Muutto Hankoon tammikuussa

Saarestapois

Moi hankolaiset

Aion muuttaa Helsingistä kaupungin vuokra-asunnosta Hankoon. Missä olisi hyvä ja rauhallinen sijainti, kun etsin Hangon kaupungin vuokra-asuntoa? Onko siellä ns. huonoja alueita? Paljonko on käypä vuokra n. 50neliöisestä kaksiosta siellä?

Millainen Hanko noin muuten on talvella?

Tätä palstaa lukeneena, voin lohduttaa etten ole nainen enkä homo. Siis asialliset vastaukset huomioidaan.

14

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212

Ei ainakaan Narvikinkatu tai Pitkäkatu. Siellä paljon vapaita asuntoja, koska kukaan ei halua sinne. Vuokraa en maksaisi yli 500e /kk kaksiosta.

• Saarestapois

Kiitos tiedosta. Onko näillä kaduilla juoppoja, narkkareita, työttömiä tms? Pitkäkadulla on tosiaan vapaita vuokra-asuntoja. Millainen on Östergårdinkadun alkupää?

• 1212
        Saarestapois kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Onko näillä kaduilla juoppoja, narkkareita, työttömiä tms? Pitkäkadulla on tosiaan vapaita vuokra-asuntoja. Millainen on Östergårdinkadun alkupää?

On kyllä just näin Pitkäkadulla ja Narvikinkadulla. Östergårdinkadun alkupäässä joitain rivitalo asuntoja. Aiemmin vuokrattiin lähinnä vanhuksille, mutta ymmärtääkseni nykyään siellä asustaa myös nuorempaa sukupolvea. Alue on hangonkylässä ja rauhallista on.

• Saarestapois

Toisaalta luettua, jos Hankoon otetaan 50 "pakolaista", niin silloinhan se on kohta kuin Helsingin Vuosaari. Juuri siksi olen muuttamassa pois syntymäkaupungistani, koska suomenkieli on täällä pian vieras kieli. Ruotsilla pärjään kyllä, ja muutamalla maailmankielellä.
      Älkää ottako sinne niitä "työvoimapulan paikkaajia", silloin lähtee rahanomistajat muualle, ja asuntojen hinnat laskevat vielä nykyisestäkin.

Meni harkintaan muutto Hankoon.

Kiitos nimim. 1212 asiallisista vastauksistasi.

• pitkälläkadullaasunu

Ei tää Hanko niin paha paikka oo.Pitkälläkadulla vain se yksi kortteli epämääräistä porukkaa(olikohan se jotain 25-29).

• kuoriainen

Tervetuloa luonnonkauniiseen Hankoon. Merta ja tuulta riittämiin ja ystävällisiä immeisiä olemme.
      Narviikinkayu 10 ehkä hiukkasen elämää...ei sinne. Pitkäkadulla myös elämää. Östergordinkatu rauhallinen.

• Saarestapois

Kiitos asiallisista vastauksistanne. Muutto on nyt realisoitumassa Hanko Pohjoiseen huhtikuun alun paikkeilla.
      Onkohan tästä alueesta mitään tietoa jaettavaksi?
      Etukäteen kiittäen.

• kakka-kalle

hirveä alue se hanko-pohjoinen!ei minkään näkösii palveluita ja paljon fossiilisoitua väkeä jne.lappohja rauhallinen palvelut pelaa siellä ja suht koht lyhyt matka tammisaareen ostoksille virastoisin mitä hangos ei oo,eikä tuu olemaan.

• Viimeinen sam.valot

Lappohja on rauhallinen. Ei ole edes omaa kauppaa. Jos huoltoasema vielä lopettaa ja autosta loppuu polttoaine, niin sieltä ei pääse poiskaan :)

• ihmettelevä

Ei ihme että hangossa ei riitä töitä kun eräskin ulkomaalainen mies tekee töitä hanko pohjoisen autokorjaamolla ilman työsopimusta ja huonolla palkalla, Tuollainen harmaa talous pitäisi saada kitkettyä pois.

• Taloremppa

Hanko Pohjonen on hyvä paikka on sale 900 päässä ja lidl

• NenäPerseessä

Hanko-pohjoisessa on myös FIST-FÖRENING-MOTEL!Jäseninä paljon isonenäsiä!

• SniffaRumppa

rumppa sniffa?de tykker ja om :)

• rumppavaselin
        SniffaRumppa kirjoitti:

rumppa sniffa?de tykker ja om :)

ja holle mee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe