Hyvä valinta - paras

Setämies...

Onnittelut vihreille oikeasta valinnasta. Eipä siellä muita ollutkaan enää.
Pekka Haavistossa on ainesta paljon isompiin asioihin, joten vähän menee nyt miehen kyvyt hukkaan.

14

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen samaa mieltä. Toinen yhtä hyvä valinta olisi ollut Tarja Cronberg, mutta hän kuulemma kieltäytyi heti alkuunsa. Haavisto on poikkeuksellisen taitava poliitikko ja lisäksi kompromissihaluinen ja miellyttävä herrasmies. Asiaosaaminen on vakuuttavaa. Häntä kunnioitetaan yli puoluerajojen.

      • Virheet alas

        Vihreät eivät ole hyvää valintaa nähneetkään. Parempi Haavisto silti lienee kuin esimerkiksi Oras "Nestehukka" Tynkkynen


    • Kukkiva tölli

      Uusi ministeri tekee ensimmäisen vierailun GAYMAN saarille.De gröna,fy fan.

      • Vilkuttava tuttu

        Viimeisiä vuosia ovat vihreät hallituksessa. 2015 on eri porukka ja jos Soini sais kasaan edes kolme viisasta miestä puolueestaan niin pääsevät hallitukseen.

        Ala-arvoista tuo homottelu. Pätevämpi Pekka on ministerinä.


      • Anonyymi
        Vilkuttava tuttu kirjoitti:

        Viimeisiä vuosia ovat vihreät hallituksessa. 2015 on eri porukka ja jos Soini sais kasaan edes kolme viisasta miestä puolueestaan niin pääsevät hallitukseen.

        Ala-arvoista tuo homottelu. Pätevämpi Pekka on ministerinä.

        Pekka ei ole pätevä muuhun kuin matujen kuskaamiseen veronmaksajien piikkiin, sen pekka osaa ei muuta.


    • pollia kuskeen

      "Uusi ministeri tekee ensimmäisen vierailun GAYMAN saarille"

      On ihan "ikioma kampaajakin" mukana...tietenkin veronmaksajien laskuun.

    • Oliskohan Haavisto Hautalaa sovittelevampi? Ainakin presidenttiehdokkaan näytti olevan valmis kaikkien presidentiksi, jota muistikuvaa ei sitten ole niinkään jäänyt Hautalasta, joka on sentään kaksinkertainen ehdokas, alle 4% kannatuksellaan.

      Ja kun Haavistolla on jo vanhastaan ministerikokemustakin, niin arvatenkin asiat sujuvat.

    • rrrrrrtt

      hyvä valinta nyt on uusi "puhdas" ministeri pidä oma linjasi

    • TimoTT

      En nyt sanois et mitenkään HYVÄ?
      Koska: Eikös ministereillä ole tietyt minimipätevyysvaatimukset? (joku yliopistotutkinto tjtn?)
      Ja Haavisto eikös ole pelkän lukion käynyt!?
      Joten: Mitenkäs moista edes yleensä voi ministeriksi Suomessa nimittää?
      Vai eivätkö lait koskekaan Vihreitä?

      • soinin jälkeen .hyvä.

        onnea .haavisto on välkky tyyppi.osaa katsoa asioita monelta eri kantilta.


      • Anonyymi
        soinin jälkeen .hyvä. kirjoitti:

        onnea .haavisto on välkky tyyppi.osaa katsoa asioita monelta eri kantilta.

        Juu ruskeaa reikää osaa kattoa moneltakin kantilta.


    • Sopu sijaa antoi

      Paras valinta, mitä siitä joukkiosta yleensä voi saadaan aikaan! Miehen ensilausunnot jo ovat todistaneet miehen kyvykkyyden isojen asioiden hallitsemiseen ja hoitoon. Tosin lienee myös todettava että Haaviston valinta oli pakko tehdä - toinen vahtioehto olisi ollut vihreiden poisjäänti hallituksesta!

    • Vähiten huono

      Siinä olet oikeassa, että Virheissä nuo kyvyt ovat harvassa.

      Saatiin varmaan vähiten vahingollinen tapaus ministeriksi. Mutta Virheistä ei koskaan tiedä...

    • Anonyymi

      Vihreys on ihmisten keskuudessa läpipaskoa, kuten Haavisto , Toivola ja Tynkkynen esim. Ovat vihreyttään ja homouttaan esille tuoneet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe