Kun tätä palstaa lukee niin huomaa sen kuinka kyynistä ja negatiivista porukkaa Oulussa asuu.
Pääasiallisimmat keskustelun aiheet täällä koskevat siis joko lestadiolaisten tai sen ja sen jutun haukkumista: en ole ikinä nähnyt että täällä ylipäätään keskusteltaisiin mistään positiivisessa hengessä. Mikään uusi ja edistyksellinen ei saa oululaisilta änkyröiltä kuin moitteita ja heidän mukaan Oulun tulisi pysyä takapajuisena kirkonkylänä, vaikka eivät ole ajansaatossa ymmärtäneet kaupungin kasvua kuluneina vuosina.
Käykäähän muuten katsomassa vaikkapa Suomi24:n Tampere-keskustelua: siellä ollaan kaikessa suhteessa paljon positiivisempia toisin kuin täällä. Myös Tampereen keskustassa kannattaa pistäytyä ihmettelemässä kehittyvän suurkaupungin meininkiä.
Suomi24 Oulu palsta
106
5474
Vastaukset
- Oulun aito ihminen
Tamperelaiset nyt ovat mielenterveysongelmaisia idiootteja kaikki. Ja älä tule puhumaan lestoista, kun et niiden kanssa elä.
- jfcj680
Oulussa nyt on kaikki ihan päin persettä, myönnä se pois.
- Voivoivoiii
jfcj680 kirjoitti:
Onhan Oulussa kaikki persasta, mutta pääasia että itsellä menee hyvin.
- Anonyymi
Voivoivoiii kirjoitti:
Onhan Oulussa kaikki persasta, mutta pääasia että itsellä menee hyvin.
niinpä niin
- Anonyymi
jfcj680 kirjoitti:
Ja täällä Oulussa on paljon agressiivisia narsisteja joiden kommunikaatiotaidot ovat myöskin erittäin heikot. Omasta mielestään nämä ihmiset ovat vain tempperamenttisia. Kaikkea muuta. Huh huh!
- Anonyymi
jfcj680 kirjoitti:
Minä oululaisena olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Syyllistyt kaikkien tamperelaisten julkiseen halventamiseen. Näin tulet todistaneeksi olevasi oululainen ja pykiväsi samaan siirrettyä toisille sen häpeän jota äänekäs osa oululaisista on kantanut vuosikymmeniä sisällään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä Oulussa on paljon agressiivisia narsisteja joiden kommunikaatiotaidot ovat myöskin erittäin heikot. Omasta mielestään nämä ihmiset ovat vain tempperamenttisia. Kaikkea muuta. Huh huh!
Aivan oikein jfcj680. Nämä agressiiviset narsistit ovat omasta mielestään vain tempperamenttisia, vaikka käydät terapiassa ja mielenterveytensä vuoksi hoidossa. Heti kun asiat eivät mene heidän mielensä mukaan tai eivät saa sitä mitä haluavat, niin alkaa vedätys ja haukkuminen mitä törkeimmillä sanoilla. Ei mieleltään terve henkilö näin käyttäydy. Tätä tapahtuu useamman kerran. Yksi narsisti halusi 5-vuotiaalle luvatun esineen itselle, kun ilmoitin että olen sen jo antanut esineen lapselle enkä voi esinettä hänelle enää antaa, niin alkoi viestittely ja jankutus ja kun henkilö ei saanut tahtoaan läpi, niin tuli hyvin törkeät haukkumiset sekä minulle että lapsen äidille. Tässä yksi esimerkki. Eikä ollut ainoa kerta, kun hän vedätti ja haukkui. Hän on myös erittäin kateellinen ja haukkuu kaikkia takanapäin. Tosiaankin omasta mielestään hän on vain tempperamenttinen. Heitähän on muuallakin kuin Oulussa, ilmiö ei ole paikkakuntakohtainen.
- Yksi lisää...
Valitusviesti se oli tämänkin ketjun aloitus.
- Anonyymi
Keksippä sitten ite jotakin positiivista täältä.
- real mccoy
Tamperelaisen on kommunisteja!
- terinen
Tampereella asuu niitä käpykaartilaisten jälkeläisiä, joille Suomi ei merkitse mitään.
- palviT-6
juu,tre historiasa mukaan punikkeja-siellläkäkö oli työlaidile teolliduuuteeen elantoa js esioispojile pillot.meilllä on lähellä historia
- Tumppareille huvia
Voi tätä palstan tasoa. Muutama peräkamaripoika pilaa kaiken. Siinähän niiden syrjäänien päiväohjelma on kun mussuttaa äidin pipareita ja lipittää sossun rahoilla ostrettua olutta ja torpedoi netin keskustelulinjoja!!!! Välillä tietysti aina tumputusta.
- Terkut tupokselle
En tumpututa, nussin muijjaaasi.
- fre
Terkut tupokselle kirjoitti:
En tumpututa, nussin muijjaaasi.
Eikö tupos olekkiin Limingassa, eikä Oulussa?
- Korvaan sattuu
fre kirjoitti:
En tiiä. Moni tuposlainen sanoo asuvansa Oulussa. Samoin kempeleläiset.
- Anonyymi
fre kirjoitti:
Joo, kyllä Tupos on Limingan kuppeesa.
- ylypiäoululainen
Oulu on hieno paikka asua ja elää. Ei kannata tämän palstan ääliöiden perusteella kovinkaan syvällisiä tulkintoja tehdä.
Siitä olen kyllä samaa mieltä että että kaikki uusi aina varmuuden vuoksi ensin haukutaan ja sitten vasta mietitään.- hymyonkiellettyätäällä
Ei oo, oulu on paska, kyyninen ja stressaava paikka elää. Jossa rikkailla on kaikki ja köyhillä ei mitään.
- Anonyymi
hymyonkiellettyätäällä kirjoitti:
Ei oo, oulu on paska, kyyninen ja stressaava paikka elää. Jossa rikkailla on kaikki ja köyhillä ei mitään.
Köyhät kyykkyyn...
- rare times
no meillä oululaisilla on muutakin tekemistä kuin roikkua suomi24:ssä =)
- ei ikinä enää
Menkää ja katsokaa minkälaista porukkaa Oulu chatissakin pyörii. Vissiin kaikki vetää jotain nappeja, haukkuu toisiaan privoissa ja kittaa kotonaan kaljaa tietokoneen ääressä. Koko chat kuin joku häiriintyneiden kokouspaikka. Ei ole muissa chateissa sama meno.
- Tervetuloa
Ouluchatissa on hyvä porukka ja paras meno suomi24 chateista. Kestää vaan hetken päästä jyvälle systeemistä. Siellä on rento meno. Joskus sinne eksyy jotain ihmetyyppejäkin. Mutta ei ne kauan siellä viihy.
- roikkari
sinäkin raretimes roikut
- Anonyymi
Tuskinpa. Mökeissänne vain kyhjötätte, ja teidän ihmiskontaktit ovat olemattomia. Minun puolestani saattekin pysyä omassa tympeässä seurassa ja rauhassa. Vasta puusta pudonneita ja välillä säikähtäneitä. Kun tulette vastaan, niin tuojotatte vain apaattisina eteenne. Masentavaa sakkia. Hyvästi Oulu. Minunulla on muuttokuorma valmiina myönteisemmälle seudulle.
- ei kiitos!
"Tampereen keskustassa kannattaa pistäytyä ihmettelemässä kehittyvän suurkaupungin meininkiä."
Riittää, kun käy tampere-palstalla ihmettelemässä, ei tarvi tampereelle asti vaivautua...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11904798
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11905554
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10106343
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11925966 - Palsta siistimmäksi
Kyllä tällä palstalla pitäisi olla tiukempi sensuuri, ihan muutama häirikkö pilaa koko sivun.
Aivan lapsellisia ja älyttömyyksiä tänne heitellään, aivan kuin kirjoittajalla ei kaikki olisi kotona.
Alpään jutuille on omat sivut, menkööt perverssit sinne ja lestojen haukkujat myös.
Itse en ole lesta mutta ei ole mukava lukea jotain typeryyttä.
Täällä tuollaisia kirjoittelee joku häirikkö nuori mies jostain syrjäkylältä jolla ei mitään järkevää tekemistä ja joka on jonkin verran mieleltään häiriintynyt.- Sykkivä kädessä
Itse pidän näistä sairaista jutuista kuten homous, lestat, mustalaiset ja muut vähemmistöt!
- Liikuttelen esaa
Sykkivä kädessä kirjoitti:
Itse pidän näistä sairaista jutuista kuten homous, lestat, mustalaiset ja muut vähemmistöt!
Lestat on muuten vitun sairaita!
- jjj1
Liikuttelen esaa kirjoitti:
Joo mutta fiksu ihminen ei tee pilkkaa sairaista, antaa sairaitten ja vammaisten olla pilkanteon ulkopuolella.
Koskaan ei voi olla varma siitä milloin itse sairastuu tai vammautuu. - verenVähyyttä
Liikuttelen esaa kirjoitti:
tottakai ne ovat sairaita, kun ovat sisäsiittoisia
- Anonyymi
jjj1 kirjoitti:
Joo mutta fiksu ihminen ei tee pilkkaa sairaista, antaa sairaitten ja vammaisten olla pilkanteon ulkopuolella.
Koskaan ei voi olla varma siitä milloin itse sairastuu tai vammautuu.Sitähän kannaakin odotella. Siinähän se aika rattoisasti kuluu ilman ilon häivää. Maalaa itsekseen piruja seinälle. Joopa joo.
- Adios.
Olet oikeassa. Viikon kuluttua onneksi pääsen muuttamaan Oulusta. Kahdeksan vuotta on kulunut ja muistan edelleen sen kulttuurishokin jonka sain Ouluun muutettuani. Ihmisillä oli pelkästään mustaa päällä. Kaikki maukuivat kaikesta. Virastoissa esim. työkkärissä oli virkailijoita jotka eivät tietäneet Yhtään mitään jne.. Eri papereitten käsittely kesti jopa 2 kuukautta! Nuoriso on pääasiallisesti työnnetty kaduille mopoilla pörräämään ja häiriköimään. V-sanat raikuivat, kun avasin ovea tai astuin parvekkeelle. Iltakävelylle ei uskalla lähteä. Kesäisin terassit ovat vain kaljakalleille, ei kahvilakulttuuria olemassakaan. Rasismia ja ennakkoluuloja. Mukaan luettuna pilkunussijat, hyytävä kylmyys ja ahdistava pimeys. Kohta tuo kaikki tuo kaikki on ohitse minulta. Onnekseni!
- Kauheepaikka
Tota Oulu on minunkin kokemuksen mukaan. Mustiinpukeutuneita massahevareita ym. Aika hurja paikka. Narkkeja ja juoppoja, pervoja ja sossupummeja liikaa. Ei siellä yksin kannata liikkua.
- elämän_opetus
Aika hyvin sanottu. Itse en uskonut kun nuorena muutin ouluun ja tuli asuttua alle kymmenen vuotta ja muutin pois. Sitten tuli toinen tilaisuus muuttaa kun ikää oli kunnolla ja kuvittelin, että tämä on mun juttu ja ihanaa ja oli kesä , lämpöäkin . Ei toiminut. Viiden vuoden kuluttua totesin, että pois on muutettava ja leudompaan ja vaihtelevampaan ilmastoon ja maisemiin. Oulussa on pieni olematon keskusta, autiota vaikka on pitäs olla suurkaupunki ( ei ihme että stockka lähtee) puheet rikkaista ja hyvinvoivista oululaisista on siten potaskaa.
Meri pitää tuulet purevina ja aika ajoin sellukin tuoksahtaa edelleen... käyn joskus tutuissa, mutta on niin hyvä lähteä kotiin ja makean veden äärelle. - äenoulusa
elämän_opetus kirjoitti:
Aika hyvin sanottu. Itse en uskonut kun nuorena muutin ouluun ja tuli asuttua alle kymmenen vuotta ja muutin pois. Sitten tuli toinen tilaisuus muuttaa kun ikää oli kunnolla ja kuvittelin, että tämä on mun juttu ja ihanaa ja oli kesä , lämpöäkin . Ei toiminut. Viiden vuoden kuluttua totesin, että pois on muutettava ja leudompaan ja vaihtelevampaan ilmastoon ja maisemiin. Oulussa on pieni olematon keskusta, autiota vaikka on pitäs olla suurkaupunki ( ei ihme että stockka lähtee) puheet rikkaista ja hyvinvoivista oululaisista on siten potaskaa.
Meri pitää tuulet purevina ja aika ajoin sellukin tuoksahtaa edelleen... käyn joskus tutuissa, mutta on niin hyvä lähteä kotiin ja makean veden äärelle.Nää käyt täälä tutuissa, me käyvään vieraissa.
- Anonyymi
Kannatteeko muutta pohojossee jos ei kylymyytttä kestä kai nää ossaat päätellä että pohjosessa on kylymä sitäpaitsi kaikki sekasin olevat assuu keskustasa emmääkä niiku suurinosa nii asu keskustassa vaa sen ulukopuolella tää ei oo semmone paikka misä kannattee keskustaa muuttaa että joo eipä mittää muuta
- Toteamus
Kaikilla palstoilla on joku jolla on tarve haukkua ja panetella muita. Ei ole Oulun yksinoikeus se.
- Komppis vaihtoon
Ei se mitään haukkumista ole kun asiat sanoo miten ne on. Toruus tekee joskus kipeää.
- oikeeoulu
Oulu ja oululaiset ovat fiksua porukkaa ja tääl o ihan kiva asua. MUTTA täälä keskustelupalstalla ja chateissäkin on vain ns roskasakkia, jotka jonniijoutavilla valitusvirsillä ajavat kaikki fiksummat oululaiset pois näiltä sivuilta. Asiallinen keskustelun aloitus menee heti jonnijoutavaksi suunpieksännäksi.
todellinen oulu on jes- Anonyymi
Oulu on ok, mutta ihmiset täällä ovat umpimielisiä ja epäsosiaalisia. Mutta minkäs tälle asialle voi. Ei auta vaikka itse olisi kuinka ystävällinen ja sosiaalinen. Täällä asuvat ihmiset lannistavat ihmisen kuin ihmisen.
- isostakirjasta
Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat.
- Hyvätvoinnitvaan
Kunhan ne parantajatkin pysyis terveinä.
- naminami
Perseaukisia kitisijöitä ja kaikenlaisia tupakoijia ja kaljanlipittäjiä on oulu täynnä. Kitiskööt.
- Ota-Olvi
Kait sitä nyt jonkun kaljan voisit sinäkin lesta ottaa.
- oulu1111
Aiheesta kiinnostuneet voivat tutustua Ouluun liittyviin uutisiin osoitteessa http://oulu.com/asuminen/
- Lestat-perseestä
Kyllä Lestat on Oulun ongelmien syy. Niiden syntyvyys ja suhmurpinti nielee muiden rahat. Ja onhan ne vittumaisen näköisiä.
- karjalamies2
oululaiset miehet on munattomia, ja sen takia oululaiset naiset ovat silmille hyppelijöitä ÅÅ
- karvinen_m
Oulu on paska kaupunki. Ainoa kaupunki-chattikin jossa on ihmisiä on oulu-chat. Ja jatkuvaa vittuilua privassa muista mutta ylellä ollaan sitten mielinkielin. Takapiruisia juoruilijoita ja stalkkereita koko kaupunki täynnä. Kai se on kun oma elämä on paskaa niin pitää keskittyä ajatukset kääntääkseen muiden elämään. Rasittava paikka ja surkea keskustakin. Kamalan paljon ihmisiä ängetty pienelle alueelle. Liikennevalot on ihan turhia kun jengi kulkee surutta päin punaisia sama se mikä valo siinä palaa. Sairaanhoitajaksikin pääsi yksi muija opiskelemaan diakonissalaitokselle vaikka itse kävi paraikaa psykoterapiassa ja oli todellakin häiriintynyt siis. En kyllä sellaisen antaisi itseäni hoitaa. Sitten on nämä kerrostalopenikat jotka ei paskan vertaa kunnioita toisten yksityisyytä. Kirkkaasti, tai pitäskö sanoa paskanruskeiten surkein kaupunki missä ikinä olen asunut.
- palstanaloittaja
M.o.t.
- TimoK85
Harmittaa sanoa näin, mutta kun nyt vuoden sisään olen oulussa muutaman kerran joutunut asioimaan lähinnä työhommien perässä...ihmisissä ei sinäänsä mitään vikaa ole, mutta itse kaupunki on kyllä harvinaisen tylsä ja ankea. Koittanut tosissani opetella kaupungista pitämään, koska siellä joudun toisinaan asioimaan. Kaavoitus on todella sekava, eikä ankeita teollisuus murjuja voi välttää oikein missään kaupungin osassa. Baarit ja ruokaravintolat kuitenkin erittäin hyviä.
- doldis23
Liikenne on tosi sotkuista koska yksisuuntaisia katuja on melko monta ja aina katuliikenne poikki jossakin kohtaa kun korjauksia on tekeillä.
Kaljabaareja on aivan liikaa ja fiksuja pikkukauppoja liian vähän. Kauppahallin herkut ja muukin tavara on kallista pikkupalkkaisille kuluttajille mutta niin lienee kaikkialla.- Anonyymi
Niimpä, missään muualla en ole nähnyt liikennejärjestelyjä, tai edes osanuut kuvitella sellaista, mutta Oulussa muutamassakin risteyksessä liikennekaistan jatkeen kulkusuunta vaihtuu keskellä risteystä. Onkohan moisen idean "keksinyt" koskaan edes itse ajanut autoa.
- pejsp
pasksaa ja kusta sanon monts
- Ongelmista-keskusteltava
Tampereella ei ole lestoja.
- Anonyymi
No, ostokset ja liike-elämå on Hämeenkadun varassa. Eipä sanoisin että mikään suuri kaupunki, mutta tietyt elementit on mitkä Oulusta puuttuvat. Hki pn suurempi, mutta treella on duunia myös tarjolla.
- toteaja-
palstalla on todellakin pari negatiivista persoonaa. Oulusta löytyy kuitenkin myös paljon henkisesti tasapainoisempia. Heillä on yleensä parempaakin tekemistä kuin pyörittää samaa levyä suomi24 palstalla 24/7
- Anonyymi
Ei negatiivisyys tee ihmisestä henkisesti epätasapainoiedmpaa, vaikka aivopestyt aivopesijät muuta yrittää aivopestä.
- kirsimansest
Mansessa on tosiaan paljon siistimpi palsta! Pate Mustajärvikin tänään kehui, että sellainen on hyvä suomijuntti joka on reilu kaikille.
- hyvämanse
Tampeereella on Suomen tyytyväisimmät asukkaat!
- Anonyymi
Sielä on paljon aidommat ihmiset kuin Oulussa. Siellä tuulipuvut kahisee ja nappiverkkarit on edelleen käytössä. Se on sitä aitoutta. Oulussa muualta tulleita ylivarojensa eläviä elämän suorittajia. Näyttelevät elämän näytelmää muille. Ja vielä lestat kaupan päälle. Hyi hele!
- r.antsila
On teilä omituiset puheenaiheet sielä Oulusa.
- Anonyymi
Oulussa on aika omituinen lahko vallalla edelleen. Mutta kyllä se kutoo laitetaan vaikka Hitlerin keinoin.
- rikkootoistuvastilakia
Täällä voi allekirjoittaa ylläpidon kritiikkiä: www adressit com suomi 24
- Anonyymi
Omituista,että Oulun uimahalli Raksilassa suljettiin juuri juhannuksen alla. En ollut nähnyt siitä mitään ilmoitusta. Menin sinne,mutta kiinni oli.Raatin uimahalli ei käynyt Onnilinjalla kulkiessani vastineeksi. Ikävä juttu. Jo toistamiseen halli kiinni.
- Anonyymi
Pienet on sinullakin eläkeläismulkulla murheet.
- Anonyymi
Varmaan oli se sarjakakkaaja laskenut jöötinsä altaaseen. Mutta näin voi käydä kun ne on yleisessä nautinnassa.
- Anonyymi
Miksi keskustella negatiivisesta asiasta positiivisesti? Ihmiset esittää positiivista elämässään, niin kait se on kiva joskus irtautua roolista ja olla realisti ja kertoa asiat miten ne on!
- Anonyymi
Oulu on todella ruma, ankea sekä ikävä takapajula ja se sijaitsee kaukana kaikesta keskellä ei mitään.
Oululaisjuntit eivät edes osaa puhua tai kirjoittaa suomea. Ne viäntävät sitä ihmeellistä ooooooooookkkkkkkonnnnäääääää näääääääääkkkkönnnnnääääääääääää mongerrusta ja se ei ole suomea.- Anonyymi
Mitäs helekatin väliä sillä o miten puhhuu perkele kyllä nuo savolaiset ja karjalassaki asuvat puhhuu iha ommaa kieltä vttuako siitä valittaa jos se ei kettää tapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs helekatin väliä sillä o miten puhhuu perkele kyllä nuo savolaiset ja karjalassaki asuvat puhhuu iha ommaa kieltä vttuako siitä valittaa jos se ei kettää tapa
Nii o. Emmää tiiä. Tiiäkkö nää? Nääkkönää?
- Anonyymi
ke- su voit käydä pian lakkautettavassa PohjoisPohjanmaan museossa katsomassa Oulun merihistoriasta, laivanrakennuksesta ym.
Muina arkipäivinä voi käväistä Tiedekeskus Tietomaassa tai Oulun taidemuseossa . Ainolan puistossa näet myös lohiportaat. Kun menet voimalaitoksen padon ylitoiselle puolen oulujokea niin pääset kaunista, meren vierestä kulkevaa kuntoilutietä pitkin takaisin kaupungille hotelli Radisonin ja teatterirakennuksen välistä . Hallituskatu 36 B, PL 54, turisti informaation tulisi olla tälläkadulla , ota yhteyttä heihin etukäteen jos heillä olisi henkilökohtainen opas joka tietää paljon Oulun historiasta. - Anonyymi
Tampereella onkin fiksuja ja iloisia ihmisiä. Oulussa asuu kaikki idiootit. Tampereella on kaikki sivistys ja kulttuuri. Oulusta puuttuu kaikki. Yksi suuri syy oululaisten mielenterveysongelmiin on oululainen työvoimatoimisto. Tamperella ja muualla maassa työttömiä oikeasti kannustetaan töihin. Oulussa työkkärin byrokraatti osaa vain syyllistää ja nöyryyttää. Oulussa on paljon työttömiä ja tosi paljon niitä työttömiä jotka eivät ole enää työttöminä työnhakijoina työvoimatoimistoissa. Tästä johtuu suuri mielenterveysongelmaisten määrä. Kaupunkiin saataisiin verotuloja kohtelemalla tätä ryhmää kannustavasti ja tarjoamalla heille töitä tai antamalla heille mahdollisuus kouluttautua uudelleen.
- Anonyymi
Oulun lastensuojelusta on lähteneet kaikki parhaimmat työntekijät. Onko syynä päällikön vaihtuminen? Kuulin että keskustan alueen esimies kiusaa joitaki työntekijöitä ja puhuu paskaa vielä perästä. Fiksut lähtee. Paskat jää ja pomoja ei vaiha pirukaa.
- Anonyymi
sehän vaan johtuu lestadiolaisten koiruuksista, että oulussa paska ilmapiiri. valitan
- Anonyymi
Olin yrittäjä vuosia sitten ja sain onnekseni tututustua jokaiseen suomen kuntaan, muutamaa ahvenanmaan pikku saaristokuntaa lukuunottamaa. Kyllä suomi on kaunis maa. Jokaisella kunnalla on omat kipupisteesä. Mutta olen onnellinen oululainen, en heti vaihtais pois.
- Anonyymi
Minäpä oon tosi positiivinen.mulla on niin kipeät peräpukamat jotta pierukin tekee kipeää.siittä huolimatta käyn töissä ja irvistelen iloisesti.enkö oo tosi urhoollinen.
- Anonyymi
Hih:)
- Anonyymi
Paska kaupunni
- Anonyymi
Tampereella ei juurikaan lestoja ole.
- Anonyymi
Mahtava pikku puttin kun tunnet jokaisen tamperelaisen sielun elämän.
- Anonyymi
Vain Oulussa oon nähnyt kun tuntematon näyttää keskisormea, huutelee asiattomuuksia perään tai sylkee päälle ilman syytä. Täällä asuu paljon hulluja.
- Anonyymi
Kyllä, tällaisia on.
- Anonyymi
Mikähän surkea tapaus on se lyhyt nuorimies joka Valkean ja Raksilan alueilla terrorisoi ohikulkijoita. Vittua viljelee ja ottaa kovasti kontaktia tuntemattomiin vittuilumielessä.
- Anonyymi
Tämä on ainoa foorumi jossa voi suhtkoht vapaasti keskustella Oulun asioista. Kalevan ennakkkosensuuri on niin ankara ettei siitä seulasta mene läpi mitään toimittajien oman agendan vastaista. Malliesimerkki siitä, miten nykyisin lehdistö (Pohjois-suomessa ja Lapissa monipoli-kaleva) määrittelee kansalaisten sananvapauden rajat. Onneksi on Suomi24.fi!
- Anonyymi
Pitää paikkansa täysin! Asialliset keskustelun aloitukset, jossa toiveena olisi saada vuorovaikutteinen keskustelu eri näkökulmineen poistetaan.
Samoin, jos jo aloitettuun keskusteluun joku erehtyy tuomaan toisenlaista kantaa, poistuu keskustelu.
Hidasta aivopesua Oulun alueella asuville.
- Anonyymi
Ihan oikeassa olet. Ei tätä negatiivisuutta, töykeyttä ja umpimielisyyttä kukaan täällä voi muuttaa. Tauti tarttuu. Ei auta kun vain sietää tätä. Tähän ei totu ikinä. Masentavaa! Tai jos jollakin on myönteisempää juttua, niin antakaa tulla sitä tänne. Otan sitä mielelläni vastaan.
- Anonyymi
Myönteistä on, että sieltä pääsee pois! Junat, linja-autot, lentokoneet, ja myös oma auto kuljettavat.
Työn takiakaan ei tarvitse Ouluun verorahojaan uhrata, töitä löytyy ympäri maata.
Aikansa ottaa muuttaneella, että negatiivisuuden kehä hellittää, mutta sittenpä on mukava olla. Uskaltaa jopa naapureille hymyillä ja puhua.
Oulun masentavasta ilmapiiristä kärsivät, muuttakaa pois. Elämä on liian lyhyt, ja vain yksi kappale annettu kullekin.
- Anonyymi
Moktar"ladyboy"Gubta on pspalstan uusin jihadismin ylistäjä.
- Anonyymi
Oulun lestat on hanurista
- Anonyymi
Oulun sosiaali pummit on syvältä sian perseestä.
- Anonyymi
Voi että tänään osuin sepänkadulla, johonkin helvetin teini tyttö joka ajaa poikaystävän velka Bemarilla😃 kaikkia se laipä elättää hirvee draama ku autoni oli,niin että hän ei mahtunut ulos autosta😃 tuommoisen tarvis ajaa autoa ollenkaan varsinkaa joku tyhjäpää blondi.
- Anonyymi
Oulun juntit ovat hieman yksinkertaisia.
- Anonyymi
Lestoja on Oulussa paljon ja haittoja myös vähintään yhtä paljon. Kyllä niistä saa ja pitää puhua!
- Anonyymi
Mukavaahan tänne on kirjoitella ja nurista. Minä ainakin kuvittelen että Oululaiset ottavat opikseen näistä kirjoituksista. Tiedä sitten onko kirjoituksissa mitään perää. Minä kirjoittelen tänne siksi että asiat muuttuisivat. On kyllä enemmän hyvää sanomista sanomista Oulusta kuin huonoa. Tänne kirjoittelen vain miten huonosti asiat ovat Oulussa. Ainakin ihmise ovat paskoja ja umpimielisiä. (jos vaikka muuttuisivat hokkus pokkus, kun huomaavat, miten tympeitä ovat). Erakoitunutta sakkia. Hyvät asiat ja positiiviset kommentit tietenkin jätän kirjoittamatta, niistä nyt ei kuitenkaan mitään hyötyä täällä ole.
Mutta mitä sitä tänne hyviä asioita kirjoittelemaan. Mieluummin päästän höyryjä ulos täällä kuin valitan puolitutuille, kavereille, ystäville ja sukulaisille. Heidän kanssaan juttelen mukavia asioita. Niin ja tästäkin asiasta vielä negätiivinen kommentti: jos on nistun heidät saamaan puhelimen päähän, käymään kylässä tai onnistun saamaan kyläkutsun. Sittenkin on vielä yksi pulma: pitää yrittää kääntää keskustelut positiiviseen suuntaan. Yleensä nämä eivät kovinkaan usein onnistu...- Anonyymi
Taidan kurjoitella siksi, kun et todennäköisesti ole yraihmisiä
- Anonyymi
No ei sitä negatiivisuutta kyllä huomaa jos vaikka kaupassa käy. Enemminkin se elää parhaiten ehkä täällä foorumilla.
- Anonyymi
Rikos in rikos, nyt potkuja vaan. Tuo juttu ei vissiin kestä päivänvaloa, poistettiin
- Anonyymi
Pohde on nyt jäänyt pahasti kyllä kiinni tietojen urkinnasta, kalevassa juttu, poistettiin. Ei vissiin kestä päovänvalooo
- Anonyymi
Eteläsuomessa terveisiä..ja vitsi:oululaiselle ilmainen permanentti kun työkaveri lähtee käymään hesassa ja hiukset nousevat pystyyn, kun ajattelee että selvittää asioita
- Anonyymi
Oululaiselle syntyy vielä sähäkämpi lookki:D
- Anonyymi
Oululainen ajattelee että mitä tuumii kunnon väki, jos itse on alakastia:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oululainen ajattelee että mitä tuumii kunnon väki, jos itse on alakastia:)
Kunhan pitää mielessä ,että on Helsingissäkin alemman luokan porukkaa rikosrekistereineen ja arkkupakastimineen. Tarkoin pitää katsoa työntekijät kyllä, näinä päivinä.
- Anonyymi
Tottahan tuo, tietyt ihmiset ja ihmisryhmät vihaavat toisiaan.
- Anonyymi
Möktäär Kyptä -aiheista varsin vajjaamielistä louskuttamista. =/
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912