Onko enää negatiivistä vaihtoehtoa?

minä vain

Eli siis, olen kohta 16-vuotias ja aika todennäköisestii raskaana. Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä, ja meillä oli kortsu käytössä, mutta jostain syystä puuhasteluiden jälkeen poikasytäväni otti kortsun pois ja työnsi kerran sisääni ilman kortsua, vaikka hänellä oli ns. "puhdas" olisiko se kuitenkin mahdollista että silti olisi ollut se yksi karkulainen joka pääsi sisääni? Menkat olisi pitänyt alkaa samoilla hetkillä kun tapahtunut tapahtui ja luulin että ne alkoikin seuraavana päivänä kun tuli veristä vuotoa muutama tippa, mutta nyt 1,5 viikkoa tiputellut satunnaisesti eri värejä, ja kaksi viikkoa koskenut mahaan menkkakipumaisesti. En tiedä olenko normaalia väsyneempi mutta kuitenkin koko ajan nukuttaa ja ruokahalua ei ole, varsinkaan aamuisin, joten onko mulla mitään mahdollisuutta etten olisi raskaana, osaatteko vastata? Testin saan vasta parin päivän päästä ostettua...

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testaa kun voit

      Menkkojen alusta lasketaan kierto alkavaksi. Ovulaatio eli munasolun irtoamisen ajankohta on suunnilleen kierron puolivälissä, jolloin hedelmöityminen on mahdollista muutaman päivän ajan. Joskus niitä munasoluja kehittyy ja irtoilee vähän epätahtiin, silloin tietty on vaikeampi sanoa, mikä hetki on raskauden alkamiselle paras.
      Veikkaisin kuitenkin, että et ole raskaana, vaan menkat on vähän sekaisin, koska jännität niiden alkamista.

    • Minä vain

      Itse en tietoisesti jännitä menkkojen alkamista, koska ei ole mitään syytä ollut jännittää. Ja itse olen tästä tietoinen että jännityksestä saattaa mennä kierto sekaisin, kokemusta löytyy. Mutta just ollu asiat niin täydellisestio kun vaan voi olla kenenkään elämässä, niin miksi ois sitten menkat sekaisin? En ymmärrä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe