Minulla on ollut 5000€ luotto Masterilla. Palautin kortin ja ilmoitin, että maksan luoton takaisin, enkä käytä enää korttia, nyt on velkaa jäljellä siitä 2500€. Olin työtön silloin kun sain tämän kortin. Nyt olen hakenut uudestaan korttia ja kysynyt Nordea Rahoituksesta voisinko saada vanhan kortin taas uudelleen käyttöön sekä luoton, mutta ei käy. Uusi korttihakemus tyrmätään selityksellä että nykyiset tulot huomioituna emme valitettavasti voi myöntää etc. ja kuitenkin aiemmin minulla ei ollut kuin liiton päiväraha kun kortin sain. Mikä neuvoksi?
Mastercard, miksi en saa
Tiedotonkortiton
1
261
Vastaukset
- -----
Kokeile vaihtaa pankkia? Nordea on nyt nihkeä uusien korttien ja lainojen kanssa, jostain syystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810