säälittää

nainen

se englantilainen Alan kun se ois niin hyvä laulaja ja esiintyjä, ja komeekin vielä, eikä ne varmaan ota sitä koska ei osaa kunnolla laulaa suomeksi...

Luulin oikeesti et osaa ihan täydellist suomee kun puhus ihan normaalisti, mut laulustahan sen sit kuuli että ei ei ja voi voi...

Toivottavasti saa levytyssopimuksen jostain muualta kuitenkin, ja kivahan se on vaikka englanniksikin pelkästään laulaisi!!!

Mitä mieltä Alanista?

4

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katy

ihmeen väliä "aksentilla" on? Nimittäin jos sille linjalle lähdetään, niin suurimman osan suomalaisista bändeistä täytyy lopettaa englanniksi laulaminen, sillä ääntäminen & aksentti kuuluu pahasti! (kuten Negative, Him ainakin Join Me aikoihin ym. ym...) Täytyykö sitten suomeksi olla täydellinen ääntämys? (Sitä paitsi Alanin ongelma oli ehkä sanojen väärä painotus, mitä esiintyy kyllä myös joillakin "alunperin suomalaisilla" laulajilla..) Ja vielä siitä että jos me siedetään puhevikaisia laulajia, niin miksei sitten myös aksentilla laulavia??? ALAN ON TÄYDELLINEN TEINITYTTÖJEN IDOLI JA ÄÄNI & LAULUTAITO OVAT 1000X PAREMPIA KUIN TUISKULLA!!!

• nainen

olen kyllä aivan samaa mieltä että Alan olisi hyvä idoli ja että hän tosiaan kaikimpuolin parempi kuin Tuisku.

Enkä minä välitäkään "aksentista", mutta kun Alanilla ei ollut pelkkä aksentti tai sanojen painotus eri kohdissa, vaan HÄN EI OSANNUT SUOMENKIELTÄ! Se on siis ihan tosi asia että kaksoiskonsonantit (kk, ll, ss...) eivät vain mennyt oikein, eikä hän todellakaan osaa laulaa kunnolla suomeksi, vaikka kuinka yrittäisi!!!

Mutta minusta olisi kiva jos hän laulaisikin pelkästään englanniksi, koska on hyvä siinä! =)

• <Fiona>
        nainen kirjoitti:

olen kyllä aivan samaa mieltä että Alan olisi hyvä idoli ja että hän tosiaan kaikimpuolin parempi kuin Tuisku.

Enkä minä välitäkään "aksentista", mutta kun Alanilla ei ollut pelkkä aksentti tai sanojen painotus eri kohdissa, vaan HÄN EI OSANNUT SUOMENKIELTÄ! Se on siis ihan tosi asia että kaksoiskonsonantit (kk, ll, ss...) eivät vain mennyt oikein, eikä hän todellakaan osaa laulaa kunnolla suomeksi, vaikka kuinka yrittäisi!!!

Mutta minusta olisi kiva jos hän laulaisikin pelkästään englanniksi, koska on hyvä siinä! =)

Alan on täydellinen laulaja, näin hänet jo Idolsissa, ja hänessä olisi ainetta vaikka mihin...harmi vain, että hänellä on tyttöystävä...

Asikainen valitti ihan turhasta, mitä vikaa on aksentissa, kaikki tuomareistakin alkoivat jo hermostua häneen. Kuule Asikainen, Alan on mun frendi, ja jos sä tulisit vastaa niin...

• mieh:)

must se Alan on tosi hyvä!! Siis iha hyvän näköne ja tollee.. sitä paits ois Suomelle aika fantsuu jos ois englantilainen jossai bändis. Sil on tosi kiva ääni. Mulle se on jo IDOLI!!! :D vaik se ei pääsiskää iha loppuu asti nii niinku joku jo mainitsiki et toivottavasti se saa jostai muualt levysopimukse...!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. 243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe