Onko enää negatiivistä vaihtoehtoa?

minä vain

Eli siis, olen kohta 16-vuotias ja aika todennäköisestii raskaana. Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä, ja meillä oli kortsu käytössä, mutta jostain syystä puuhasteluiden jälkeen poikasytäväni otti kortsun pois ja työnsi kerran sisääni ilman kortsua, vaikka hänellä oli ns. "puhdas" olisiko se kuitenkin mahdollista että silti olisi ollut se yksi karkulainen joka pääsi sisääni? Menkat olisi pitänyt alkaa samoilla hetkillä kun tapahtunut tapahtui ja luulin että ne alkoikin seuraavana päivänä kun tuli veristä vuotoa muutama tippa, mutta nyt 1,5 viikkoa tiputellut satunnaisesti eri värejä, ja kaksi viikkoa koskenut mahaan menkkakipumaisesti. En tiedä olenko normaalia väsyneempi mutta kuitenkin koko ajan nukuttaa ja ruokahalua ei ole, varsinkaan aamuisin, joten onko mulla mitään mahdollisuutta etten olisi raskaana, osaatteko vastata? Testin saan vasta parin päivän päästä ostettua...

2

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testaa kun voit

Menkkojen alusta lasketaan kierto alkavaksi. Ovulaatio eli munasolun irtoamisen ajankohta on suunnilleen kierron puolivälissä, jolloin hedelmöityminen on mahdollista muutaman päivän ajan. Joskus niitä munasoluja kehittyy ja irtoilee vähän epätahtiin, silloin tietty on vaikeampi sanoa, mikä hetki on raskauden alkamiselle paras.
      Veikkaisin kuitenkin, että et ole raskaana, vaan menkat on vähän sekaisin, koska jännität niiden alkamista.

• Minä vain

Itse en tietoisesti jännitä menkkojen alkamista, koska ei ole mitään syytä ollut jännittää. Ja itse olen tästä tietoinen että jännityksestä saattaa mennä kierto sekaisin, kokemusta löytyy. Mutta just ollu asiat niin täydellisestio kun vaan voi olla kenenkään elämässä, niin miksi ois sitten menkat sekaisin? En ymmärrä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8168
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2039
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1735
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe