Kunkkunumero pelkkää huijausta sekin.

Keno on manipuloitu

Eii riitä, että tämä uusin rahastuskeino kenon kunkkunumero on matemaattisesti erittäin epätodennäköistä saada osumaan voitolliseen riviinsä. Jos olette huomanneet, aivan kuten arvelinkin se kunkkunumero on lähes aina jokin iso, (hyvin vähän pelattu numero siis), päivästä ja illasta toiseen. Jos pienen / ison numeron rajaksi vedetään vaikkapa numero 35 niin laskekaapa kuinka monasti on ollut alle/yli tuon puolivälin paalun? Jos vielä likistetään hiukan lisää, niin ihmiset pelaavat usein pieniä numeroita ja usein myös merkkipäiviään, jolloin isoin mahdollinen numero on 31, kuten kuukaudenpäiviä enimmillään on. Kunkkunumeroa välille 1-31 ei siis useinkaan olla nähty. Jo tällä voidaan tehokkaasti taas kerran estää isoimmat osumasumat.
Jo pelkkä voitollinen perusosuma on nykyään skeidakenossa hyvin harvinaista herkkua niin nyt onnettomat hyväuskoiset häviävät ruksaamalla kunkun mukaan nämäkin rahansa tuplaten!
Älkää pelatko lainkaan keno-kusetusta niin voitatte varmasti!

23

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verneri viksu

      "Älkää pelatko lainkaan keno-kusetusta niin voitatte varmasti!"

      Tämä kertookin kirjoittajasta kaiken oleellisen :))))))

      • Viisaampi Walto

        vernerin idiootti se vaan ei osaa laskea, että kenoa pelaamalla menettää juuri niin paljon rahaa kuin siihen vaan jaksaa hakata. Jos tämän saman rahamäärän jättää kenoamatta niin kyllä voi sanoa että on tehnyt viisaan päätöksen ja tavallaan voittaa sen X summan joka olisi tullut hävityksi kenoon jos olisi pelannut.


    • kuningatar6

      mä pelaan aina isoja numeroita. mikä pakko niitä pieniä on sinne tunkee ja valittaa ettei ne tule. kunkku on hiton hyvä keksintö.

      • En pelaa lainkaan

        No pelaa pelaa, häviät silti. Suurin osa kuitenkin pelaa kenossa pieniä numeroita, kuten lotossakin. Kunkku on ainoastaan veikkauksen kannalta hyvä keksintö.


      • kuningatar6
        En pelaa lainkaan kirjoitti:

        No pelaa pelaa, häviät silti. Suurin osa kuitenkin pelaa kenossa pieniä numeroita, kuten lotossakin. Kunkku on ainoastaan veikkauksen kannalta hyvä keksintö.

        Pelaan, edelleenki isoja! Eile seiskatasossa 6 oikein kunkku!! 600 euroa tuli!


    • Virallinen valvoja-B

      Veikkauksen pelit ovat rehellisä ja viranomaisten valvomia.

      • Älä valehtele

        Ihan ensimmäisenä opettele edes oikeinkirjoitus niin vasta sen jälkeen emävalheesi saa edes hitusen katu-uskottavuutta.
        Viralliset valvojat ovat virattomia kun selviää että keno on epärehellinen ja manipuloitu peli. Todisteita on mutta monopolia suojellaan loppuun asti.


      • huijattu2

        Valtion MONOPOLI !!!

        Jos ne olisi rehellisiä sallittaisiin muitakin kuin Veikkaus.


      • Anonyymi

        Vitut ole


    • Pettynyt pelaaja

      Selvää huijausta on, vielä kertaakaan ei ole kunkkunumerokaan osunut joten Veikkaus on keksinyt taas uuden toimivan huijauskeinon.

    • 0789456

      Se on helppo saada osumaan kun pelaa isoja tasoja 8-10.

      10-tasossa pitää huomioida, että yli 4 € panoksella ei sitä kannata pelata kunkkukertoimen kanssa, koska 2 miljoonaa taitaa olla voittokatto vieläkin.

      • näin on

        Kun pelaa 10 tasolla 7 riviä 1 - 70 niin varmasti osuu kunkkunumero.


    • Urpotar

      MInäkin olen alkanut epäillä, että onko palloissa joku..että esim jos meinaa tulla pieniä numeroita liikaa, oallot pestään tai jollain tapaa peliä manipuloidaan tai siihen puututaan...esim heikko magneettipinta jo valikoisi isoja numeroita useammin...olen sekä kenonnut, että seurannut tarkasti peliä ja olen alkanut kyllä epäillä, mutta todistusaineistoa vaikea saada...kaikkihan nämä perustuvat optiseen harhaan, voittomahdollisuus erittäin pieni, mutta -jotain hämärää olen huomaavinani...mutta ei siitä sen enempää, koska en pysty todistamaan.

      • Typpi22

        Keno-koneesshan on numerotunnistin jokaisessa pallosta ja pallot poimitaan
        ylöspäin. Ei siis putoavin numeroin kuten Ruotsissa ja Virossa - ainakin.
        Jokainen voi päätellä, onko tietokonearvonta ja pelit yhteydessä arvontaa
        suorittaessa. Olen niitä, jotka eivät ole päässeet irti käsityksestä, että
        takana on edelleen tietokonearvonta, pelikoneet yhteydessä toisiinsa ja
        voitot ovat laskennallisia voittoja - pajatso, Hedelmäpeli- siksi vähiten tehdyt
        voittavat jotain ja suurvoitto on laskennallinen tulos. Veikkaus on verottaja,
        eikä pelaajilla ole mitään arvoa. Rahastusta.


    • 112299

      Jokin muuttui, kun kunkku tuli mukaan. Tihennettiin seulaa, kuten pajatsossa
      Ja muissa hedelmäpeleissä tehdään. Veikkaus toimii näin. Rahastusta.
      En pidä.

    • Marjuska

      Olen kanssasi samaa mieltä. Kunkkukerroin on Veikkauksen uusi rahastuskeino ja tosiaan aina suuret numerot "kunkkuina". Jotakin manipulointia arvonnassa on. Ei voi millään muuten olla mahdolista, että pääsääntöisesti aina suuri numero on kunkkuna.
      Ei kannata pelata.

    • pave

      "Ei voi millään muuten olla mahdolista, että pääsääntöisesti aina suuri numero on kunkkuna."

      Ehdoton kantani asiaan lienee se että kunkkunumeron luku on vain sattumaa;)

    • Anonyymi

      Ainakin Lotossa tuplattuna nukuu paremmin..

    • Anonyymi

      Ongelma on tuo pelin koukutus. Peli arvotaan kolmesti päivässä ja jos yksi kierros maksaa vähintään euron se tekee vuodessa vähintään 364€ ja kuka sitä yhteen riviin tyytyy! Kolmella rivillä panos menee yli tonnin.

      Mutta ei Keno pahin ole! Televisiossa pyörii päivällä onnen arpa niminen ohjelma. Yksi arpa maksaa vitosen ja päälle tulee puhelinmaksuja. Huonossa asemassa olevat pelaa ja eivät tyydy yhteen soittoon päivässä. Yhden arvan hinta voi olla 6,5 ja kolme liki 20€. Sadassa päivässä 2000€ ja vuodessa 6500€. Ei paljoa lohduta 15 lahjakorttia paikkaan jota et tarvitse!

    • Anonyymi

      Runkkunumero!

    • Anonyymi

      Ei ole pelaaja paljoa autettu kunkkunumerolla pelatessa. Veikkaus tavallaan kutkuttelee, "demon hand" se joka puhuu voittorivissä, sanokoot raamattuun uskovat mitä tykästää sillä sana on vapaa nimittäin vetäsin äskö sellaisen rimpsun kenoriviä ja kun se hyödyllinen voitto tuli laskeskelin otinpa järkyttävän riskin, kakki tai ei mitään, sotivien ukranistien viimeinen kuoleman rynnäkkö. Kenossa Lotossa Jokerissa EJPssä todennäköisyys voittaa isosti on ihan maailman lopun tapissa. Veikkaus ilonpuolella kamppanialla maalaa piiloon seikan moni pelaa tarpeeseen tanssii balettia pirun kanssa

      https://static.wikia.nocookie.net/terminator/images/e/ef/Thedemonhand3.jpg/revision/latest?cb=20200428135307

      • Anonyymi

        Todennäköisyys niin pieni josta johtuen osa päävoitoista voisi aivan mutkattomasti olla keksittyä. Kiihoitetaan pelikansaa.


    • Anonyymi

      Runkku numero!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe