Osaisikohan kukaan kertoa mistä saa tuota Esso ATF LT 71141 synteettistä automaattilaatikko öljyä? Siis muualta kuin merkkiliikkeestä.
mistä Esso ATF LT 71141?
12
7588
Vastaukset
- Pugisti
Merkkiliikkeellä tarkoittanet autoliikettä?
Esson voiteluaineita saattaa löytää Esso-huoltoasemilta, usko tai älä!
Itselläni Peugeotissa manuaaliloota, mutta ohjaustehostimessa käytetään automaattilaatikkoöljyä. Yksi tehtaan suositus oli Esso ATF (loppulitanioista en ole varma). ATF = Automatic Transmission Fluid, arvatenkin.
Sellaista olen ostanut Helsingin Pitäjänmäentien varresta Esso-huoltamolta toissa talvena. - Seiska
Tuolla on eri valmistajien koodeja samalle öljylle:
http://www.jie.com/oilref.htm
VAGilta olivat saaneet 12 dollarin pintaan per litra:
http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e38/4222914-1.html
Itse maksoin Bemariliikkeelle 25 euroa litralta.. - Xsara00A
Ostin tuota litkua Veholta 2 litran pullon 30 eurolla, joten ei kait liian paha hinta.
Yllätys yllätys! Esson huoltoasemat, eivät myy tuota öljyä, eivätkä edes pyynnöstä välitä. Todellisuus ei ole aina niin kuin sen kuvittelisi ;)- Komissarov
Kyllä sitä Veholtakin saa, mutta Peugeotliikkeessä on täysin sama 2 litran purnukka monta euroa halvempi.
Esso kyllä välittää tuota omaa öljyänsä, kysytty on. Tuolloin oli vain niin, että pienin pakkaus oli 40 litraa...
- bemu kuski oulusta
oulusta saa osaseposta litra maksaa 15,50
- bemu kuski Porista
Porista saa Ojantieltä LÖT OY:stä 20L kannu 250€
- Evandaattori
Teboilin Fluid S täyttää tuon LT 71141 laatuluokan. Maksanee nelisen kymppiä neljän litran pönttö.
- älynjättiläiset rula
Oliskohan tuo 2004 vuonna ollut tarve mennyt jo ohi??
- 12121212121111221212
älynjättiläiset rula kirjoitti:
Oliskohan tuo 2004 vuonna ollut tarve mennyt jo ohi??
Ketjun aloittajan tarve varmaankin mutta muille tuo Teboil-tieto voi tulla tarpeen.
- Anonyymi
En ikinä enää laita TeboIlin FLUID S:ää ZF:n Tiptroniciin...kyllä tuli ilkeää nykimistä.
FEBI Bilsteinin 14738 toimii hienosti ja täyttää myös tuon LT 71141- LUOKITUKSEN.
https://www.topautoosat.fi/febi-bilstein-1874560.html
- kaksVitoo
Mobililta löytyy sama öljy ATF LT 71141
Kannukoot ,litra ja 20l kannu käy mersun zf lootaan - Exxonmobil
Esso on exxon mobilin tuotemerkki. Esson ja exxonin öljyt valmistaa mobil oil, jonka omistaa Exxon/Esso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499