Kiitti vaan lahjasta, jonka halusit silloin antaa. Sillä onkin pian taas merkkipäivä.
Muistatko, miten painostit? Aluksi vain jankutit, mutta lopulta huusit täyttä kurkkua, kun asiat eivät sujuneetkaan. Muistatko? Muistatko? Minä muistan, koska en ole pystynyt unohtamaan.
Miksi et voinut uskoa, mitä sanoin? Olin typerä, mutta en jaksanut enää yksin. Olen yrittänyt käsitellä asiaa mielessäni. Toisinaan olisin halunnut puhua siitä kanssasi, toisinaan halusin vain haudata asian ja linnoittautua itseeni. En tiedä, pystyisinkö enää kohtaamaan sinua. Tiedän, ettet ymmärrä.
Ärsyynnyit, kun aina nauroin. Sen jälkeen en nauranutkaan aikoihin. Jäljelle jäi vain pelko, häpeä ja viha.
Kiitti vaan Mikko
minäminä
3
389
Vastaukset
- realisti
Ja mikä oli pointti? Mitä tää Mikko on oikeen sulle tehnyt?
- minä
Pointtia ei ole. Ei elämässä yleensäkään ole pointtia. Nykyteorioiden mukaan kaikki pyrkii kohti kaaosta. Mitään ei ole. Eikä mikään kuulu kellekään.
- realisti
minä kirjoitti:
Pointtia ei ole. Ei elämässä yleensäkään ole pointtia. Nykyteorioiden mukaan kaikki pyrkii kohti kaaosta. Mitään ei ole. Eikä mikään kuulu kellekään.
Taidanpa oikeastaan tietää mitä kirjoituksesi takana on mutta annetaan asian olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732