Kiitos Veikkaus!

2 euroa

voitin kaksi euroa veikkauksen sivuilla..mitallipelistä ja kenosta: sekin on paljon kun pitää itseä pahanilmanlintuna=)käypä se tuuri joskus minullakin..
Ois kyllä hauska tietää onko joku voittanu KOSKAAN PÄÄPOTTIA KENOSTA???Ku voittotuloksia ei jaeta koskaan....että periaatteessa joka päivälle vois olla 10 oikein voittaja...miten muka veikkauksella on niin paljon rahaa..tuntuu että tässä kenossa on jokin juju takana!

2

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keno

ite oon voittanut 7 tasolla 2400 e, ja tuttuni 8 tasolla 10000 e, eli uskon ainakin että kenossa voi voittaa. muista veikkauksen peleistä en ole koskaan voittanut 5 euroa enempää...

• juju

Itse voitin 600 euroa keno-9:ssä..
      Jujuhan tossa on se, että osa pelatuista rahoista palautetaan voittoina. Veikkaus ei arvo numeroita vaan kone laskee numerot niin, ettei veikkaus jää häviölle. Päävoittoja on tullut ainakin kaksi. Lehdessä oli lähiaikoina juttu, että joku sai täysosuman. Panoksesta en sitten tiedä, mutta luulen sen olleen 50 senttiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2166
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1557
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1265
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe