Rukouspyyntö... :(

Ehkä joskus

Olen ollut 6 vuotta yhdessäa viomiehemme kanssa ja elämme sellaista aikaa että olisi tarkoitus saada lapsi. Olemme harrastaneet jo vuosia seksiä ilman tulosta ja lapsi olisi enemmän kun toivottu.

Pelkään, ahdistaa ja masentaa että pystynkö saamaan lapsia. Miksi kehoni ei toimi.. Ainoa asia mihin vartaloni pitäisi pystymään!

Rukoilen sydän murtuneena lapsen perään. Perhe ja rakkaus on elämässäni tärkeintä enkä usko että voisin elää lapsettomana.

Ottakaa hetki ajastanne ja lähettäkää ajatus tuonne taivaisiin puolestani :'( Haluan kokea sen ihmeen mitä äidit saavat lapsen myötä. Haluan kokea sen hetken kun raskaustesti näyttää plussaa. Rukoilen voimia..

Siunausta ihan jokaiselle teille! Toivoo nuori nainen perheen toivossa

20

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeH mies24v

      no oo kiitolline siitä ihmeestä et saat patukkaa, mulle jopa ajattelu naisista on syntiä tai parhaimmillaa tarpeelline paha, tainu viimeksi naiselle puhua muutenki ku kaupa tiskillä kiitos ostokse jälkee hmm 2 vuotta sitte...et tässä sulle vähä rekvisiittaa mite paljo sullaki on, sitä vaa ei tommoset palikat tajua enne ku ne sen menettää et mite paljo oli...

      • Just joo

        Olipas ajattelematon vastaus sinulta! Viestin aloittaja pyytää vaan muistamaan rukouksin ja sinä tulet häntä arvostelemaan? Hyvä että sulla ei oo ihmiskontakteja, ei tollanen säälittävä kateudenhaluinen ihmisraunio sitä sais ansaitakkaan. Ihmisten elämät on erilaisia ja ethän sinä miehenä voisikaan tajuta mitä nainen tuntee raskaudesta ja lapsista. Sinä tyhmällä kirjotuksella saat sen kuullostamaan siltä e.ttä se on ihan oikein että joku ei saisi lapsia, olet vastenmielinen oikeesti! Sanon vaan että kuvottava. Tuon naisen ei todellakaan tarvitse luopua lapsionnesta vaan koska sulla ei oo kaikki hevoset tallissa!

        Mene sinä vellihousu muualle!


      • teh mies24v
        Just joo kirjoitti:

        Olipas ajattelematon vastaus sinulta! Viestin aloittaja pyytää vaan muistamaan rukouksin ja sinä tulet häntä arvostelemaan? Hyvä että sulla ei oo ihmiskontakteja, ei tollanen säälittävä kateudenhaluinen ihmisraunio sitä sais ansaitakkaan. Ihmisten elämät on erilaisia ja ethän sinä miehenä voisikaan tajuta mitä nainen tuntee raskaudesta ja lapsista. Sinä tyhmällä kirjotuksella saat sen kuullostamaan siltä e.ttä se on ihan oikein että joku ei saisi lapsia, olet vastenmielinen oikeesti! Sanon vaan että kuvottava. Tuon naisen ei todellakaan tarvitse luopua lapsionnesta vaan koska sulla ei oo kaikki hevoset tallissa!

        Mene sinä vellihousu muualle!

        pitkästä aikaa joku oikeesti sanoo mulle henkilökohtasesti, et olis voinu "just joo" paremmi sanoa että piristysi... kiitos :)


      • teh mies24v
        Just joo kirjoitti:

        Olipas ajattelematon vastaus sinulta! Viestin aloittaja pyytää vaan muistamaan rukouksin ja sinä tulet häntä arvostelemaan? Hyvä että sulla ei oo ihmiskontakteja, ei tollanen säälittävä kateudenhaluinen ihmisraunio sitä sais ansaitakkaan. Ihmisten elämät on erilaisia ja ethän sinä miehenä voisikaan tajuta mitä nainen tuntee raskaudesta ja lapsista. Sinä tyhmällä kirjotuksella saat sen kuullostamaan siltä e.ttä se on ihan oikein että joku ei saisi lapsia, olet vastenmielinen oikeesti! Sanon vaan että kuvottava. Tuon naisen ei todellakaan tarvitse luopua lapsionnesta vaan koska sulla ei oo kaikki hevoset tallissa!

        Mene sinä vellihousu muualle!

        tämä vellihousu ei taida nyt lähtä täältä yhtää mihinkää...sori vaa


    • eräs palstalainen

      Kyllähän monelle naiselle raskaus ja äitiys on elämisen kulmakivi. Itse olen ollut aviossa ja seksiäkin oli kymmeniä vuosia, mutta perillistä ei vain näkynyt. Miehelle asia taisi olla vielä kipeämpi asia, kun toinen nainen alkoi odotamaan lasta ja eo tuli.
      Rukoilla voi, mutta kyllä Jumala sittenkin on elämämme antaja ja hänellä on jokaiselle oma räätälöity tehtävä maan päällä. Ja lapsia, joilla ei ole vanhempia ja kotia, maailmassa riittää. Minun tehtäväni on auttaa muutamaa heitä. Joten tapahtukoon isän tahto tässä asiassa.

    • Frans II

      Entä jos kävisitte terveyskeskuksessa, molemmat. Lääkäreillä on keinoja auttaa tuollaisissa asioissa.

    • Jarppelino

      Jotkut ihmiset valitettavasti vain jäävät ilman lapsia joko omasta tai muusta syystä. En tiedä miten massarukoilu auttaa lapsen saamisen. Tämä on valitettava totuus.

      • teh mies24v

        Jumala päättää että jotkut eivät ansaitse lapsia, tiedät itekki tarinoita missä epätoivoset äidit on mikrossa lapsiasa paistaneet ku mies jäiki myöhemmäksi iltaa viettää,parempi että jumala antaa ne lapset semmosille jotka oikeesti pitää niistä huolta


    • älä luovuta

      Rukoilin puolestasi. Oletko käynyt missään esim. vapaakirkko/hellunt./luter./ tmv. rukoustilaisuuksissa jättämässä rukouspyyntöäsi? Netissä myös esim. nettirukoilijat on vahva rukousyhteisö, jossa myös sinun aihepiirisi vastauksia saatu. Älä luovuta! Rukouksessa piilee suunnaton potentiaali. Ja jos Jumala on tarkoittanut sinut jonkun vieraan lapsen vanhemmaksi, niin ota se siunauksena. Moni on saanut tällaisten tapausten jälkeen vielä omia biologisia lapsia.
      Olen itse kokenut huikeita ihmeitä/ ollut elävä todiste Jeesuksen teoista. Vastaukset joskus vain viipyvät. Muistathan, että stressaantuneena raskaaksi tuleminen voi olla aika vaikeaa. Pystyisitkö jotenkin lievittämään raskaaksitulemisen stressiä?

      • teh mies24v

        onpa taas seko porukkaa tääl, varmaa tääki alottaja heti hylkäis miehesä ku sais kokoelämän "unelman" eli lapse...sitte tukahduttaa se lapse ku itellä ei oo mitää elämää, loppuje lopuks lapsikaa vanhempana halua olla ton naise kans ku isän ajo pois ettei itellä oo paha olla...


      • 125469872355
        teh mies24v kirjoitti:

        onpa taas seko porukkaa tääl, varmaa tääki alottaja heti hylkäis miehesä ku sais kokoelämän "unelman" eli lapse...sitte tukahduttaa se lapse ku itellä ei oo mitää elämää, loppuje lopuks lapsikaa vanhempana halua olla ton naise kans ku isän ajo pois ettei itellä oo paha olla...

        Miksi "teh mies24v" kirjoittelet näin negatiivista tekstiä?
        Maailmassa on paljon onnellisia perheitä ja elämäntarinoita, sinunkin elämästä voi vielä tulla vaikka kuinka onnellista. Ihmiset ovat selviytyneet karmeistakin kohtaloista uskonsa avulla. Rukous kantaa.


      • teh mies24v
        125469872355 kirjoitti:

        Miksi "teh mies24v" kirjoittelet näin negatiivista tekstiä?
        Maailmassa on paljon onnellisia perheitä ja elämäntarinoita, sinunkin elämästä voi vielä tulla vaikka kuinka onnellista. Ihmiset ovat selviytyneet karmeistakin kohtaloista uskonsa avulla. Rukous kantaa.

        aistin että toi nainen haluaa lapsen itsensä takia ,koska itellä on kurjaa että lapsen kautta vois elää, eikä rukoilla et vois saada lapse koska haluis lapse, tuommosia naisia on paljon, mutta se tukahduttaa lapsenki että pakosta haluaa lapsen "Rukoilen sydän murtuneena lapsen perään. Perhe ja rakkaus on elämässäni tärkeintä enkä usko että voisin elää lapsettomana."

        toi ei oo tervettä, jos minä miehenä samanlailla rukoilisi että vain lapsen kautta voisi elää ni siinä elämässä ei oo kaikki kohallaa, lapsi on bonus, ei elämä itse

        saatana siunatkoon tuota naista ja antakoon mitä tuo nainen haluaa ,lapsen hyväksi että äiti saa mitä haluaa


      • teh mies24v
        125469872355 kirjoitti:

        Miksi "teh mies24v" kirjoittelet näin negatiivista tekstiä?
        Maailmassa on paljon onnellisia perheitä ja elämäntarinoita, sinunkin elämästä voi vielä tulla vaikka kuinka onnellista. Ihmiset ovat selviytyneet karmeistakin kohtaloista uskonsa avulla. Rukous kantaa.

        ei minulle oo paikkaa tässä maailmassa, Herraki sen tietää, vai luuletko että Jumala olis muute vaa antanu mun juosta sitä vastaa kaikki nää vuodet ja silti mulla on mahdollisuus kaiken tän jälkee tulla jumala luokse..


    • Lueppa, kuinka Hanna sai lapsen.

      1. Samuelin kirja 1

      • teh mies24v

        jopas on taas jari pekkaki(Jopa) taas vauhdissa ku naiselle voi kirjoittaa.... :)


      • teh mies24v

        ja mitä tuoho hanna tarinaa tulee jari pekkaki jopa, ni tuohon aikaa oli kunnia naiselle että oli lapsia, ei pakonomaine tarve että voi elää mutta kunnia, ja hannaa kiusas miehesä oma toine vaimo jolla oli lapsia ku itellä ei ollut lasta, loppuu ajettu, jopa ku kirkos rukoili ni pappi ajatteli että tuo kännis hoipertelee tuos ja hanna epätoivosena sano et jos annat mulle lapsen ni saat herra sen pitää, ja siitä tuli samuel, ja koska loppuje lopuks hanna joutu sen herralle luovuttaa herra anto hannalle muita lapsia...mutta luuletko jari pekkaki jopa antasko herra lapsen semmoselle joka vaan pako halusta haluaa saada lapse että sillä täyttää tyhjää elämäänsä...?


    • Vielä toivoa

      Rukoilen sinulle aivohalvausta niin kaikki ongelmasi poistuu kertalaakista.

      • Yks vaan

        "Rukoilen sinulle aivohalvausta niin kaikki ongelmasi poistuu kertalaakista."

        Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos toivoo toiselle jotakin pahaa kuten esimerkiksi aivohalvausta. Tuskinpa haluaisit itsellesikään aivohalvausta. Niin että hyvä olisi jos voisit lopettaa Rukoukset-palstalla aivohalvauksista hokemisen.


      • teod.
        Yks vaan kirjoitti:

        "Rukoilen sinulle aivohalvausta niin kaikki ongelmasi poistuu kertalaakista."

        Silloin ei ole kysymys rukouksesta, jos toivoo toiselle jotakin pahaa kuten esimerkiksi aivohalvausta. Tuskinpa haluaisit itsellesikään aivohalvausta. Niin että hyvä olisi jos voisit lopettaa Rukoukset-palstalla aivohalvauksista hokemisen.

        Jollei Jumala halua kenellekään mitään pahaa, niin miksi aivohalvauksia tapahtuu?

        Moni on rukoillut itselleen tai toiselle terveyttä, ja silti tulee aivohalvaus. Miten selität sen kristinuskon nojalla?


    • sijaisäiti

      Emme saaneet biologisia lapsia, mutta saimme kaksi ihanaa tyttöä lastenkodista. Heistä on tullut meille tosi rakkaita "kuin omia".
      Johdatus voi siis olla toisenlainenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe