tuli karvaton

jape11

Vaimoni kävi viikon loppuna vieraissa ka tuli posliinina takaisin. Mies oli halunnut ajaa hänen karvansa..

14

2776

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haisuri

      Seuraavalla kerralla se ei tule enää takasin, senkin aisuri.

      • jape11

        Tulee kyllä, aiemminkin usein vieraissa käynyt..


    • 6+11

      olisit ajanut itse.

      • jape11

        Ei ehkä olisi antanut..


    • parturi joo

      mä teen aina niin olikohan se meillä.

    • esmond

      ANAALISEKSI ON KOVA JUTTU

    • Vitunkarvojenparturi

      Mukaani tarttui takavuosina kihloihin mennyt juopunut morsian yhdestä kapakasta. Vaksi pyysi viemään nuoren naisen kotiin liian juopumisen takia. Vaksi luuli minua seuralaiseksi. Pyysin taksin ja raahasin sammumispisteessä olevan naisen omaan kämppääni ja sain hänet riiisuttua sänkyyn. Karvakolmio oli niin nätti että alkoi panettaa ja nussin kunnolla. Kun olin itsekin juovuksissa päähäni pälkähti rajata tytön kolmiota ja otin partakoneeni ja leikkuupäällä aluksi rajailin mutta sitten ajoin kaikki karvat pois, tyttö nukkui. Aamulla kun hän heräsi ja meni veskiin kuselle, hän tuli pian pois ja huohotti minne hänen karvansa ovat hävinnet. Kerroin että yhteistuumin ne yöllä ajettiin. Tyttö oli ihmeissään ja pohti että mitä hän kertoo sulhaselleen, joka oli jäänyt eilen kapakkaan, ja miten hän on luonani, oli muisti mennyt illalla ja siinä tutustuttiin aamutuimaan. Sanoin että ei pulmaa, kerro että olit ollut jonkun tyttöystävän luona ja että olitte vedon päältä ajaneet karvat pois. Tyttö tyyntyi. Pantiin pari kertaa ennen kuin morsian lähti sulhasensa luokse. Sen pituinen se karvojen ajo. Olin silloin itse 37v ja tyttö 21v. Kiva kepponen!

      • Ihme pällejä

        Joo, tosi kiva kepponen. Kai tajuat, että syyllistyit seksuaaliseen hyväksikäyttöön, kun aloit omin päin toisen alapäätä ronkkimaan ja ajelemaan? Harmi ettei tyttö tehnyt rikosilmoitusta vaan vielä suostui seksiinkin. Tai no, taisi olla keksitty koko tarina.

        Olet varmaan niitä sankareita jotka panevat sammunutta ja sitten selittelevät itku silmässä tai sanovat pikku kepposeksi kun tulee syyte raiskauksesta. Tosi vitsikästä tosiaan.


    • Neitiniiski

      No mulla on kans samanlainen kokemus, mutta tosin en ollut mikään morsian. Nuorena opiskelijabileissä hiukan liikaa nauttineena sain seuraavana aamuna huomata olevani posliini, jäi hieman epäselväksi missä vaiheessa ja kuka karvat oli ajanut.

      • jape11

        Parturi Joo, voi olla ett oli teillä.. Haluutko uudestaan..


    • pena.

      Minulle tarttui muutama vuosi sitten yksi keski-ikäinen sinkku, Terttu, kapakasta mukaan kämpille. Oli ajanut bikinirajat ihan reilusti ja häpykummun, mutta jättänyt karvakauluksen tavaransa ympärille. Itseasiassa aika koomisen näköinen. Kun oltiin molemmat reilussa huppelissa, niin onnistuin ajamaan kaikki karvat pois ja hoitamaan vielä hommatkin. Aamusella ihmetteli karvattomuuttaan, mutta toki antoi panna vielä krapulassakin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mikset ajannu ite,ei ois tarvinut käyttä vierasta parturia

    • Anonyymi

      Pääsitkö aamulla liukkaille.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe