Oman sperman syöminen

Irstailija

Tykkääkö muutkin kundit täällä syödä omaa spermaansa runkkaisen jälkeen? Itse olen harrastanut tätä jo jonkin aikaa. Kertokaa oletteko yhtä irstaita kuin minä!

56

14237

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GAYYY!!"

      Hah GAYY!

    • ei maistu

      hyi oksetus

      ei tulis mieleenkään enkä vaadi edes muijaltani moista

    • mee hoitoon

      Sulla on joku käytöshäiriö, ei kukaan himoitse omaa spermaansa. Sama kun jois kustansa. Perverssiä touhua.

    • Homppeli546

      Älkääs nyt hyvät ihmiset! :O Oman sperman syöminen on kivaa ja terveellistä puuhaa :)

      • bii 1

        kyllä sperma on hyvää se on samalla hyvää kasvovoidetta jos ehtii levittää suusta ennen kun nielee sen


      • Anonyymi

        no ei siinä mitään paha ole proteiniä koko lasti


    • Lasti_Inee
    • omastatakaa

      Oman sperman syönti / juonti on huippuu. Ihan parasta kamaa saa omaan suuhun. Ja mikä vitamiinimäärä siin on hei :)

    • Spermian

      Kerran aiemmin kauan kauan sitten olen sen tehnyt. Noin kuukausi sitten päätin, että nyt haluan tehdä sen uudestaan. Sperma ei maistunut ollenkaan niin pahalta, kuin muistikuva antoi ymmärtää. Runkkasin, laukesin mahalle ja nuolin sormeni ja otin vielä lisää mahalta. Oli kiihottavaa, ja teen sen vielä uudestaankin.

    • Anonyymi

      Oman sperman juominen onnistuu parhaiten autofellaatiossa. Jos siis selkä taipuu riittävästi.

      • Anonyymi

        Joskus otin itseltäni suihin,ei tuntunut miltään.


    • Anonyymi

      Omalta kädeltä lämpimänä, ei täydellistä.
      Lautaselta hetken jäähtyneestä hyvää ¥

    • Anonyymi

      Aluksi söin omaa spermaani ja minulle tuli sperman-himo.
      Sitten aloin imeä toisten miesten munaa ja niellä spermaa.
      Nykyisin olen kolmen miehen vaki-imijä.
      Tarvitsen spermaa suuhuni vähintään kerran päivässä.

      • Anonyymi

        Aika kivvaa hommaa


      • Anonyymi

        Voi kun sais ottaa suihin


      • Anonyymi

        joo kitalaessa ja kielellä tuntee milloin alkaa tulla silloin huulet tiukaks ettei mitään mee hukkaan nielen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun sais ottaa suihin

        Multa saat ottaa koska tahansa


    • Anonyymi

      Kyllä Maistuu.Viimeks eilen Nielasin oman satsin spermaa

      • Anonyymi

        Minulle kanssa maistuu oma sperma lähes joka päivä , lisäksi aika usein oman virtsan juomininen maistuu. 👍


    • Anonyymi

      Nuorempana taivuin niin että pystyin ottamaan kaluni suuhun, monia kertoja runkkasin ja terska oli suussani, laukesin omaan suuhun, se kyllä kiihotti kovasti.

      • Anonyymi

        Todella upeaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella upeaa!

        Kaksi ukm joilta imen spermat säännöllisesti aautossa.


    • Anonyymi

      Runkkasin kerran kuoritun banaanin päälle spermani ja otin spermaisen banaanin suuhun kuten kalun, lopuksi söin banaanin.

    • Anonyymi

      Ehkä menee pikkuisen asian ohitse.Kerran sain nuolla vieraanmiehen spermat pillusta pois.oli se kiimaista. T.M.49

    • Anonyymi

      Kyllä , vuosia jo niellyt omaanikin ja yhtä hyvää on kuin toistenkin. Eikä se vaimon pilllustakaan pahaa ole. nams

      • Anonyymi

        Linjoilla eräs kaveri kertoi, että aina silloin, kun on kassit täynnä hänet kutsutaan kivan pariskunnan luokse, isäntä on jonon keskimmäinen ja ruikkii vaimonsa huulille (häpy), hän
        kortsuun ukon reiässä. Ukko nuolee vaimonsa, tyhjentää kortsun ja puhdistaa vieraansa kullin.
        Sama toistuu, mutta miesten järjestys vaihtuu, niinkauan , että miehillä on kassit tosi tyhjänä
        ja isäntä on nautiskellut joka nestetipan suuhunsa. Kotia mennessä vain tuntuu, että housuista
        kuuluu kävellessä kalina, kun tyhjät kuulat heilahtelevat!


    • Anonyymi

      Kerään lasipurnukkaan viikon spermat ja syön sitten kerralla leivän päällisenä.

    • Anonyymi

      Minäkin runkkaan spermat lautaselle , siitä on hyvä nuolaista ne suuhunsa 👍 maistuu kyllä hyvälle , olen myös juonut monasti omat kuset lasista , kahvin seassa oikein hyvältä maistuu , suosittelen. 🙂

    • Anonyymi

      En nauti omaa spermaani, mutta jos tulee vieraita illalliselle laitan pikku yllärit, joita kutsun "salainen mausteosa".

      Lert
      Suosikkijoukkue Manchester United

    • Anonyymi

      Olen usein syönyt omat spermat , minulla on tapana runkata spermat lautaselle , mistä ne on hyvä nuolaista suuhunsa . Näin ei mene yhtään hukkaan , ja on mielestäni kiihottavaa ja hyvän makuista nuolaista omat spermat.
      M61 🙂👍

    • Anonyymi

      Sperma juuaan, ei sitä syyä.

    • Anonyymi

      Aluksi roiskin spermani lasiin ja join sieltä.
      Sitten keksin, että tyhjennän sperman lautaselle.
      Syön sperman lautaselta ja nuolen lautasen.

      • Anonyymi

        miksette ime suoraan nieluun.. yletyttekö hyvin? mikä on kun täydessä seisokissa 15cm ja heittäää jalat pään yli ja ylettyy lipaiseenn niin kulli pienenee heti 5cm iin ja erektio katoaa.mahdotonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksette ime suoraan nieluun.. yletyttekö hyvin? mikä on kun täydessä seisokissa 15cm ja heittäää jalat pään yli ja ylettyy lipaiseenn niin kulli pienenee heti 5cm iin ja erektio katoaa.mahdotonta

        Oon muutaman kerran uskaltanu syödä, ja se tuntuu tosi kiihottavalta! Se ei kyl oo mikään helpoin juttu ku menettää kiihotuksen syödä sitä heti kun oot mällänny.


    • Anonyymi

      Oon muutaman kerran uskaltanu syödä sitä, ja se tuntuu tosi kiihottavalta! Se ei kyl oo mikään helpoin juttu koska menettää kiihotuksen heti mälläämisen jälkeen. Siinä sitä on sit vähän vaikea syödä.

      • Anonyymi

        Minä haaveilin pitkään spermani syömisestä, mutta aina mieli muuttui heti laukeamisen jälkeen. Kerran sitten runkkasin vesilasiin ja odottelin jonkun aikaa, että mieli ja himot vähän palautuisi. Harmi vaan sperma ei ollut enää kovin lämmintä, mutta maistui se silti hyvältä ja kiihotuin. Se maku vain meinaa jäädä suuhun ja hengitykseen kun on niin tahmeaa tavaraa, vaikka joisikin vettä päälle. Ei kannata syödä sitä jos joutuu olemaan muiden ihmisten kanssa lähikontaktissa hetken päästä. Saattaa haista hengitys spermalta.


    • Anonyymi

      Aika paksua tököttiä jos se pitää syyä. Yleensä sperma juuaan.

    • Anonyymi

      Maistelen joka kerta kun saan orgasmin siitä on tullut tapa maistellaihan ok juttu.

    • Anonyymi

      .........

    • Anonyymi

      Kyllä maistuu hyvältä

      • Anonyymi

        Äsken nuolin aamu spermat lautaselta ja runkkaan
        Uusi satsi tilalle . Peitän muovi kalvolla niin ei pääse kuivumaan. Pyrin ottamaan kaikki sperma talteen nuoltavaksi. Pidän sperman mausta.
        M 64 CD 💃


    • Anonyymi

      nuorempana kun selkä vielä taipui oti itseltäni suihin päivitäin sain n.17cm puolet useasti päivässä nieleskelin jamaistelin ei tarvinnut runkata muuten voi ihana nuoruus hyvää oli

    • Anonyymi

      nuorempana kun selkä vielä taipui monta kertaa päivässä otin itseltä lastin suuhun siinä oli mukava fantasioida milloin kenestäkin imemässä kulliani

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa ravinteet talteen!

    • Anonyymi

      Aloitin oman sperman syömisellä ja nyt syön toisten miesten spermaa.
      Jäin koukkuun.

    Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe