Mäntsälässä on yli 20t asukasta ja on kai niistä jokunen jotka maksaa verojakin.
Ihmettelen sitä kuinka välinpitämättömiä nämä veronmaksajat ovat mihin heidän veroeuronsa menevät.
ilmeisesti heillä on varaa maksaa kaikki kunnan töppäilyt ajattelemalla ettei se ole heiltä pois vaikka kunnantalolla olisi kuinka pätemätöntä henkilökuntaa jotka ovat vain ajautuneet suojatyöpaikkaan.
Täällä veronmaksajat ovat rikkaita ja suoraan sanoen tyhmiä.
veronmaksajat
4
181
Vastaukset
- kunnanvaltuutettu_
Kiitos palautteestasi.
Jäin kaipaamaan ideoitasi, miten parantaisit asioiden tilaa. - mukana minäkin
Heheh, sinäkö kunnanvaltuutettuna sanot niille jotka sinut on valtuustoon äänestänyt että keksipä ideoita.
Enköhän minäkin ole äänestänyt sinut sinne hoitamaan yhteisiä asioita ja parantamaan kotikuntamme tilaa, vai mitä?
Tämä jos mikä kuvastaa valtuustossa olevien älykkyyden. - Ehrotuksia
Uimahalli. Julkiset kulkuyhteydet toimivammiksi. Kyläyhteisöjen palveluiden ja kyläkoulujen säilytys. Mäntsälässä maaseutumaisuus ja kaunis ympäristö on voimavara, joten paukut siihen.
- Tismalleen!
Hyvä, Ehrotuksia!
Ja nekin palvelut, jotka olemme menettäneet olisi saatava takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242