mun elämän kerta

VdoG

Moi mä oon vdog ja täässä on mun elämänkerta se alkaa ku mä olin 7v ja menin ykköselle, olin jo seittemän vuotiaan kova tappelee ja nii me sit koulus tapeltii. Mut se vuon meni iha hyv, ku mä olin 8v nii mä kävin ykkösen uuestaa ja tutustuin jappee, josta tuliki mun paras kaveri. Kakkos luokalla mä maistoin tupakkaa, ja siitä sitte tuli parin viikon tapa mennä leiksalle röökäämää. Kolmos luokalla mä menin japelle yöks ja me nukuttii teltas siellä oli myös sen kaks siskoo ja siinä sitte ku yö muuttu synkemmäks nii siinä mä ja sen sisko alettii panee. Myöhemmin nelosella me perustettii jengi nimeltä THE MAU MAU se kylläki päätty lyhyee ku me hakattii yks tyyppi koulun pihalla ja se kerto opettajalle. Vitos luokalla mä ja sen jengin pomo NiggaAA päätettii kokeilla huumeita mut en innostunnu niiist mut me kyl vähä poltettii sitte pari viikkoo mä tulin uskoo ja me perustettii nettisarja Karri & kana. ELI TÄS ON MUN LYHYT ELÄMÄNKERTA HEIPPA

4

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trtgyhu

Ei jumalauta. Ei saatana. Trolli.

• Tobias de luxe

Elämä on rakaa

• väinö harha

tost sais jo kirjan..ja pari leffaa.. sen nimi vois olla vaik risti ja leipäveitsi..

• Elämänkoulu

No voi voi..tuleppa tähän ikään..kaikki on nähty..47v.Tosta se alkaa,jos tyhmänä valitset väärän tien......?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe