttä eikä johtajia! siellä on leivän päälle muutakin tarjota kuin ylähuulta! Aloittakaamme laulamaan Internationaalia vallankumouksen kunniaksi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      68
      3031
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2835
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      49
      2067
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1535
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1308
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1243
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1212
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1210
    Aihe