Niin tarviiko olymppiaan kahdet ohjat ?
Vastaukset 2
- Minna Oulusta
Ei välttämättä mutta mitä alempana ohja on sitä kovempi vääntö. Pahimmassa tapauksessa niillä rikkoo hevosen suun.
- ----
Samaa mieltä Minnan kanssa.
Yhdellä ohjalla (siis mikäli ohja on vipuvarressa, eli jommassa kummassa alimmista renkaista) olympia on _erittäin_ kova ja hidas kuolain, aika epäreilu hevoselle. Varsin usein näkee että hevoset menee pahasti etupainoisina olympiaa käytettäessä.
Kahdella ohjalla siitä tulee hieman pehmeämpi ja ratsastaja voi paremmin hallita kuolainta, eli käyttää vipuvartta vain tarvittaessa. Tällöin se sopii paremmin esim. ryöstävälle hevoselle: pystyy ratsastamaan normaalisti nivelohjalla ja käyttää vipuvartta vai hätätilassa.
Deltaohja on myös ihan ok, jos ei kaksia ohjia halua ppitää. Delta vähän pehmentää vivun vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493