Ridgen paluu

Sussuli100

14

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä näin

      Mä en koskaan oikein tykänny Ron Mossista kun se on niin täynnä itseään. Tää uusi näyttelijä virkistää varmaan Ridgen roolia.

    • BrookevsTaylor

      Palaakohan tää uus Ridge sitten vielä Brooken luokse? Who knows?

    • Vanha Ridge parempi

      Eikä! Ei Ronn Mossin Ridgeä voi korvata :(

      • kaunaritkoukussa

        No ei niin..25 vuotta sama Ridge, joka lähti sit pois. Sit vuoden tauko, ja tulee joku ihan toinen Ridgenä takaisin. 25 vuoden jälkeen vois ajatella, että koko hahmo poistuu, eikä korvaannu vuoden päästä toisella esittäjällä. Vähän outoa, mutta kaikenlaista tietty tapahtuu saippuamaailmassa. Eiköhön Ronn Moss halunnut palata rooliinsa, vai eivätköhän edes pyytäneet häntä...


    • nuortapimpsaa

      Toivottavasti tämä uusi Ridge on fiksumpi kuin vanha ja vaihtaa Brooken jo vähän nuorempaan

    • Ootetaan jo...

      Uuden Ridgen pitäisi nyt pian olla tulossa. Jenkkisaippualehden kansi kertoo sillai.

    • LA forever

      "Mä en koskaan oikein tykänny Ron Mossista kun se on niin täynnä itseään. Tää uusi näyttelijä virkistää varmaan Ridgen roolia"

      Ehkä vaikuttaa siltä, mutta ei todellakaan ole. Erittäin mukava henkilö, eikä mikään diiva.

      Nimim. henkilökohtaisesti Ronnin tavannut ;)

    • Odotan kovasti

      Ridge palaa sarjaan ensi viikolla (jenkeissä). Jännittävää nähdä uusi Ridge!

    • öllitölli

      Kuka on Ritge ?

    • liekeissä

      WOW! Mä oon ihan liekeissä! Uusi Ridge alotti tänään jenkkilässä. Jakso on jännittävä. Mistä kukin katottekin, niin nyt kannattaa tutustua uuteen Ridgeen!

    • 14+143

      Aivan ihana tää uus Ridge. Suorastaan hurmaava! En malta odottaa seuraavaa jaksoa.

      • jenkkilänshowt

        Miten sä katot ne Jenkkilän jaksot? Muakin kiinnostais katsoo sieltä. Tiedän jo, missä siellä mennään,mutta olis kiva katsoa jaksot kokonaan, mutta en tiedä, mitä kautta. Erityisesti nyt kun Ridge (uusi versio) kuvioissa taas., voisin siirtyä seuraamaan sarjaa jenkkilän ajassa.


    • He and he

      Tän illan jenkkijaksossa kysytään, onko Ridge homo. Sen on nähty viettävän Pariisissa aikaa miehen kans. Mihinkähän tässä vielä mennään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe