Maija

Taas otti päähän

Hyi kun ottaa aivoon se Maya. Oikee MollaMaija tosiaan. Yrittää niin olla herttaista ja kilttiä, vaikka tosiasiassa yrittää vaan viedä toisen miehen.
Ärsyttävä juononekäänne: Carolinen persoonallisuutta piti muuttaa, jotta tuon Mollukkasilmä-Maijan tekemiset saataisiin oikeutettua: kun se Caroline on niin "kamala", niin sillä Mayalla on oikeus...
Vähän samaan tyyliin, kuin Brooken hutsuilua oikeutetaan aina jollain: Katie tarjosi miestään hänelle, jätti hänet jälkeensä, niin totta kai Brookella oikeus...
No mutta tällä kertaa ärsyttää sen Mayan tekohymy ja pollukkasilmät.. Just sellanen tekoharttanen ämmä, joka ajattelee vain omaa etuaan, ja hämää muita tekoherttaisella käytöksellä, vaikka tosiasiassa on vain itsekeskeinen, ja luulee olevansa jotenkin erityislaatuinen.

6

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä

      Näinpä!

      • äimänkäki

        Brooken kaikki viisi lasta voisivat palata saman katon alle ja Brooke voisi olla Stepanien kaltainen Patriarkka, siitä irtoaisin väriä ja mausteita niin että paukkuisi..
        Katie Logan Spencer omistaa Spenceristä 49 %, sopisi Sallyn jalan jälkiin.. Bilin lapsi Will,,?

        Sivistyneellä vihalla siskoonsa miehen nieliään ja rahan voimalla revittelyyn..

        Missään ei ole tietoa kuinka omistus jakautuu;

        "Eric ja Ridge myivät Forrester Creations muotitalon liikemies Bill Spencerille, Forresterit saivat jäädä töihin entiseen yritykseensä. Eric on nykyään Forrester Creations -muotitalon toimitusjohtaja ja osaomistaja, 25% osuudellaan."
        Stepanie kuitenkin antoi osakkeensa Ericille...

        " Forrester Creations on Ericin ja Stephanien perustama muotitalo. Forrester Creationsin omistajat ovat nykyisin
        Eric Forrester (12,5%),
        Stephanie Forrester (25%),
        Ridge Forrester (20%),
        Steffy Forrester (25%),
        Thomas Forrester (5%) ja
        Bill Spencer (12,5%)."

        Sarjan kirjoittaja on niin nopea liikkeissään, ettei edes itse enää tiedä omia koukeroitaan?
        Koska Brooke menetti sen 49 % jonka sai keksimänsä kankaan yksioikeuksista Forrester Creations lle. ?


      • kieroilua aina
        äimänkäki kirjoitti:

        Brooken kaikki viisi lasta voisivat palata saman katon alle ja Brooke voisi olla Stepanien kaltainen Patriarkka, siitä irtoaisin väriä ja mausteita niin että paukkuisi..
        Katie Logan Spencer omistaa Spenceristä 49 %, sopisi Sallyn jalan jälkiin.. Bilin lapsi Will,,?

        Sivistyneellä vihalla siskoonsa miehen nieliään ja rahan voimalla revittelyyn..

        Missään ei ole tietoa kuinka omistus jakautuu;

        "Eric ja Ridge myivät Forrester Creations muotitalon liikemies Bill Spencerille, Forresterit saivat jäädä töihin entiseen yritykseensä. Eric on nykyään Forrester Creations -muotitalon toimitusjohtaja ja osaomistaja, 25% osuudellaan."
        Stepanie kuitenkin antoi osakkeensa Ericille...

        " Forrester Creations on Ericin ja Stephanien perustama muotitalo. Forrester Creationsin omistajat ovat nykyisin
        Eric Forrester (12,5%),
        Stephanie Forrester (25%),
        Ridge Forrester (20%),
        Steffy Forrester (25%),
        Thomas Forrester (5%) ja
        Bill Spencer (12,5%)."

        Sarjan kirjoittaja on niin nopea liikkeissään, ettei edes itse enää tiedä omia koukeroitaan?
        Koska Brooke menetti sen 49 % jonka sai keksimänsä kankaan yksioikeuksista Forrester Creations lle. ?

        Muistan, että sai 51 % koska ei antanut yksinoikeutta muuten.

        Ridge yritti saada allekirjoituksen paperiin jolla olisi luopunut koko omistuksestaan, mutta Brook oli niin onnellinen kun Ridge vietti iltaa hänen luonaan, ettei allekirjoittanut, ei halunut ajatella businesstä vaan vain olla Ridgen kanssa.. :)
        Stepanie ja Eric melkein nylki Ridgen, kun ei saannut allekirjoitusta.. He lähettivät Ridgen ottamaan nimikirjoituksen ...


    • mustamaggi

      Onko jäännyt huomaamatta, että siellä on kiintiö erirotusille, joka ohjelmassa.
      Kaiken lisäksi; valkoiset ovat jäämässä vähemistöön, Amerikan mantereella.

      Todella kaunis mollamaija

      • Ap inhokas

        No joopa joo, rodusta ei todellakaan ollut kyse - Maya- vosu ei ole ainut sarjan mustan kiintiön täyttäjä, va onko jäänyt huomaamatta. Onhan siellä raamikas Carter, ja se toinen, Ericin ottopoica, Marcus. Tosi hyvännäköisiä miehiä molemmat, Carter erityisesti. Painii ihan eri tasolla kuin mollukkasilmä Maya, joka ruumiinrakenteensa puolesta sopisi ennemminkin navettaan kuin muotitaloon.

        Siinä akassa ei vaan ole mitään, mollukkaiset silmät (kuten tullut selväksi), ja tanakka ja topakka ruumiinrakenne. Paksut käsivarret, erityisesti olen pistänyt merkille jotkut ihme pollukat kyynärvrsissa. SIIS ihan maatalonemäntätyyppiä, topakka akka. IHAN eri planeetalta kuin Rick. Niillä ei sitten ole pätkän vertaa kuvaruutukemiaa. Rick näyttää pieneltä ja heiveröiseltä topakan Maijan rinnalla - ei vaan näytä yhtään harmoniselta tai luonnolliselta.
        Eikä se ämmä ole tehnyt mitään herttaista - muuta kuin tekovirneitä. Tosiasiassa on vaan vosu, joka vei toisen miehen, ei yhtään sen vähempää tai enempää.

        Väristä en valita. Carter toivottavasti pysyy sarjassa pitämässä värikiintiöitä. Mollukkavosu Maya voi painua lypsylle.


    • .......

      Maya on todella kaunis. Olisin toivonut että onnistuvat Rickin kanssa.
      Brooko on ihan holtiton, kukaan ei ole turvassa, ei omien lasten eikä sisarten kumppanit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe