Kolmas kerta toden sanoo

Brittien Strömsö

Toivottavasti Sydämen Asialla esitetään nyt viimeisen kerran.
Sitä eio jaksa millään enää.

17

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amerikan Hölmölä

      Suuremmalla syyllä pitäisi purnata Frendien ikuisuusmaratonista, jota on katkeamattomana käsittääkseni jatkunut ensiesityksestä lähtien. Ja onhan noita muitakin. Lisäksi on asiaan perehtymättömän vaikea tietää, mikä kausi ja jakso mistäkin sarjasta milloinkin on menossa. Joissakin se on kerrottu lopputeksteissä, kunhan etsii netistä tulkin, kun joidenkin sarjojen jaksomerkinnät eivät ole aivan loogisia.

      • takkari

        Sama juttu esim. Sinkkuelämää-sarjan kanssa, montako kertaa on jo tullut ja tuleeko vieläkin?


    • takkari

      Jos sarjasta tulee uusi kierros, niin katson.

    • Frenditkin katson :)

      Heh, olen katsonut 90-luvulta, eli ihan ensimmäisestä näyttökerrasta asti kaikkine uusintoineen joka jakson. Nyt kyllä tuntuu, että viimeistä kierrosta mennään.
      Silti sarja on parhaimmasta päästä :)

      Vaihtoehtoisesti voit katsoa jotain muuta kanavaa.

    • raty2

      Toinen kierros minulla on katsoa. En muista kolmea, vaikka olen yli 50v. Tosi hyvä sarja. Katson myös Emmerdalea, vaan ei voi verrata. Tykästynyt englantilaisiin sarjoihin. Ei Suomessa osata tehdä.

      • dennisfani

        Olen kanssasi samaa mieltä.Vain britit osaavat tehdä laadukkaita sarjoja ja Sydämen
        asialla kuuluu niihin.Minua ei häiritse vaikka näytettäisiin kuinka monta kertaa uusntana.


    • claudejerry

      Sydämen asialla uusinnat on siitä hyviä että jaksoja ja kausia on niin monia että kun kerran näytetään kaikki tuotantokaudet ja pidetään pieni paussi ja uudestaan niin nauttii katsomisesta kun ei muista enää hyvin aikaisempia tapahtumia, itse ainakin en muistaisi valtaosaa rowan jaksojen juonenkäänteistä

      • * * * * *

        Viimeks ei kyllä tullut edes paussia. Kyläsairaala tuli ohjelmapaikalle ja Heartbeat siirtyi vaan aikasemmalle ohjelmapaikalle kun alkoi heti alusta.

        Ei haittaa uusinnat mua ainakaan. Edellisiä kertoja katsoin vain satunnaisesti, nyt otan kaikki uskollisesti talteen koneelle.


    • mulkero vaiti

      Kuka sua käskee katseleen, toope!?????????????

      Koskaan ei kyllästytä Sydämen asialla, ettäs sen nyt tiedät.

    • Samaa mieltä! Sydämen asialla aina yhtä hyvä. Jaksaa katsoa vaikka miljoona kertaa läpi!!

      • Puolet riittää

        No huh huh, kyllä pomppasipi.Takuulla et jaksa katsoa miljoonaa kertaa!


    • Muamuija

      Eipä ole koskaan ollut niin paljon aikaa, että joka jaksoa olisi edes kerran nähnyt, saati kolmesti. Eli ei häiritse pätkäökään, jis joskus sattuu saman jakson näkemään toisenkin kerran. Katsoin jopa joskus iltajakson ja sen aamu-uusinnan molemmat, kun oli niin hyviä.

    • ------

      Hyvä sarja tosiaan, ekaa kertaa katsoen.

      Nyt näytetty liian monta kertaa, ja melkein peräkkäin. Muistaa ulkoa.

    • Alla Isa Nemädys

      Eiks nyt oo jo menossa neljäs kerta? Kerran Maikkarilla ja kolmas YLEllä.

    • adgg

      Paska sarja.

      Todellakin parempaa jo tilalle.

    • Tarkotin sillä miljoonalla kerralla lähinnä, ettei se ikinä ala tylsyyttää. Mun mielestä neljäs kerta, mut itse oon ainakin nähny läpi kokonaan viisi kertaa... En tiedä miten. Mulla on kyllä niitä tuotantokausia 10, muttei kaikkia. Tai sitten vaa kuvittelen:) Nyt vaa harmittaa, et ne tulee aamusin klo 12.30 suunnilleen, niin en kerkee ainakaan katsoa, kun pitää mennä kouluun. Onneksi katsomo on olemassa:)

      • * * * * *

        Katsomo? Kyllä Heartbeat tulee areenalta eikä mistään helkutin mainoskanavalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe