Siis salkkarit on mennyt aika huonoks kun tuli uudet näyttelijät esim.Aamu ja Teemu!!!!
Salkkarit oli niin parhaat ennen kun Miia kuoli ja Saku lähti!! Vai mitä?!
Sano oma mielipide!!
salkkarit...
38
3148
Vastaukset
- Zuppis
salkkarit on menny huonompaan suuntaan, mm. siks ku parhaat näyttelijät on lähteny ja nyt pitää keksiä väkisin mitä tyhmempiä juonenkäänteitä, esim se että Seppo ei ookkaan Elinan isä. Tykkään silti edelleen kattoo sitä sarjaa. Oon muutenki jääny siihen "koukkuun" että ois aivan outoo yhtäkkiä lopettaa sen sarjan seuraaminen, oon kattonu sitä aivan ekasta jaksosta asti. Mun mielestä Heli ja Paula Sievinen ei osaa näytellä luonnollisesti, varsinkaan se Paula.
- gth
Paula on ärsyttävin siitä koko sarjasta!
- Anonyymi
gth kirjoitti:
Aaro on ärsyttävin hahmo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P-reikä on ärsyttävin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamu on ärsyttävämpi.
- Anonyymi
gth kirjoitti:
Piereen suu-hu-si!
- tyttö treelta... =)
salkkarit todellakin on menny huonommaksi ku tuli uudet näyttelijät.
miia, saku, kalle ja silja sais tulla takasin siihen.
kertokaa lisää mielipiteitä... =)
kiitos jo etukäteen.- Anonyymi
Mia, Saku ja Silja takaisin!
- Anonyymi
Kalle on tullu takasin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle on tullu takasin!!
Kalle saa Petriltä isoa.
- peruna
Tänä syksynä ku salkkarit alkoi, olin hämmentyny ku sielä oli niin monta uutta naamaa ja mitkä äänet näillä jännittäjillä on!!! Esim. se joka esittää Saulin kaveria, voi turkanen että tekis mieli kiskaista hiuksista. Paula on oikea bitch, sekaantuu joka asiaan, vaikka on naimisissa ja kaiken lisäksi näyttelee luonnottomasti. Mutta niinhän teki alkuaikoinaan Camillakin*=)
Ja toisaalta salkkarit on oikeaa saippuaa, ei tarvi kattoo ku perjantaina niin tietää mitä viikolla on tapahtunu, juoni etenee NIIN hitaasti. - mä vaa
munki mielest salkkarit oli iha parhaat sillo ku saku ja miia oli yhessä eikä ollu tietookaa siit et miia kuolee!!!!!!!!nyt ne on menny tosi tyhmäx mut kuitenki ne on pakko kattoo ainna ku ehtii:)
- **hepohullu**
mä oon ihan samaa mieltä! myt salkkareis ei oo enää mitää kivaa ku miiaa ja sakuu ei enää oo!! ois kivaa jos ne vois tulla takas niiku sillon mut ei.... ku mia kuoli ja saku lähti...:(
- kismi
Oona olivauva...samoin niko..kohta koulukkaita!mitä ne niille syöttää:)))
- pinaatti
.. *nauraa* Kesän aikana muksut vanheni kuin karmivassa leffassa mutta muuten asiat eteni siitä mihin ne keväällä jäi. Luuleeko ne meitä tyhmiksi? Vai käykö niin että jonain päivänä lapset on vanhempia kuin vanhemmat*=)
- Mäki
joo ja nyt isoja lapsia mut ellu viel raskaana..kui se on mahollista et toiset kasvaa monella vuojella ja toisella ei ees maha kasva...tosi hämyy...
- Anonyymi
Mäki kirjoitti:
joo ja nyt isoja lapsia mut ellu viel raskaana..kui se on mahollista et toiset kasvaa monella vuojella ja toisella ei ees maha kasva...tosi hämyy...
Elina on just nyt hyvä eikä ole paljoa vanhentunut
- Anonyymi
Ei ainakaa samaa pajunköyttä mitä katsojille.
- Anonyymi
pinaatti kirjoitti:
.. *nauraa* Kesän aikana muksut vanheni kuin karmivassa leffassa mutta muuten asiat eteni siitä mihin ne keväällä jäi. Luuleeko ne meitä tyhmiksi? Vai käykö niin että jonain päivänä lapset on vanhempia kuin vanhemmat*=)
Esko Eerikäinen tulee Salkkareihin ja nostaa heti roimasti sarjan tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko Eerikäinen tulee Salkkareihin ja nostaa heti roimasti sarjan tasoa.
Esko panee Kallea urakalla ja Kallen reikä venyy ja venyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko panee Kallea urakalla ja Kallen reikä venyy ja venyy.
Esko on kone!
- Gem
Salkkarit on mennyt huonompaasn suuntaan, kyllä, tosin se ei alkuaikoinakaan ollut mikään kovin hyvä sarja... Toisaalta parempaa nykyään tehtävää suomalaista saa hakea... Sakun ja Miian lähdettyä sarja huononi ihan täydellisesti ja kun siten kaikki muutkin salinit häipy (ja Kalle) oli katasrofi valmis... Siis enää katon salkkareita vaan harvoin aj silloinkin täytyy olla todella tylsää...
- Anonyymi
Sitten Kalle palasi salkkuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin että Kalle tulis harrastamaan mun kanssa gay-seksiä, kun se on niin hyvä siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin että Kalle tulis harrastamaan mun kanssa gay-seksiä, kun se on niin hyvä siinä.
Kallen killin kyllin kuulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko veti Kallea takaapäin.
- salkkari fani
Oon sama mieltä!! Luulen suuresti,että kaikki mehukkaat salaisuudet kuten Elinan raskaus ja se isyys juttu selviää taas ihan viimeisimmissä jaksoissa keväällä...Ennen nuorisokin teki jotain jännää,mutta nyt vain ollaan siinä samassa kohdassa...
- Anonyymi
Oona samaa mieltä.
- Anonyymi
Oon sa maa mieltä!
- määää
niin oli harmiku miia kuoli siin ni se ei voi tulla enään ikinä siihen vaik ei varmaan muuten kaan tulis
- Anonyymi
Vois tulla ku Aaro-Eeroki tuli takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois tulla ku Aaro-Eeroki tuli takas.
Aaro-Eeron muisti ei palaa edes pätkittäin.
Vetelee vaan pillereitä naamaansa ja yrittää päästä sairaalan johtajaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaro-Eeron muisti ei palaa edes pätkittäin.
Vetelee vaan pillereitä naamaansa ja yrittää päästä sairaalan johtajaksi.Aaro-Eero näyttää nyt, miten julkisen puolen sairaaloita todellisuudessa johdetaan. Sairaalan johtaja ostaa katukaupasta rauhoittavia ja sitten vaan pillereitä naamaan, niin kyllä se siitä!
- Anonyymi
Perseestä se on ollut koko ajan. Tyhmin kotimainen ohjelma.
- Anonyymi
Teemu tuli? Olis ollu Teemu Pukki, niin salkkareihin olis tullut vauhtia!
- Anonyymi
Aamu ja Teemu ne kiipesi puuhun ja väänsi sieltä tortut Kallen suuhun!
- Anonyymi
Pierettää.
- Anonyymi
Teemu Lehtilä on ja pysyy mukana!
Aamu on häipynyt jonnekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203