Ajattelin, että voisi olla kannattavaakin puuhaa. Vikkoreissut viroon ovat lähes ilmaisia ja jos ostaa pelkkää tiukkaa viinaa (vodkaa), niin sitä pystyisi tuomaan aika suuret määrät ilman omaa pakuakin. Vodka hintahan on Suomessa kolminkertainen viroon nähden, josta saa 10x 0,5 litran pulloa 50 ernolla. Jos yhdestä laatikosta pyytäisi täällä vaikka 80 ernoa, ei kovin montaa tarvitse myydä, että viikkoreissun kustannukset tulee katettua ja loput onkin voittoa.
Mietin vaan, että onko kiinnijäämisen riski kovinkin suuri?
Trokaaminen virosta
tdcjhk,l
1
348
Vastaukset
- Näilläpä
No sehän riippuu että kenelle myyt, kavereille on yleensä turvallista myydä, yleensä myös "spurgut" ovat luotettavia, alaikäisille en lähtisi myymään. Jos meinaat kiinni jäämisellä sitä että tullissa pitäis kuumotella ni sehän riippuu ihan määrästä, että jos vaikka matkalaukullisen tai kaksi ottaa niin tuskin kukaan epäilee kun kävelet väkimassan keskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604876Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1981948
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991528Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651154