Missä sinä säilytät hieromasauvojasi? Minulla on kolme ja hirveä ongelma mihin piilotan ne. Tuntuu, että mikään ei ole turvallinen paikka, aina voi joku löytää.
Missä säilytät?
10
13545
Vastaukset
- Jyrki
TUNGE YKS PERSEESEEN, YKS PILLUUN, JA YHEN OTAT POSKEEN!!!! JOHAN RATKES ONGELMAS SAATANA.
- oho
sinähän se fiksu mies olet
- ahaa
Mistä sait käsityksen, että saatana oli asiaa kyselemässä
- Jenni
Itselläni on lukollinen laatikko yöpöydässä, joka on aivan mahtava asia. Avain jonnekin lähistölle piiloon, että sen löytää tarvittaessa nopeastikin. ;) Pieni avain on helppo piilottaa kekseliäästi...
- Meillä
Vaimoni on laittanut "sauvalaukun" minun vaatteiden sekaan. Mietin vaan mitä lapset ajattelee kun läytävät he kun kuitenkin penkoo kaikki paikat. Vaikka kait nykynuoriso suhtautuu näihin vehkeisiin niin kuin kansakoululainen näkkileipään.
- pari
on meidän vaatekaapin lattialla oleva laukku joka ei lapsillemme ainakaan kelpaa mihinkään tarkoitukseen ! Siellä pidämme sauvat , pallot , filmit/ DVD´t voiteet yms.
- realisti
päivisin kakarasi leikkivät vehkeilläsi ja katselevat filmejäsi ... kehittävääkö lapsen silmille ja älylle? Tuskin.
Olet typerä ja lapsellinen sekä eritoten täysin vastuuton. - jone
realisti kirjoitti:
päivisin kakarasi leikkivät vehkeilläsi ja katselevat filmejäsi ... kehittävääkö lapsen silmille ja älylle? Tuskin.
Olet typerä ja lapsellinen sekä eritoten täysin vastuuton.kyllä lapsesi penkovat niitä kamojasi.. kokemusta on.
- kalju
realisti kirjoitti:
Olet typerä ja lapsellinen sekä eritoten täysin vastuuton.Niin onhan se parempi nähdä kotona kun esim kun b rapun kivalla sedällä............... kannattaa ajatella ennen kun lataa noita juttuja...niin ajatteluun tarvii aivot!!!! ja sulla ei taida olla lapsia itselläsi!!???
meillä on ukon kanssa vahva lukollinen kaappi vaatteille,saappaille ja leluille.kesämökillä ja kaupunkiasunnolla.molemmilla on vapaa pääsy erikseen jos haluaa tyydytyksen tai antaa yllätyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477