Minne nyt?

retupekka (se alkupe

Tämän ulkopuolisemmaksi tuskin enää voi tulla seurakunnassa, seuraava vaihe on varmaankin porttikielto. Jopa "morotiimin" täti jonka tehtävänä toivottaa kokoukseentulijat tervetulleeksi saa yllättäen jotain muuta tehtävää, kun ilmestyn ala-aulaan. Miksei ulko-oveen sitten laiteta kylttiä vain hyville ihmisille tai ei syntisille?

Olisiko paras ryhtyä kiertolaiseksi ja käydä kokouksissa missämilloinkin , kunhan on tarpeeksi kaukana.

Vai pitäisikö mennä reilusti mailmaan ja harrastaa kaikkea sitä mitä mailmanihmisetkin?

Ymmärrän että joku voi kauhistua menneitä toilauksiani, mutta ei kai niiden pitäisi enää sulkea minua seurakunnan ulkopuolelle?

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, kun kukaan ei ole vastannut, niin minä vastaan sen ymmärryksen mukaan minkä olen itse saanut asioista !

      Jos ja kun omien sanojesi mukaan olet toiminut jotenkin väärin ja muut uskova vieroksuvat sinua, niin ehkä olisi hyvä reilusti tunnustaa ensin tekosi, ja sitten pyytää niitä anteeksi ja ilmoittaa muille, että et enää halua niin toimia kykyjesi ja voimiesi mukaan toki !

      Jos tuon teet, niin seurakunnan tulisi armahtaa sinua ja pyrkiä rukoilemaan ja tukemaan sinua siinä yrityksessäsi kaikin tavoin.

      Sanan perusohje parannuksenteossa:

      1. Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      Ja sitten seurakunnan tehtävä, joka nähdäkseni koskee sinun tapaustasi:

      Jaak. 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

      Mutta jos siihen anteeksiantoon ja tukemiseen ei ole halua seurakunnalla, se kertoo nähdäkseni siitä, että asenne on siellä silloin todellakin väärä, jos kerran Armo ei kuulukaan kaikille siis, kuten sanoit !

      Siis noinkin voi käydä, sillä itse sain jo n. 9v sitten seuraavan Sanan paikan ja Herra sanoi sen kuvaavan suomen seurakuntien ja niiden johtajien eli paimenten ja seurakuntalaisten toimintaa, ja sen mukaan siis heikoista ei seurakunnissa huolehdita vaan heidät ajetaan ja pusketaan pois:

      Hesekiel 34
      1 Minulle tuli tämä Herran sana:
      2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin paimenia vastaan, ennusta ja sano heille-paimenille: Näin sanoo Herra, Herra: Voi Israelin paimenia, jotka ovat itseänsä kainneet! Eikö paimenten ole kaittava lampaita?
      3 Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa,
      4 ette ole vahvistaneet heikkoja, ette ole parantaneet sairaita, sitoneet haavoittuneita, tuoneet takaisin eksyneitä, etsineet kadonneita, vaan te olette vallinneet niitä tylysti ja väkivaltaisesti.
      5 Ja niin ne ovat hajaantuneet paimenta vailla ja joutuneet kaikkien metsän petojen syötäviksi-hajaantuneet ne ovat.
      6 Minun lampaani harhailevat kaikilla vuorilla ja kaikilla korkeilla kukkuloilla; pitkin koko maata ovat minun lampaani hajallaan, eikä kenkään niistä välitä eikä niitä etsi.

      17 Mutta te, minun lampaani! Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan, oinasten ja vuohipukkien välillä.
      18 Eikö teille riitä, että olette hyvällä laitumella, kun vielä tallaatte jaloillanne loput laitumestanne, ja että saatte juoda kirkasta vettä, kun vielä hämmennätte jaloillanne loput?
      19 Ja onko minun lampaitteni oltava laitumella siinä, mitä jalkanne ovat tallanneet, ja juotava sitä, mitä jalkanne ovat hämmentäneet?
      20 Sentähden sanoo Herra, Herra niille näin: Katso, minä, minä tuomitsen lihavan lampaan ja laihan lampaan välillä.
      21 Koska te olette kylki-ja niskavoimalla sysineet ja sarvillanne puskeneet kaikkia heikkoja, kunnes olette saaneet ne ajetuiksi ulos ja hajallensa,
      22 niin minä tahdon vapauttaa lampaani, etteivät ne enää jää ryöstettäviksi; ja minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan välillä.

      Mutta kannattaa lukea koko luku, sillä se kertoo missä suomessa ja sen "seurakunnissa" todella on menty ja nykyään mennään, ja mitä mieltä Herra on siitä toiminnasta !

      Tässä minun näkemykseni ja ohjeeni sinulle, mutta älä luota yksin minun sanaani, vaan tutki itse asia ja varmista se Herralta, että toimit oikein tässä asiassa !

    • Seurakunta on kaikille avoin jotka kaipaavat parempaa elämää,se on syntisten paikka jossa voi saada ne anteeksi,Jeesuksen kautta.
      Jolloin pääsee ijankaikkiseen elämään eikä joudu hukkaan heitettäväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe