Olen nähnyt sut tummantukkaisen kaverisi kanssa pari kertaa, kerran kaupassa ja kerran huoltikalla..
Sinulla on ruskeat silmät ja katseemme ovat kohdanneet pari kertaa. Olen se tummahiuksinen lyhyt tyttö johon kerran olit törmätä kaupassa elo-syyskuussa. Minullakin on ruskeat silmät ja uskon että muistat mut.
Tunteeko kukaan? Jos natsaa niin pyytäkää kirjoittamaan tänne - annan sitten s-postin hänelle jos löytyy!!! Voiku löytäsin sut!
Ponihäntäpäinen pitkä mies - kuka olet? Tietääx kukaan?
tyttökaupassa
4
275
Vastaukset
- 1-0
Ihan somaa.Jospa ihastuksesi löytyy.
- snadi flinda
Taitaa olla Nipa. Nipa on Vallilasta ja käy aina välillä heittää snadin satsin sille suunnalle. Tuskin kaipaa palloa jalkaan...
- hyvästi yöunet
Kokeilu ei maksa mitään
- pallojalassa...
hyvästi yöunet kirjoitti:
Kokeilu ei maksa mitään
Jää vielä kerran kiinni niitten nappiensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 34834413
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632643Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien942177- 2181863
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581554
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991294- 361143
- 1221088
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1111087