Neon (2gen) ei käynnisty, startti pyörii tyhjää

Talvi tulee

Ongelmana on että käynnistäminen ei jokaisella kerralla onnistu. Startti pyörii, mutta sytytystä ei tunnu tulevan. Saattaa mennä kerta tai kaksi että starttaa tyhjää, ja vasta kolmannella kerralla auto lähtee käyntiin. Tyhjäkäynti on ok, ja auto ei myöskään sammu ajossa.

Akku on juuri vaihdettu, sekä tulpat uusittu, sytytystulpan johdot suhteellisen uudet. Seuraavaksi vaihtoon nokka-akselin asentotunnistin ja jos tuo ei auta, on varmaan kokeiltava vaihtaa puola. Startin vaihtaminen on viimeisenä listalla, joten otetaan ehdotuksia vastaan jos jollakin on ilmennyt samaa.

10

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Eikö pukkaa vikakoodeja ?

• Talvi tulee

Ainoastaan koodia joka ilmoittaa että akku on äskettäin ollut irti. Tänään puola vaihtoon, ja tuloksia odotellessa.

• Paavo-poika

Sulla on selvästi starttimoottorissa vikaa. Vaihda se äläkä muita osia. Tulee halvemmaksi.

• sdfghjkluyöiioy

Jos startti pyörii mutta kone ei niin startin solenoidi ei vedä ratasta kehälle, eli startti, tai ainakin solenoidi menee todennäköisesti vaihtoon.

• Talvi tulee

Ongelmapesäke taisi löytyä, vajaan viikon verran nyt ajeltu ja yhtäkään kertaa auto ei ole jättänyt käynnistymättä. Viimeiseksi tuli vaihdettua tuo asentotunnistin, moottorin ja anturin kiinnityskohdan välissä oli öljyä, sekä entisen tunnistimen täysin muussiksi mennyt tiiviste. Jos akku on autosta jossain välissä irti, niin oman kokemukseni perusteella kannattaa anturin kuntokin tarkistaa samalla, se kun on siinä ihan vieressä.

• Talvi tulee

No eipä näköjään auttanut, sama temppuilu jatkuu edelleen. Nyt vaihdetaan sitten koko starttimoottori, jos ei vieläkään vika korjaannu niin seuraavaksi auto paalaukseen. Prkl.

• kvgk

Mulla hondassa startti pyörii mutta solenoidin temppuilulla ei pyöritä konetta. Lie pitkä kosteus ja yöpakkaset syynä takkuiluun. Vetämällä lähti käyntiin ja hetken päristelyn jälkeen testistarttaus ja solenoidikin käyttää moloansa koneen puolella. Toimi taas.

Ei kiinnostas yhtään ruveta starttia irrotteleen , mutta sieltä se vika löytyy ainakin täällä.

Toivotaan että jumitus oli väliaikaista

• Talvi tulee

No nyt on starttikin vaihdettu, kyllä lähtee ihan eri tavalla käyntiin verrattuna vanhaan mottiin. Ainakin talvi tulee sujumaan hieman nykyistä huolettomammin, kun tuli panostettua vähän muihinkin kuluviin osiin.

• oikea ch. mies

Pyysit ehdotusta.

Mene dodge osastolle kyselemään!
      Alkaa hermo pettää.
      Etkö tajua mun vanhoja postauksia, nejoni on dodge.

• Pösilö

Mene sinä kädelle jos noin paljon ahdistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe