Peukalot alas! No, ei vaan.. Onhan se hyvä, että on kovatasoinen fyysinen joukkue tsekin tasavallasta mukana näissä peleissä ja vihdoin taas Jaromir Jagr mukana.
Mutta paras olisi saada Kanada loppuotteluun. Toivottavasti siis Kanada voittaa Tsekit!
Kanada voittaa melko varmasti loppuottelun, mutta tsekki voittaisi Suomen aivan takuu-varmasti. Se on vanha vihollinen ja kantona kaskessa kaikkien menestysten tiellä. Niiden kultainen sukupolvi ei vieläkään näytä vanhenevan ollenkaan. On se kova kiekkomaa.
Tchekki-kommarit alas!
2
347
Vastaukset 2
- Liar
että Tsekkoslovakia hajosi - kelaa mikä jengi niillä olis, siinä olis luistimetki vaan tiellä!!
Ei tuu Suomelle helppoa finaalissa, tuli sieltä kumpi tahansa. Mutta luulempa, että Mr. Summanen tietää tämän, ja saattaa kuin saattaakin keksiä oivat rohdot tilanteeseen. Vai olisitko itse muka uskonut, että ollaan finaalissa??- Antislavisti
Kukaan ei voittaisi niitä jos tsekki ja slovakia kokoisivat keskenään joukkueen. Eipä löytyisi vastustajaa sillekään, että vanhan Neuvostoliiton tavoin nyt Euroopan Unioni perustaisi oman joukkueensa, "sinikoneen". CCCP - EU.
Summanen on ainakin dramaattisen nopeasti hankkinut kovan tuloksen, kovat näytöt valmentajana. Miehestä kiistellään, mutta ketä poikkitieteelliset pikkuseikat kiinnostaa niin kauan kuin tällaisia Pohjois-Amerikan huippujoukkueiden päihittämisiä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391197Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841041Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296880Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25869Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59565
- 40526
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine67465Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59457