Oulun Kärpät- HIFK 5-0 :D
Pohjoisesta tuulee
8
114
Vastaukset
- GilliesForNever
No kun HIFK ei saa taitopelaajaansa mukaan - sai kohtuuttoman ankaran rangaistuksen yhdestä pienestä lyönnistä :)
- Alkuperäinen kirjoittaja
Outo on käsityksesi taitopelaajasta:D Se kanukki ei osaa pelata pätkääkään ja HIFK hankkikin hänet "poliisiksi" ja pelotteeksi joukkueeseensa ettei Ben Amorin kaltaiset kahjot pääse enää hakkaan heikompiaan. HIFK:n vain pitäisi ymmärtää että Gilliesin hankinta joukkueeseen oli väärä ja sitä saa mitä tilaa :D Kanukki ei osaa muuta kun kuluttaa jäähypenkkiä.
- JOKERIT STADIN 1!
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Outo on käsityksesi taitopelaajasta:D Se kanukki ei osaa pelata pätkääkään ja HIFK hankkikin hänet "poliisiksi" ja pelotteeksi joukkueeseensa ettei Ben Amorin kaltaiset kahjot pääse enää hakkaan heikompiaan. HIFK:n vain pitäisi ymmärtää että Gilliesin hankinta joukkueeseen oli väärä ja sitä saa mitä tilaa :D Kanukki ei osaa muuta kun kuluttaa jäähypenkkiä.
Syöttihän se Jokereiden kolmannen maalinkin!!!Kyllä se pelata osaa!!!!
- lätkästä tietävä
"alkuperäinen kirjoittaja" nyt ihan hukassa. Kyllä Kärpät ois ollut ihan hukassa jos Gillies ois pelannu. Hän on hankittu nimenomaan ykkös ylivoiman pelinrakentajaksi ja myös tiukkana luistelijana pelaa hyvää alivoimapeliä.
Sanotaanko näin yksinkertaistaen että 0-5 tappio ois kääntynyt vähintäinkin, korostan, vähintäinkin tasuriksi jos HIFK ois pelannut parhaalla miehistöllään.
Ei mull muuta nyt just.- Kip Brennan
Niin, elävästi on muistissa kuinka koko porolauma meni pruikulle viimeksi kun IFK:lla oli poliisi matkassa. Piti koko ottelu peruuttaa...
- SumeaSumis
Veteraaneissa olisi potkua (tai iskua). Patu-Sumis kentälle !
- 3 7
Rico fata häipy liekö syynä gillies
- 5-0
Hifk voittaa tyrmäykset ei se itse ottelusta välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854361Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391943Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238