Moi mä oon vdog ja täässä on mun elämänkerta se alkaa ku mä olin 7v ja menin ykköselle, olin jo seittemän vuotiaan kova tappelee ja nii me sit koulus tapeltii. Mut se vuon meni iha hyv, ku mä olin 8v nii mä kävin ykkösen uuestaa ja tutustuin jappee, josta tuliki mun paras kaveri. Kakkos luokalla mä maistoin tupakkaa, ja siitä sitte tuli parin viikon tapa mennä leiksalle röökäämää. Kolmos luokalla mä menin japelle yöks ja me nukuttii teltas siellä oli myös sen kaks siskoo ja siinä sitte ku yö muuttu synkemmäks nii siinä mä ja sen sisko alettii panee. Myöhemmin nelosella me perustettii jengi nimeltä THE MAU MAU se kylläki päätty lyhyee ku me hakattii yks tyyppi koulun pihalla ja se kerto opettajalle. Vitos luokalla mä ja sen jengin pomo NiggaAA päätettii kokeilla huumeita mut en innostunnu niiist mut me kyl vähä poltettii sitte pari viikkoo mä tulin uskoo ja me perustettii nettisarja Karri & kana. ELI TÄS ON MUN LYHYT ELÄMÄNKERTA HEIPPA
mun elämän kerta
VdoG
4
178
Vastaukset
- trtgyhu
Ei jumalauta. Ei saatana. Trolli.
- Tobias de luxe
Elämä on rakaa
- väinö harha
tost sais jo kirjan..ja pari leffaa.. sen nimi vois olla vaik risti ja leipäveitsi..
- Elämänkoulu
No voi voi..tuleppa tähän ikään..kaikki on nähty..47v.Tosta se alkaa,jos tyhmänä valitset väärän tien......?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039