Elikkäs mulla ois pari shetuihiin liittyvää kysymystä, ja toivon, että joku viitsii vastata ;D
1. Haluaisi ostaa tai mielluummin ottaa ylläpitoon shetun. Minkä kokoinen shetu olisi sopiva, kun olen 13w ja pituutta 165 ja painan n.45-50kg. (En siis ratsastaisi kuin ehkä 2-3x/vko, muut ratsailut hoitaisi pikkuridaajat ja lenkkittäisin sitä...)
2. Paljon 100 cm shetu painaa? Entä 105cm? Tai 110 senttinen?
Ja kiitokset ystävällisille vastaajille
pari kysymysyä shetuista
6
120
Vastaukset
- ponityttö
Ja ykköseen lisään viel et pystynkö ratsastaa minkää kokoisella shettiksellä?...................
- pullaponi
Musta voit ratsastaa ainakii vankalla yli 107senntisellä ihann hyvin. Noista ponien painoista en tiedä mitää. :)
- ----
165cm ei ole enää shettisratsastaja, eikä kuulu minkään pikkuponin selkään (muuta kuin ehkä koulutusmielessä ja tällöin ratsastajan pitää olla todella kokenut).
Sinuna hankkisin ison ponin (yli 140cm) tai hevosen.
Shettiksen paino voisi olla noin 200-300kg.- ponityttö
Kiitos vastauksista! En siis hankkisi ponia pelkästään ratsastukseen, sillä meillä on kototallissa yksi poni, jolla saan ratsastella. Se on n. 140 senttinen.
- maiskipony
Voit kyl iha hyvin ridata isol shetul.
- ShettisLovesYou
Ponityttö: 1. Voit ratsastaa isolla, tanakalla shettiksellä. Vähintään 110cm. Jos olet taitava, ja istuntasi on hyvä niin sitten, mutta jos et, niin kannattaa ratsastaa sillä isolla ponilla, ja ostaa pienempi (about 100cm) jolla pikkulikat voi ratsastaa, se on helpompi poniagilityssä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724