Mistä saa noita doctor who bokseja suomenkielisellä tekstityksellä? Cdonista oon kattonu mutta en oo yhtään varma onko niissä sitte sitä tekstitystä suomeks et ymmärtäis enemmän kun sen murto-osan, joten PLIIS KERTOKAA MISTÄ SAIS NOITA DOCTO WHO BOKSEI OSTAA SUOMEN KIELISELLÄ TEKSTITYKSELLÄ!
Doctor who bokseja
7
1226
Vastaukset
- Scifisti1977
EI NIITÄ OLE OLEMASSA! On AINOASTAAN se ensimmäinen tuotantokausi joka on julkaistu ns. suomiboksina. Vain 1. tuotantokausi. KAIKKI MUUT KAUDET OVAT ENGLANNIKIELISIÄ! Eli siis ei ole olemassa kuin se 1.kausi. PISTE!
- donnanoble.
Netflixistä näkee kaudet 1-5
- Scifisti1977
donnanoble. kirjoitti:
Netflixistä näkee kaudet 1-5
Joo, mutta dvd-bokseja joissa suomitekstit ei ole olemassa. MIkä oli kysymys. Netflix on huono, kun sitä ei voi maksaa verkkopankilla eikä paperilaskulla. Luottokorttia minulla ei tule olemaan netissä. Joten ei ole se mahdollista.
- allons-y!
DVD boxit on kyllä, mutta suomenkielisiä tekstityksiä ei. Paitsi siis juurikin ykköskaudella.
- Amy Song
Miksi niitä ei ole voitu julkaista suomenkielisenä kuin vain ensimmäinen kausi?
Kyllä monta paljon huonompaa ja merkityksettömämpääkin sarjaa on julkaistu suomiboxeina! BBC:n muitakin sarjoja. Miksi Doctor Who on poikkeus? Oliko se ekan kauden perusteella sitten täysi floppi Suomessa, vai mistä kiikastaa?
Englantia osaan melko hyvin, mutta dialogi on välillä niin nopeaa ja vaikeita sanoja sisältävää ettei pysy täysin kärryillä ilman suomenkielistä tekstiä.- Scifisti1977
Itse pärjään englannilla hyvin, mutta joskus laitan englanninkieliset tekstitykset päälle kun katson näitä dvd:tä. SIis on niissä englanti tekstitys. Se auttaa.
Mutta tosiaan suomi-tekstein ei ole julkaistu kuin se eka boksi. Pitää kysyä niiltä päättäviltä elimiltä tästä asiasta. Omituista on. Mutta aika moni sarja on jäänyt julkaisematta ilman suomi-tekstejä. Niinkin klassikkosarja kuin esimerkiksi "Star Trek - The Next Generation". Siitäpä ei ole julkaistu suomi-tekstein varusteltua DVD-bokseja. Tosin siitä on julkaistu jo 5 täysin uudelleen masteroitua teräväpiirtoversio blu-ray boksia. Eli 5 kautta jo. On muuten upean näköistä. Ja näisä blu -ray bokseissa on suomi-tekstit...vähän heikot suomennokset joissakin jutuissa mutta ihan ok.
Ehkä joskus julkaistaan kaikki Doctor Who (2005) -sarjan jaksot blu-ray bokseina joissa olis suomi-tekstit? Vielä näissä julkaistuissa blu-ray bokseissa ei ole.
- Anonyymi
Itse ostin joskus Etelä-Pohjanmaalla harjoittelussa ollessa kaupan hyllyltä DW-sarjan. Minulla on 2. kaudesta 7. kauteen ja yksi David Tennant erikoisjaksot. Näissä on suomitekstitys. 1. kausi piti ostaa netin kautta, koska sitä ei hyllyssä ollut ja sitä ei saanut enää suomeksi tekstitettynä. Ehkä ensimmäiset painokset ovat olleet suomeksi tekstitettynä, joiden jälkeen ei ole luotu uusia täydennyksiä. Nyt kun katselen Cdon.comia, nii eipä ole saatavilla suomitekstityksellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti20630222Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2493411Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293411Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori932844Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212407Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta251801Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171497En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51339Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3131244Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks331161