Tässä teille faktaa, terroristit

Demokratiaa!

16

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus esille

      Oikein. Te ette saastakommarit ymmärräkään että aatteenne on pelkkää oikeamielisten murhaamista täynnä.

    • kristinuskoa_

      kristinusko: mikä on minun on sinun.
      kommunismi: mikä on sinun on minun.

      • 13+14

        Tietämättömyys on taivas.

        Tuo mitä kuvasit kommunismiksi on diktatuurista sosialismia, ei mitään tekemistä kommunismin kanssa.


      • mamutus seis
        13+14 kirjoitti:

        Tietämättömyys on taivas.

        Tuo mitä kuvasit kommunismiksi on diktatuurista sosialismia, ei mitään tekemistä kommunismin kanssa.

        Juupa juu...
        Onneksi loppui kommunismi hullutus, vielä kun saataisiin joku järki tähän ns
        "maahanmuuttoon", eli lopetettua koko älyttömyys.


      • 14+14
        13+14 kirjoitti:

        Tietämättömyys on taivas.

        Tuo mitä kuvasit kommunismiksi on diktatuurista sosialismia, ei mitään tekemistä kommunismin kanssa.

        "Tuo mitä kuvasit kommunismiksi on diktatuurista sosialismia, ei mitään tekemistä kommunismin kanssa."

        Nimiä saa keksiä aivan vapaasti! Ne ovat kuitenkin hedelmiä sdellaisista valtioista, jotka itse kutsuivat itseään kommunistisiksi. Ei ne rikokset muuksi muutu vaikka keksit kyseisille valtioille mieleisiä ja erilaisia nimiä!


      • 9+3
        14+14 kirjoitti:

        "Tuo mitä kuvasit kommunismiksi on diktatuurista sosialismia, ei mitään tekemistä kommunismin kanssa."

        Nimiä saa keksiä aivan vapaasti! Ne ovat kuitenkin hedelmiä sdellaisista valtioista, jotka itse kutsuivat itseään kommunistisiksi. Ei ne rikokset muuksi muutu vaikka keksit kyseisille valtioille mieleisiä ja erilaisia nimiä!

        Hengitä välillä.

        Kommunismin nimeen voi toki tehdä aivan mitä tahansa mutta kommunismia se ei siitä huolimatta ole.
        Mikäli tietäisit mitä kommunismi on et tuollaisia aivopieruja päästelisi.


      • 18+19
        mamutus seis kirjoitti:

        Juupa juu...
        Onneksi loppui kommunismi hullutus, vielä kun saataisiin joku järki tähän ns
        "maahanmuuttoon", eli lopetettua koko älyttömyys.

        Kommunismi ei ole vielä koskaan edes alkanut joten miten se voi loppua.


      • Jonas1

        "kristinusko: mikä on minun on sinun.
        kommunismi: mikä on sinun on minun."
        No ei se ihan noin mene. Kommunismin idea on lähinnä että mikä on meidän on meidän.
        Kapitalismin idea taas on että kaikki on sen, jolla on valta, voima ja tilaisuus se ottaa. Ei sekään niin hyvä aate ole. Juuri sen takia rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät.


    • jonas1

      Aloittaja ei yhtään tiedä mistä puhuu. Ihmisluonteesta johtuen kommunismi ei isommassa mittakaavassa voi koskaan toimia eikä ole toiminut missään. Pienemmissä yhteisöissä sensijaan kommunismia eli yhteisomistusta esiintyy edelleen. Israelissa kibbutsit perustuivat alunperin kommunismiin. Hulluinta on että jotkut asettavat kristinuskon ja kommunismin jollakin tasolla vastakkain, vaikka varhaiskristillinen kirkko oli nimenomaan kommunalistinen yhteisö yhteistä maanomistusta myöten!
      Itsekin opiskeluaikanani asuin kommuunissa, eli meitä oli ryhmä joka jakoi vanhan puutalon. Tila oli kaikkien käytössä, vuokra maksettiin kimppaan ja kotityöt jaettiin. Eli minä olen ollut siis elämäntavaltani ihan oikeasti kommunisti tuolloin 80-luvulla, eikä se huonosti toimi jos ryhmä on oikeanlainen. Suuremmassa mittakaavassa se kaatuu siihen, että aina löytyy joku joka haluaa pienemmällä panoksella suuremman hyödyn tai muuten omii itselleen yhteiseksi tarkoitettua, ja toimii tasa-arvoisuuden periaatteita vastaan. Tällöin aletaan lipumaan kohti sitä sosialistista diktatuuria, mutta sillä ei olekaan enää mitään tekemistä kommunismin kanssa. Kommunismi tarkoittaa alun perin yhteistä omistusta ja yhteistä vastuuta, ei mitään muuta. Ja huom! Minä EN ole kommunisti nykyään, kunhan nyt vain tahdoin oikaista aloittajan harhakäsityksiä.

      • kapitalistikalle

        Olet väärässä. Ottaisit mallia Nallesta, siinä on mies joka ymmärsi suuren virheensä.


    • nonak

      "Suomen delegaatiota johti kansanedustaja Mikko Elo (sd), joka äänesti päätöslauselmaa vastaan." Elon peruste oli, että tuomitseminen on populismia.
      Samassa yhteydessä tuomittiin fasismin rikokset, jotka ovat kapitalismin rikoksia.
      Fasismi tuomittiin jo Nyrnbergissä 1945-46 ja natsirikollisia on tuomittu tähän päivään saakka.
      Siksipä eu-neuvosto otti kommunistien mukaan fasismin ja tarkoitus oli populistinen. Tehdä niistä yhdenvertaisia ja jolla Persuihin majoittuneet uusnatsit puolustelevat toimintaansa.

      Neuvostoliitto, NKP, tuomitsi omat lainrikkomukset jo 1956 ja purki laittomia tuomioita.

      Jos eurooppaneuvosto olisi ollut asiallinen, sen olisi tullut laittaa mukaan vaikkapa viimeisen 30 vuoden ajalta kapitalismin tappamiset. Yksin Irakissa Naton, lännen ja kapitalismin ansiosta on tähän mennessä kuollut luoteihin, kemiallisiin joukkotuhoaseisiin (uraanipitoiset ohjukset) ja tavallisiiin jhoukkotuhoaseisiin. Kaikki sota-aseet ovat joukkotuhoaseita.

      Neuvostoliiton sodissa kuolleet eivät ole kommunistien ansiota. Natsi-Saksan hyökkäyksen uhreja ei voi liittää kommunisteille. Suomen hyökätessä NL:oon, venäläiset kaatuneet eivät olleet kommunistien tekosia vaan suomalaisen kapitalismin tekosia. Suomen ja Englannin hyökätessä Neuvosto-Venäjälle 1918-21, syntyneet venäläiskaatuneet olivat kapitalismin aiheuttamia.

      • 11+12

        Kommunisti ei vättämättä tiedä mitä on kommunismi.
        Tiedätkö sinä ?


    • demokratia on syvält

      Valtiomuodoista Kant kannatti perustuslaillista tasavaltalaisuutta. Hän vastusti demokratiaa, ajatellen enemmistön vallan uhkaavan yksilönvapauksia. Hän sanoi: ”Demokratia on välttämättä despotismia, koska se asettaa toimeenpanovallan yleistahdon vastaisesti; kun kaikki voivat tehdä päätöksen yhtä vastaan, jonka mielipide saattaa olla toinen, kaikkien tahto ei täten ole kaikkien tahto, mikä on ristiriitaista ja vastakkaista vapauden kanssa” (Ikuiseen rauhaan II).

    • vapaata ajattelua

      kommunalistinen maailma on ihmiskunnassa toiminut 70 000 vuotta, kunnes joku laiska lihava kyvytön tyyppi alkoi varastaan vaimonsa käskystä kommuunin yhteisvarastosta.
      Kapitalismi alkoi sinä päivänä kun kaikki veivät ruokansa em. syistä omiin varastoihin.
      Näitä kuormasta syöviä loisia ne siperiankin leirit oli täynnä.

      Essealaiset eivät omistaneet mitään yksityistä, vaan kaikki heidän keskuudessaan oli yhteistä.[7] Varhaiskristillinen kirkko omaksui nopeasti kommunalistisia piirteitä, kuten yhteinen maanomistus. Varhaiskristityt halusivat luoda uuden kansakunnan, jonka toiminta perustuisi epäitsekkyyteen ja varakkuuden jakamiseen köyhyyden ja kurjuuden poistamiseksi.

      • 4+19

        Kommunismia ei ole voinut kukaan rahoittaa kun ei sitä missään ole vielä ollutkaan.

        Diktatuurista sosialismia on kyllä rahoitettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe