On iloa katsella teeveestä kukkaron herraksi ohjelmaa. Kirsti Lattusen asennetta neuvoa ja sympatiaa voi vain ihailla. Kirsi on ollut onnekas kun on saanut harjoitella oriveteläisillä tyhjätaskuilla, jos missä kasvaa amattitaito niin niitä riittä eikä ihan heti lopu kesken oriveeltä.
Kaupungin kannattaisi ottaa tästä Lattusesta kaikki hyöty irti ja vaikka perustaa oriveestä velkavaikeuksiin ajautuneiden kaupunki. Oriveteläiset tyhjätaskut saisi hommia vertaisohjaajina.
Jotain hyvää Orivedeltä, velkaneuvoja
11
401
Vastaukset
- Muutama ege
Tosin taitaa hänen alueeseensa kuulua aika monta muutakin paikkakuntaa. Mutta totta, meitä orvesiläisiä persaukisia kyllä riittää :)
- Kebappia halavaalla
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-291718/?n=
Auttakaa ja käykää syömässä että saa velkansa maksettua.- huonosti hoidettu
No herran jestas. Erääntynyt velka on 24 euroa jonka vuoksi joutunut protestilistalle. Eikö sen vertaa rahaa ole perstaskussa??????
- himpsu4
Ei taida toimia enää Orivedellä
- itse maksunsa hoitaa
himpsu4 kirjoitti:
Ei taida toimia enää Orivedellä
Ei kannata maksaa,kun kaikesta voi luistaa...Kaikki ulosottovelalliset ja muut hampuusit elää Suomessa leveämmin,kuin tavalliset ja rehdit ihmiset!
- harkintakykyä?
itse maksunsa hoitaa kirjoitti:
Ei kannata maksaa,kun kaikesta voi luistaa...Kaikki ulosottovelalliset ja muut hampuusit elää Suomessa leveämmin,kuin tavalliset ja rehdit ihmiset!
Ulosottomies se kaikkein parhaimman tilin on tehnyt Orivedellä. Julkisia asiakirjoja kun pöyhii sieltä löytyy luurankoja ulosottovirastosta.......
- jesses
kyseinen velkaneuvoja on ammattilainen kun on itse konkurssin kokeillut...
- Täällä pohjantähden
Mitenkä tuon velkaneuvojan juttusille pääsee? Mulla on ongelma ettei Jouluksi rahat riitä ruokaan ja lapsille pitäisi ostaa jotain pientä lahjaa? Syynä on oriveteläinen kunnallispolitiikka, tein huonon sijoituksen Orivedelle ja oletin että orivedellä saa rakentaa punaisen tuvan ja perunamaan järven rantaan, jotta lapset pääsisivät joskus maalle mökkeileen. Voitko Kirsi auttaa? Myydäänkö tontti pois jollekin silmää tekevälle?
- Työmies orivedeltä
Tee Pohjantähti niin kuin ne jotka pärjää.Eli ylipitkää päivää ja hymyilet vaan. Elämä nyt sattuu olemaan Suomessa sitä että töitä on tehtävä. Ei minun mielestä ole tarvinnut olla "silmää tekevä" että täällä pärjää.
Suuri kiitos kaikille Oriven työllistäjille.- turvat tukkoon vetel
Oriveden suurin työllistäjä on kaupunki. Eikö kaikki voisi olla kaupungilla töissä? Hyvä hymyillä kaupugin työntekijänä kun on puoluekirja taskussa. Neuvostoliiton meininkiä orivedellä. Onneksi rahalla saa nykyään Venäjältä palveluksia, en tarkoita huoria, vaan muuta...
- Että näin
Onneksi Orivedellä on muitakin työllistäjiä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915