voitin kaksi euroa veikkauksen sivuilla..mitallipelistä ja kenosta: sekin on paljon kun pitää itseä pahanilmanlintuna=)käypä se tuuri joskus minullakin..
Ois kyllä hauska tietää onko joku voittanu KOSKAAN PÄÄPOTTIA KENOSTA???Ku voittotuloksia ei jaeta koskaan....että periaatteessa joka päivälle vois olla 10 oikein voittaja...miten muka veikkauksella on niin paljon rahaa..tuntuu että tässä kenossa on jokin juju takana!
Kiitos Veikkaus!
2 euroa
2
344
Vastaukset
- keno
ite oon voittanut 7 tasolla 2400 e, ja tuttuni 8 tasolla 10000 e, eli uskon ainakin että kenossa voi voittaa. muista veikkauksen peleistä en ole koskaan voittanut 5 euroa enempää...
- juju
Itse voitin 600 euroa keno-9:ssä..
Jujuhan tossa on se, että osa pelatuista rahoista palautetaan voittoina. Veikkaus ei arvo numeroita vaan kone laskee numerot niin, ettei veikkaus jää häviölle. Päävoittoja on tullut ainakin kaksi. Lehdessä oli lähiaikoina juttu, että joku sai täysosuman. Panoksesta en sitten tiedä, mutta luulen sen olleen 50 senttiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818