Minulla on ollut 5000€ luotto Masterilla. Palautin kortin ja ilmoitin, että maksan luoton takaisin, enkä käytä enää korttia, nyt on velkaa jäljellä siitä 2500€. Olin työtön silloin kun sain tämän kortin. Nyt olen hakenut uudestaan korttia ja kysynyt Nordea Rahoituksesta voisinko saada vanhan kortin taas uudelleen käyttöön sekä luoton, mutta ei käy. Uusi korttihakemus tyrmätään selityksellä että nykyiset tulot huomioituna emme valitettavasti voi myöntää etc. ja kuitenkin aiemmin minulla ei ollut kuin liiton päiväraha kun kortin sain. Mikä neuvoksi?
Mastercard, miksi en saa
Tiedotonkortiton
1
263
Vastaukset
- -----
Kokeile vaihtaa pankkia? Nordea on nyt nihkeä uusien korttien ja lainojen kanssa, jostain syystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912