Moi mä oon vdog ja täässä on mun elämänkerta se alkaa ku mä olin 7v ja menin ykköselle, olin jo seittemän vuotiaan kova tappelee ja nii me sit koulus tapeltii. Mut se vuon meni iha hyv, ku mä olin 8v nii mä kävin ykkösen uuestaa ja tutustuin jappee, josta tuliki mun paras kaveri. Kakkos luokalla mä maistoin tupakkaa, ja siitä sitte tuli parin viikon tapa mennä leiksalle röökäämää. Kolmos luokalla mä menin japelle yöks ja me nukuttii teltas siellä oli myös sen kaks siskoo ja siinä sitte ku yö muuttu synkemmäks nii siinä mä ja sen sisko alettii panee. Myöhemmin nelosella me perustettii jengi nimeltä THE MAU MAU se kylläki päätty lyhyee ku me hakattii yks tyyppi koulun pihalla ja se kerto opettajalle. Vitos luokalla mä ja sen jengin pomo NiggaAA päätettii kokeilla huumeita mut en innostunnu niiist mut me kyl vähä poltettii sitte pari viikkoo mä tulin uskoo ja me perustettii nettisarja Karri & kana. ELI TÄS ON MUN LYHYT ELÄMÄNKERTA HEIPPA
mun elämän kerta
VdoG
4
218
Vastaukset
- trtgyhu
Ei jumalauta. Ei saatana. Trolli.
- Tobias de luxe
Elämä on rakaa
- väinö harha
tost sais jo kirjan..ja pari leffaa.. sen nimi vois olla vaik risti ja leipäveitsi..
- Elämänkoulu
No voi voi..tuleppa tähän ikään..kaikki on nähty..47v.Tosta se alkaa,jos tyhmänä valitset väärän tien......?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654