Jotain hyvää Orivedeltä, velkaneuvoja

Säästöni pari ekeä

On iloa katsella teeveestä kukkaron herraksi ohjelmaa. Kirsti Lattusen asennetta neuvoa ja sympatiaa voi vain ihailla. Kirsi on ollut onnekas kun on saanut harjoitella oriveteläisillä tyhjätaskuilla, jos missä kasvaa amattitaito niin niitä riittä eikä ihan heti lopu kesken oriveeltä.

Kaupungin kannattaisi ottaa tästä Lattusesta kaikki hyöty irti ja vaikka perustaa oriveestä velkavaikeuksiin ajautuneiden kaupunki. Oriveteläiset tyhjätaskut saisi hommia vertaisohjaajina.

11

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama ege

Tosin taitaa hänen alueeseensa kuulua aika monta muutakin paikkakuntaa. Mutta totta, meitä orvesiläisiä persaukisia kyllä riittää :)

• Kebappia halavaalla
      • huonosti hoidettu

No herran jestas. Erääntynyt velka on 24 euroa jonka vuoksi joutunut protestilistalle. Eikö sen vertaa rahaa ole perstaskussa??????

• himpsu4

Ei taida toimia enää Orivedellä

• itse maksunsa hoitaa
        himpsu4 kirjoitti:

Ei taida toimia enää Orivedellä

Ei kannata maksaa,kun kaikesta voi luistaa...Kaikki ulosottovelalliset ja muut hampuusit elää Suomessa leveämmin,kuin tavalliset ja rehdit ihmiset!

• harkintakykyä?
        itse maksunsa hoitaa kirjoitti:

Ei kannata maksaa,kun kaikesta voi luistaa...Kaikki ulosottovelalliset ja muut hampuusit elää Suomessa leveämmin,kuin tavalliset ja rehdit ihmiset!

Ulosottomies se kaikkein parhaimman tilin on tehnyt Orivedellä. Julkisia asiakirjoja kun pöyhii sieltä löytyy luurankoja ulosottovirastosta.......

• jesses

kyseinen velkaneuvoja on ammattilainen kun on itse konkurssin kokeillut...

• Täällä pohjantähden

Mitenkä tuon velkaneuvojan juttusille pääsee? Mulla on ongelma ettei Jouluksi rahat riitä ruokaan ja lapsille pitäisi ostaa jotain pientä lahjaa? Syynä on oriveteläinen kunnallispolitiikka, tein huonon sijoituksen Orivedelle ja oletin että orivedellä saa rakentaa punaisen tuvan ja perunamaan järven rantaan, jotta lapset pääsisivät joskus maalle mökkeileen. Voitko Kirsi auttaa? Myydäänkö tontti pois jollekin silmää tekevälle?

• Työmies orivedeltä

Tee Pohjantähti niin kuin ne jotka pärjää.Eli ylipitkää päivää ja hymyilet vaan. Elämä nyt sattuu olemaan Suomessa sitä että töitä on tehtävä. Ei minun mielestä ole tarvinnut olla "silmää tekevä" että täällä pärjää.
      Suuri kiitos kaikille Oriven työllistäjille.

• turvat tukkoon vetel

Oriveden suurin työllistäjä on kaupunki. Eikö kaikki voisi olla kaupungilla töissä? Hyvä hymyillä kaupugin työntekijänä kun on puoluekirja taskussa. Neuvostoliiton meininkiä orivedellä. Onneksi rahalla saa nykyään Venäjältä palveluksia, en tarkoita huoria, vaan muuta...

• Että näin

Onneksi Orivedellä on muitakin työllistäjiä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2581
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      393
      2082
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1812
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1491
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      981
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe