X Factor USA 2013

always interested

Tämän vuoden tuomarit melko straight forward, no bullshit -asenteella liikenteessä. Simon on aina ollut, mutta nyt hyvä että Kelli ja Demi perustelevat hyvin valintojansa. Tämä kolmas naistuomari (jonka nimeä en nyt muista) ollut hieman laimeampi. Ehkä se, että englanti ei hänen äidinkielensä on hieman rajoittavaa?

19

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgbkuloip

      3 kanaa ja yksi kukko. Aika avutonta meininkiä.

      • aiaiaiaiaiaiaiaia

        No tuohon kai pitää vastata, että Suomen Idolsissa on tuomareina sitten 3 kukkoa ja 1 kana *LOL*


    • ...

      Kuka voittaa?

      • !!SPOILER!!SPOILER!!

        Mä veikkaan, että Alex ja Sierra. Jeff Gutt on taas yksi mieslaulaja monien samanlaisten Idols/Xfactor miesvoittajien joukossa ja samoin Carlos Oliviero - taas yksi latinoloverlaulaja... Noista 3 finaaliin osallistujista EHDOTTOMASTI Alex ja Sierra voittoon! Uusi Sonny and Cher -tyylinen laulajapari 40 vuoteen ja sitä paitsi heidän soundinsa on uusi ja virkistävä.


      • VOITTAJASPOILER!!!
        !!SPOILER!!SPOILER!! kirjoitti:

        Mä veikkaan, että Alex ja Sierra. Jeff Gutt on taas yksi mieslaulaja monien samanlaisten Idols/Xfactor miesvoittajien joukossa ja samoin Carlos Oliviero - taas yksi latinoloverlaulaja... Noista 3 finaaliin osallistujista EHDOTTOMASTI Alex ja Sierra voittoon! Uusi Sonny and Cher -tyylinen laulajapari 40 vuoteen ja sitä paitsi heidän soundinsa on uusi ja virkistävä.

        Ja nappiin osui arvaukseni tuo :). Ehdottomasti hankin cd:n, kun se joskus heiltä ilmestyy! Sen verran on kauniisti yhteen sointuja ja upeat äänet heillä, kuin myös tyyli ja biisit mielenkiintoisia.


    • NykiNyki

      American X-Factor oli täynnä "ei-ns.amerikkaisia":
      tummia, latinoja, filippiinejä, korealaisia, vietnamilaisia jne - että silleen.
      Ns. anglo-amerikkalaiset näyttävät olevan häviävää luonnonvaraa.
      No - ehkä saamme Sierran ( vietnamilaista sukuperää) ja Alexin jälkeen "inkkari- tai kuubalaisvoittajan".
      Syvän etelän kantri ei näyttänyt nyt purevan.

      • lösdjlöjsdl2

        Niin ennustetaan, että valkoiset ovat vähemmistönä 2050 mennessä ja rotujen väliset avioliitot lisääntyvät....

        http://www.cnn.com/2010/US/07/02/joel.kotkin.census/

        Eli yhä useampirotuisia X Factor USA voittajia tulemme näkemään. Mutta sehän on americanaa.


    • ghbjnlmk,opö

      Veikkaanpa että ainakaan levy-yhtiö ei toivonut että Alex&Sierra voittaisivat, koska heidän markkinoimisensa on huomattavasti hankalampaa kuin olisi ollut Jeff Guttin. Vai montako menestyvää kansainvälisellä poppismarkkinoilla olevaa mies-nais-duoa osaatte luetella ?

    • lösdjflsdfjjlsdf

      Mä puolestani veikkaan, että Alex ja Sierra on helppo promota Jenkeissä, koska esim. Sonny ja Cher olivat aikansa kuuluisa duo 60-70 -luvuilla. Heidät mainittiinkin karsintojen aikoihin Alexin ja Sierran yhteydessä. Mä myöskin pidin A&S:n äänistä, tyylistä ja musasta. Jäämme odottamaan :)

      Britain's got talent 2012 toisena duo Jonathan & Charlotte, joille levydiili

      http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_and_Charlotte

      Ja tässä näyte: http://www.youtube.com/watch?v=jDFGE0droNc

    • kdljdlsdjfl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe