Löydän itse g-pisteeni, sen karhean ja kiihottunena "kovan pallomaisen/elliptisen" alueen emättimen etuseinästä läheltä suuaukkoa. Mutta millä saan sen vielä tuntumaan hyvältä?... Mulla alueen hyväily ei vaan jotenkin tunnu oikein miltään, enemmänkin vain klitoris huutaa kosketusta.
Jonkinasteinen pissatusfiilis tulee, mutta en ole ihan varma tuleeko se fiilis juuri tuosta kohdasta vai sormen osuessa vahingossa hankaamaan vähän kauemmas virtsarakon aluetta. Ja jos menen pissalle, niin se ei ole mikään hukkareissu vaikka olisin juuri ennen leikkien aloittamista käynyt vessassa.
En oikein tiedä miten tästä pitäisi jatkaa... Pitäisikö alueen hyväilyn tuntua heti hyvältä ja jos ei tunnu, niin voinko edes oppia tuntemaan siinä mitään? Eli onko joskus vielä toivoa saada emätinorgasmi?
Monet sanovat, että pitäisi saada yksi klitorisorgasmi ennen g-pisteen hyväilyä, mutta jos sen teen, niin halut menee siinä. Olen ilmeisesti vaan kerrasti laukeava, eli sekin vielä tässä riesana :(
Nyt tarvitaan apuja kokeneemmilta! :)
Tunnoton g-piste
4
1271
Vastaukset
- uneton uneksija
Mulla on vähän sama juttu. Omin sormin ei onnistu millään, en saa lyhyillä sormillani tarpeeksi voimaa tai liikettä sinne. Hyvän mallisella tärisevällä sauvalla sieltä tulee kyllä mieletön orgasmi, mutta ei tippaakaan nestettä. Kun mies tekee sen kädellä, squirttaan heti, moneenkin kertaan. Mulla ei kyllä kummassakaan tapauksessa tule mitään pissaamisen tunnetta, mä vaan laukean hervottomasti. Mitään varsinaista g-pistevibraa en ole kokeillut. Haluaisin myös squirtata panemalla, koska tiedän että se tulee onnistumaan, jos mies tietää mitä tekee.
- Tunnoton
mä en oo vielä miestä valjastanut hommiin, kun haluaisin oppia sen itse ensin ja sitten vasta opastaa miestä... Mutta en tiedä. Mulla toi kohta jotenkin rupeaa vaan jomottamaan, kun sitä hieroo napakasti (ehkä liian lujaa/liian kauan), eikä se jomotus ole sellaista hyvää vaan tuntuu epämukavana olona myöhemmin.
ehkä pitää vaan harjoitella ja treenata lantionpohjan lihaksia lisää. - Panomiäs 75
Tämä G pisteen alue aktivoituu vasta kun orgasmi on jo "ihan hilkulla" ja ihan turha sieltä kohtaa erityisesti ennen sitä vaihetta on hinkata.
Tärisevä G pisteen kiihotukseen tarkoitettu sauva käyttöön, alkuun täriskööt pillussa muuten, sormilla tai toisella suristimella hoitoo klitalle. Kun alat olla "ihan hilkulla" sauvaa G pisteelle ja jopas irtoo elämä hurjaksi, aallot vie mukanaan. Pari kertaa päässyt tekemään tämän naiselleni (sauva sisällä G pisteelle ja itse nuolin) ja unohtumaton elämys nähdä kun nainen menettää todellisuudentajunsa voimakkaan orgasmin kourissa. Ihan erilainen kuin normi klitalta annettu. Hitsi kun onnistuis kalulla sama, vaan ei ole onnistunut - ainakaan vielä.- Mukavia muistoja
Se on ehkä niitä "Ones in lifetime" juttuja. Yhden ainoan kerran olen saanut silloiselle tyttöystävälle g-piste orgasmin ja kyllä tuntui hyvältä. Se oli niin raju että meni tajuttomaksi. Puolen minuutin päästä palasi tajuihinsa ja kymmenen minuuttia oli melkein veltto.
Kerrankos sitä sokea kana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan382915Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272824- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111236
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782