Nyt kun saamme lukea ja kuunnella netistä skenaariot salaliitoista ja kaikesta mitä siihen liittyy, mielenterveys on kovilla. Tosin sekoamisia ja itsemurhia syksyn keväin on myös tapahtunut ennen nykyistä tietotulvaa. Tämä on ihan fakta, jos liinnut laulaa, puissa on lehdet ja aurinko paistaa, harva silloin haluaa vetää nappia naamaan tai vetää itsensä kiikkuun. Sytykkeitä näihin mielenpaloihin on nykyisin enemmän kun lääkäri määrää. Jos ahistaa lisätkää valoja kämppään, pysykää netistä erossa, kävelkää syksyisessä ja kauniissa luonnossa, kyllä se siitä.
Syksy ja kevät koettelee mielenteveyttä
7
140
Vastaukset
- Valaistunut91
Erinomainen aloitus, haluan itse vielä lisätä että vitamiini ja entsyymipitoiset mehut ja hyvä ruokavalio auttaa myös erittäin paljon. Lisäksi aivojen tulee antaa käsitellä asiat rauhassa eikä kiireellä "pakko tietää totuus kaikesta nyt heti" - asenteella.
Rukoileminen ja sen kautta valaistuminen on paraskeino selättää mielenterveysongelmat, ainakin henkilökohtaisten kokemusteni perusteella. Puhukaa itsellenne ja HALUTKAA hyvää, silloin se positiivinen energia alkaa pikkuhiljaa valtaamaan mieltä ja lopulta se kasvaa voittamattomaksi. - foliossa
Ai jaa, mulla viira eniten kesällä ja talvella ;)
Kesällä taas ahistaa kesän loppuminen ja tuleva syksy, talvella taas seuraava kesä joka on niin lyhyt.
- zsfxdgbzfd
no mulla on Venlafaxin, Levozin ja Opamox sekä Metoprolol , kyllä näillä pärjää. Nyt piti ottaa Norflex niskajumia laukaisemaan.
Sekoamista en ole itsessäni havaiinut, :) - Lisää löyöyä
Salaliittoteoriapalsta on juuri tätä tarkoitusta varten että asioita saa käsitellä täällä. Toisia alkaa lukeminen itseä ahdistaa joten alkavat diagnosoida ja opastaa muita kirjoittajia asettuen toisten yläpuolelle.
Jos ahdistaa, ei silti tarvitse täällä pyöriä nimittelemässä toisia. Mene pois ellet kestä lueskella salaliittoteoria-asioita. - syndroomaako?
Minulla taitaa olla sekä Eu että ns, Corbatsov syndrooma.
Pidän syksystä ja lössistä. Niinkuin Corbakin.
Sitten pidän EU stakin. - Anonyymi00006
Nykyään työttömällä ei ole muuta tehtävää kun laittavat karenssin päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33430154
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602526Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien651892- 2071757
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1661655- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881223- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031001Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962