Tykkääkö muutkin kundit täällä syödä omaa spermaansa runkkaisen jälkeen? Itse olen harrastanut tätä jo jonkin aikaa. Kertokaa oletteko yhtä irstaita kuin minä!
Oman sperman syöminen
82
16883
Vastaukset
- GAYYY!!"
Hah GAYY!
- ei maistu
hyi oksetus
ei tulis mieleenkään enkä vaadi edes muijaltani moista - mee hoitoon
Sulla on joku käytöshäiriö, ei kukaan himoitse omaa spermaansa. Sama kun jois kustansa. Perverssiä touhua.
- Homppeli546
Älkääs nyt hyvät ihmiset! :O Oman sperman syöminen on kivaa ja terveellistä puuhaa :)
- bii 1
kyllä sperma on hyvää se on samalla hyvää kasvovoidetta jos ehtii levittää suusta ennen kun nielee sen
- Anonyymi
no ei siinä mitään paha ole proteiniä koko lasti
- Anonyymi
näin on ok pidän pitkän nautinnon ennen kun laukeaan
- Lasti_Inee
Niin kuin minäkin tietyissä asioissa spede mutta TE vajakit suppea katseiset pellet pidätte sperman juomista/syömistä vain seksuaalisessa mielessä vastenmielisenä vaikka siitä osa haluaisikin terveysvaikutuksia irti ja jotkut vielä enemmän.
Syökää TE pelkkiä eineksiä niin jaksatte!
Tämä suhteellisen hyvä ja avaava video aiheesta!
https://www.youtube.com/watch?v=BGdgmTSVK8o&index=8&list=PLOAFCgDyv6DHJC6NZezmC39P3HNi9KhXk - omastatakaa
Oman sperman syönti / juonti on huippuu. Ihan parasta kamaa saa omaan suuhun. Ja mikä vitamiinimäärä siin on hei :)
- Anonyymi
Ook on.ite samaa
- Spermian
Kerran aiemmin kauan kauan sitten olen sen tehnyt. Noin kuukausi sitten päätin, että nyt haluan tehdä sen uudestaan. Sperma ei maistunut ollenkaan niin pahalta, kuin muistikuva antoi ymmärtää. Runkkasin, laukesin mahalle ja nuolin sormeni ja otin vielä lisää mahalta. Oli kiihottavaa, ja teen sen vielä uudestaankin.
- Anonyymi
Oman sperman juominen onnistuu parhaiten autofellaatiossa. Jos siis selkä taipuu riittävästi.
- Anonyymi
Joskus otin itseltäni suihin,ei tuntunut miltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus otin itseltäni suihin,ei tuntunut miltään.
mee opetteleen gloryhole koppiin kyllä saat kommentteja mitä pitää tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee opetteleen gloryhole koppiin kyllä saat kommentteja mitä pitää tehdä
Mitä ihmettä joku gloryhole tähän liittyy?
- Anonyymi
Omalta kädeltä lämpimänä, ei täydellistä.
Lautaselta hetken jäähtyneestä hyvää ¥ - Anonyymi
Aluksi söin omaa spermaani ja minulle tuli sperman-himo.
Sitten aloin imeä toisten miesten munaa ja niellä spermaa.
Nykyisin olen kolmen miehen vaki-imijä.
Tarvitsen spermaa suuhuni vähintään kerran päivässä.- Anonyymi
Aika kivvaa hommaa
- Anonyymi
Voi kun sais ottaa suihin
- Anonyymi
joo kitalaessa ja kielellä tuntee milloin alkaa tulla silloin huulet tiukaks ettei mitään mee hukkaan nielen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun sais ottaa suihin
Multa saat ottaa koska tahansa
- Anonyymi
Kyllä Maistuu.Viimeks eilen Nielasin oman satsin spermaa
- Anonyymi
Minulle kanssa maistuu oma sperma lähes joka päivä , lisäksi aika usein oman virtsan juomininen maistuu. 👍
- Anonyymi
Samoin ite teen
- Anonyymi
nykyään kun kumarrun ottamaan iteltä suihin ei oo enää niin herkässä rasvattu vibra peppuun tehostaa asiaan kyllä lähtee
- Anonyymi
Nuorempana taivuin niin että pystyin ottamaan kaluni suuhun, monia kertoja runkkasin ja terska oli suussani, laukesin omaan suuhun, se kyllä kiihotti kovasti.
- Anonyymi
Todella upeaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella upeaa!
Kaksi ukm joilta imen spermat säännöllisesti aautossa.
- Anonyymi
Ite otan .nostan jalkoja annan tula suuhun
- Anonyymi
Runkkasin kerran kuoritun banaanin päälle spermani ja otin spermaisen banaanin suuhun kuten kalun, lopuksi söin banaanin.
- Anonyymi
Ehkä menee pikkuisen asian ohitse.Kerran sain nuolla vieraanmiehen spermat pillusta pois.oli se kiimaista. T.M.49
- Anonyymi
Kyllä , vuosia jo niellyt omaanikin ja yhtä hyvää on kuin toistenkin. Eikä se vaimon pilllustakaan pahaa ole. nams
- Anonyymi
Linjoilla eräs kaveri kertoi, että aina silloin, kun on kassit täynnä hänet kutsutaan kivan pariskunnan luokse, isäntä on jonon keskimmäinen ja ruikkii vaimonsa huulille (häpy), hän
kortsuun ukon reiässä. Ukko nuolee vaimonsa, tyhjentää kortsun ja puhdistaa vieraansa kullin.
Sama toistuu, mutta miesten järjestys vaihtuu, niinkauan , että miehillä on kassit tosi tyhjänä
ja isäntä on nautiskellut joka nestetipan suuhunsa. Kotia mennessä vain tuntuu, että housuista
kuuluu kävellessä kalina, kun tyhjät kuulat heilahtelevat!
- Anonyymi
Kerään lasipurnukkaan viikon spermat ja syön sitten kerralla leivän päällisenä.
- Anonyymi
Minäkin runkkaan spermat lautaselle , siitä on hyvä nuolaista ne suuhunsa 👍 maistuu kyllä hyvälle , olen myös juonut monasti omat kuset lasista , kahvin seassa oikein hyvältä maistuu , suosittelen. 🙂
- Anonyymi
En nauti omaa spermaani, mutta jos tulee vieraita illalliselle laitan pikku yllärit, joita kutsun "salainen mausteosa".
Lert
Suosikkijoukkue Manchester United - Anonyymi
Olen usein syönyt omat spermat , minulla on tapana runkata spermat lautaselle , mistä ne on hyvä nuolaista suuhunsa . Näin ei mene yhtään hukkaan , ja on mielestäni kiihottavaa ja hyvän makuista nuolaista omat spermat.
M61 🙂👍 - Anonyymi
Sperma juuaan, ei sitä syyä.
- Anonyymi
Aluksi roiskin spermani lasiin ja join sieltä.
Sitten keksin, että tyhjennän sperman lautaselle.
Syön sperman lautaselta ja nuolen lautasen.- Anonyymi
miksette ime suoraan nieluun.. yletyttekö hyvin? mikä on kun täydessä seisokissa 15cm ja heittäää jalat pään yli ja ylettyy lipaiseenn niin kulli pienenee heti 5cm iin ja erektio katoaa.mahdotonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksette ime suoraan nieluun.. yletyttekö hyvin? mikä on kun täydessä seisokissa 15cm ja heittäää jalat pään yli ja ylettyy lipaiseenn niin kulli pienenee heti 5cm iin ja erektio katoaa.mahdotonta
Oon muutaman kerran uskaltanu syödä, ja se tuntuu tosi kiihottavalta! Se ei kyl oo mikään helpoin juttu ku menettää kiihotuksen syödä sitä heti kun oot mällänny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iso vibra peppuun kyllä rupee kovettuun
- Anonyymi
Oon muutaman kerran uskaltanu syödä sitä, ja se tuntuu tosi kiihottavalta! Se ei kyl oo mikään helpoin juttu koska menettää kiihotuksen heti mälläämisen jälkeen. Siinä sitä on sit vähän vaikea syödä.
- Anonyymi
Minä haaveilin pitkään spermani syömisestä, mutta aina mieli muuttui heti laukeamisen jälkeen. Kerran sitten runkkasin vesilasiin ja odottelin jonkun aikaa, että mieli ja himot vähän palautuisi. Harmi vaan sperma ei ollut enää kovin lämmintä, mutta maistui se silti hyvältä ja kiihotuin. Se maku vain meinaa jäädä suuhun ja hengitykseen kun on niin tahmeaa tavaraa, vaikka joisikin vettä päälle. Ei kannata syödä sitä jos joutuu olemaan muiden ihmisten kanssa lähikontaktissa hetken päästä. Saattaa haista hengitys spermalta.
- Anonyymi
Aika paksua tököttiä jos se pitää syyä. Yleensä sperma juuaan.
- Anonyymi
Maistelen joka kerta kun saan orgasmin siitä on tullut tapa maistellaihan ok juttu.
- Anonyymi
Musta ok.ookoo maku
- Anonyymi
.........
- Anonyymi
Kyllä maistuu hyvältä
- Anonyymi
Äsken nuolin aamu spermat lautaselta ja runkkaan
Uusi satsi tilalle . Peitän muovi kalvolla niin ei pääse kuivumaan. Pyrin ottamaan kaikki sperma talteen nuoltavaksi. Pidän sperman mausta.
M 64 CD 💃
- Anonyymi
nuorempana kun selkä vielä taipui oti itseltäni suihin päivitäin sain n.17cm puolet useasti päivässä nieleskelin jamaistelin ei tarvinnut runkata muuten voi ihana nuoruus hyvää oli
- Anonyymi
Ite en yletu.nuolen sormista sperman
- Anonyymi
nuorempana kun selkä vielä taipui monta kertaa päivässä otin itseltä lastin suuhun siinä oli mukava fantasioida milloin kenestäkin imemässä kulliani
- Anonyymi
Kannattaa ottaa ravinteet talteen!
- Anonyymi
Aloitin oman sperman syömisellä ja nyt syön toisten miesten spermaa.
Jäin koukkuun.- Anonyymi
Käyn imettää upeella homo miehellä, laukeen hänen suuhun hän suutelee sen jälkeen ja valuttaa spermani omaan suuhuni. M 60v
- Anonyymi
aina oman sperman syönti parasta
- Anonyymi
niin se on kaikki talteen ,olen myäs ottanut kaverilta niin se oli runsas tuottonen jotkut paheksuu se on oma häpiä
- Anonyymi
Syökkö veitellä ja haarukalla vai lusikalla?
Otakko piimää kyytipojaksi vai vetelläkö viruttelet? - Anonyymi
Oma sperma on parasta tuoreena.
- Anonyymi
Ei vittu Jätkät
- Anonyymi
Ei vittua vaan upeeta kyrpää! Sunkin kantsii kokeilla, vittu jää toiseksi...
- Anonyymi
nuorena onnistui selkä taipui sain terskan kieli hyväilyyn ja imuun nykyään vaan toisilta suihin maistelen ja nielen
- Anonyymi
Sama juttu, kiihotti valtavasti kun tunsin oman samettisen terskan suussani. Laukesin usein suuhuni, joskus kasvoilleni.
- Anonyymi
Mitä vittua
- Anonyymi
Juuri laukesin reeni pulloon nyt vettä ja protskua sekaan ja salille. M 44v
- Anonyymi
En mä runkkaamisen jälkeen, mut pillusta nuolen mielellään spermani. Melkein kaikkia naisia se on kiihottanu ihan hullusti. Joskus otan spermaa suuhun pillusta ja annan naiselle osan suutelemalla. Tai sitten nuollaan paikat puhtaiksi yhtä aikaa. Yleensä saa nuolla samantien uudet orkutkin naiselle. Ja siitähän naiset tykkää.
Jos haluaa parantaa sperman makua, kannattaa syödä päivittäin raikkaita hedelmiä ja/tai marjoja, ne saa sperman maistumaan paremmalta. Kunnon hedelmätuoremehut ja - nektaritkin toimii, mutta tulee kalliimmiks ja sisältää suhteessa enemmän sokeria (kaloreita) ja vähemmän ravintoaineita kuin oikeet hedelmät. - Anonyymi
Jo lukioaikana otin itseltäni suihin, imin itseni jopa useasti päivässä. Vieläkin saan terskan suuhun mutten kovin helposti joten purkaannun avoimeen suuhuni tai kasvoille. Upea näky kun sperma lähtee kyrvästä.
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
nuorena kun selkä taipui otin useamman lastin päivässä suuhuni mikään ollut sen mukavampaa kuin kova imu ja kieli terskan alareunalla kyllä lähti nopeesti nykyään vain muilta suihin aina kun joku pyytää onneks laaja kaveri piiri
- Anonyymi
No nytten laskin lastinkouraan ja heti suuhun ei pahaa minusta. aika usein tekee mieli muitten kullia mutta kun olen liian ujo niin eipä osu
Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984