Suomi24 täynnä nuorekkaita ihmisiä.....melkein kaikki yli 40 v ovat mielestään nuorekkaita. Liki kaikissa profiileissa kuvaillaan itseään näin......kuolen nauruun.....kuvan perusteella 99 % on ihan ikäisensä näköisiä....vai ovatko ehkä luonteeltaan sitä?
Keski-iän kriisi alkaa pkhata jo nelikymppisillä selvästi. Olen päättänyt olla vastaamatta yhdellekään joka näin itseään kuvailee....ne jotka oikeasti ovat nuorerkkaita, eivät sitä mainosta, sen kyllä sit huomaa.
Olen monilla deiteillä käynyt, tämä on tosi
nuerekkaat
42
377
Vastaukset
- 10+7
Minulla oli sama periaate: jos kirjoittaja kuvaili itseään nuorekkaaksi niin hylkyyn meni. Olen itse ihan ikäiseni ajatusmaailmalla ja ulkonäöllä varustettu ja etsin rinnalleni aikuista miestä, joka on sinut oman ikänsä kanssa.
Jos viitsisin pelleillä niin pyytäisin tällaisen "nuorekkaan" miehen treffeille jonnekin viimeisen päälle hipster-paikkaan Kallioon tai jonkun sellaisen bändin keikalle, mitä hipsterit kuuntelevat tai vaikka Flow-festareille, nähdäkseni kuinka nuorekas hän mieleltään oikein on, mutta enpä viitsi.
Ehkä se nuorekkuus on heillä sitä, että pukeutuu vapaa-aikana farkkuihin eikä suoriin housuihin? - numerot
Nuorekkaita (omasta mielestään) on myös 50 kerhossa, jopa 60 vuotiailla on
huomautus tästä, vaikka kuva kertoo totuuden.
Nämä ihmiset eivät hyväksy vanhenemistaan, joten siksi myös etsivät
20 vuotta nuorempaa, että tuo ajankulu ei muistuttaisi kumppanissa.
Ei olisi kiva, että mies näkisi minut niin sanotusti vanhana ja itse kokisi
olevansa nuori/nuorekas.
Vaan kukin tavallaan. - Niksnaksh
Mitä sitten jos mielestään ovat?
Eikös ole vain hyvä, että osaat nämä liian nuorekkaat kiertää kaukaa? :)
Jotkut eivät katso niitä ryppjä nassus tms mitä ikä tuo.. vaan se asenne ettei tässä vielä haudan reunalla kurkotella ja naisten kohdalla kai nuorekkuus on eniten sitä, että kehtaa vetää ne pörrö-ugit jalkaan viel nelikymppisenä eikä makkaroita ole vyötäisillä suruks asti. :D Miten kukin sen käsittää.. ihan kiva jos kehtaa näin sanoa itsestään netissä kuitenkin. Ei siihen mitään kriisiä tarvita..
Itse ainakin haluan "varoittaa" ikäisiäni miehiä siitä, että vähän höperö täti täällä on enkä vapaalla osaa käyttäytyä ns.kuten ikäiseni tavanomaisesti kai pitäis.. ;) Mutta muuten en miellä itseäni nuorekkaaksi, vaikka kiloja ei ole liikoja ja elämäntavat ei näy negana naamasta.
Se tietty tyttömäisyys on tai ei ole.. jotkut miehet taas ovat sisältään poikamaisia viel viiskytveenä.. tälläiset tulee juttuun keskenään ja muut keskenään.- vanha akka
Se ettei huomaa niitä ryppyjä naamassa johtuu ikänäöstä...kuka sitä nyt aamulla peiliin katsoessa ehtisi laseja etsiä päähän ;-)
- Niksnahks
vanha akka kirjoitti:
Se ettei huomaa niitä ryppyjä naamassa johtuu ikänäöstä...kuka sitä nyt aamulla peiliin katsoessa ehtisi laseja etsiä päähän ;-)
Taidan olla sitten suakin vanhempi.. Mulla on jo se ikävika, että aamusin naama on ni pöhöttyny nesteestä ettei siinä rypyt näy, hyvä ku silmät saa auki. Ekalla kahvitunnilla ne kuivakan naaman rypyt vasta alkaa näkymään :D
Sukuvika kai tääkin.. täti pentuna varotteli et "näytät sääki tältä kuha vanhenet" kun kauhisteltiin miten sen naama kovin erilaiselta aamusin näytti. No nyt tiiän.. - --------------------
Millä tavalla uggien käyttö on nuorekasta? Eikös niitä käytä kaiken ikäiset ihmiset?
- Onhan noita
Jep. Käytännössä kaikki pitävät itseään nuorekkaina ja jopa ikäsitään nuoremman näköisenä. Harvat sitä oikeasti ovat.
Ongelmana taitaa olla se että ihmisillä on väärä mielikuva millaisia suurin osa heidän ikäisistään on. Jos vertaa itseään niihin kaikkein jämähtäneimpiin ja vanhoillisimpiin ikäisiinsä, niin varmaan tuntuukin sitä nuorekkaammalta. Samoin jos vertaa ulkonäköään niihin ennen aikojaan vanhentuneisiin tai ikäistään vanhemman näkösiin, niin tietysti näyttää niitä nuoremmalta. Naiislla on vielä sekin ongelma miehet ylipäätään väittävät naisille että he näyttävät nuoremmilta, ihan vaan imarrellakseen naista, vaikka nainen ei oikeasti heidän mielestään niin nuorelta näyttäisikään. Naista nuoremmaksi kehuminen kun on yksi parhaista kehuista.
Niistä itseään 10v nuoremman näköiseksi väittävistä ehkä 2 on oikeasti niin paljon nuoremman näköisiä. Kaikki tietysti luulevat olevansa toinen niistä kahdesta. Hei deittaja,
onko todella näin, jopas on hauska huomio! Itse en ole kiinnittänyt tähän asiaan huomiota vaikka työkseni nettideittipalstaa hoidan.
Monilla on kyllä tapana laittaa sellainen "Älä pelästy ikääni, olen ikäistäni reippaampi" -tyyppinen lausahdus jos mittariin on kertynyt jo yli 50 vuotta. Onko se yhtä paha/pahempi?
t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi- Free Spirit
Tuntuu tosiaan, että melkein joka toisessa tai kolmannessa profiilissa mies kutsuu itseään nuorekkaaksi. Usein mietin, että mitähän se mahtaa tarkoittaa ja miten se mahtaa ilmetä. Mitä nuorekkuus sitten ylipäätään on? Varmaan eri asioita eri ihmisille. ”10 7" yhdistää sen joihinkin hipster-paikkoihin ja – tapahtumiin ja toisaalta pukeutumiseen. Tällaiset asiat eivät olisi itselleni ainakaan ensimmäisinä tulleet mieleen, kun puhutaan nuorekkuudesta.
Ehkä siksi, että oma musiikkimakuni esimerkiksi on aina ollut monipuolinen, ja iän myötä se on laajentunut entisestään. Uusinta listamusiikkia en kyllä juurikaan kuuntele, mutta toisaalta kuuntelen joitain bändejä, joiden jäsenet ovat syntyneet silloin, kun olin itse teini. Voin käydä yhtä lailla rock-festareilla ja –keikoilla kuin lavatansseissa, klassisen musiikin konserteissa tai vaikka oopperassa. Pitäisikö näiden muka olla jotenkin ikäsidonnaisia? Flow Festivaleilla en ole käynyt, mutta voisin kyllä käydä. Ihan samalla tavalla voisin käydä jossain kuuntelemassa eläkeläisten kanssa vanhaa tanssimusiikkia. :D
Baareissa en tykkää käydä, mutta en tykännyt hirveästi nuorempanakaan. Jos käyn ulkona syömässä, niin paikat vaihtelevat aika paljonkin. Pukeutumisessa minulla on oma tyyli. Joku vaatekappale voi joskus olla tosi trendikäs, joku taas armottomasti täysin passé. Enkä välttämättä ole edes asiasta tietoinen. Mitä väliä? Samalla tavalla ajattelin, kun olin kaksikymppinen.
En ole koskaan ajatellut, että minun pitäisi käyttäytyä tietyllä tavalla, tehdä jotain tiettyjä asioita tai näyttää joltain tietyltä vain sen takia, että olen tai en ole tietyn ikäinen. En halua olla ikäni tai ajan vanki yhtään sen enempää kuin on välttämätöntä, esim. jo ihan biologisista syistä. Tiedän, etten enää tässä iässä (45) hanki lapsia, ja fakta on myös, että noin vuosi sitten sain elämäni ensimmäiset lukulasit.
Mutta en aio leikata hiuksiani lyhyiksi tai edes polkkatukaksi, vaikka useimmat ikäiseni naiset niin tekevät. Innostuessani hihkun, hypin ja juoksen ympäriinsä, ja todennäköisesti teen näin niin kauan kun jalkani tottelevat. Rakastan käydä lumi- ja tyynysotaa. Elämäasenteeni on positiivinen ja luova. Asuntokaupat ja –lainat ja vakituiset virat eivät ole koskaan kiinnostaneet eivätkä tule kiinnostamaan. Näkyviä ryppyjä ei vielä ole, mutta yläluomista näkyy, että ikää jo vähän alkaa olla.
Tämän epämääräisen ja valikoivan sepustukseni tarkoitus on kai kertoa, että en tiedä olenko nuorekas vai en (vai olenko kenties lapsekas? :D) En ole myöskään varma, miten määrittelisin sen muiden kohdalla. Eikä asialla ole itselleni mitään merkitystä myöskään. Kumppaniksi haluan mahdollisimman samanhenkisen ihmisen, hänen ikänsä sitten on mikä on.- 10+7
Rock-festareista sen verran, että se ei ole kovin nuorekasta jos käy esimerkiksi Iron Maidenin keikalla. Ei kai kukaan kuvittelekaan, että me tämän päivän 40-50 -vuotiaat kuuntelisimme Olavi Virtaa tai Tapio Rautavaaraa? Meidän nuoruutemme musiikkia oli Iron Maiden, Alice Cooper, AC/DC, Motörhead jne, tottakai se puree edelleen. Me reissasimme jo nuoruudessamme interraililla, joten ei ole erityisen nuorekasta tässä iässä lähteä "reppureissulle" Goalle tai harrastaa island hoppingia Välimerellä tai tehdä halpalennoilla viikonloppuvisiittejä Berliiniin ja Lontooseen.
Enkä taida tuntea yhtään permanenttipäistä tai edes polkkatukkaista ikäistäni naista. Lyhyitä hiuksia kyllä on, kaikilla kun ei ole paksuja hiuksia jotka näyttäisivät hyvältä pitkinä.
Minä ymmärrän nuorekkuuden niin, että se nimenomaan tarkoittaa ulkonäön (= pukeutumistyyli, hiustyyli jne) lisäksi sitä, että tykkää nuorekkaammista asioista kuin me entiset punkkarit tai heavy metalistit. - kiskiskukkulat
10+7 kirjoitti:
Rock-festareista sen verran, että se ei ole kovin nuorekasta jos käy esimerkiksi Iron Maidenin keikalla. Ei kai kukaan kuvittelekaan, että me tämän päivän 40-50 -vuotiaat kuuntelisimme Olavi Virtaa tai Tapio Rautavaaraa? Meidän nuoruutemme musiikkia oli Iron Maiden, Alice Cooper, AC/DC, Motörhead jne, tottakai se puree edelleen. Me reissasimme jo nuoruudessamme interraililla, joten ei ole erityisen nuorekasta tässä iässä lähteä "reppureissulle" Goalle tai harrastaa island hoppingia Välimerellä tai tehdä halpalennoilla viikonloppuvisiittejä Berliiniin ja Lontooseen.
Enkä taida tuntea yhtään permanenttipäistä tai edes polkkatukkaista ikäistäni naista. Lyhyitä hiuksia kyllä on, kaikilla kun ei ole paksuja hiuksia jotka näyttäisivät hyvältä pitkinä.
Minä ymmärrän nuorekkuuden niin, että se nimenomaan tarkoittaa ulkonäön (= pukeutumistyyli, hiustyyli jne) lisäksi sitä, että tykkää nuorekkaammista asioista kuin me entiset punkkarit tai heavy metalistit.Jossain se raja tulee vastaan pukeutumistyylissäkin, tarkoittaen sitä, että
40-50 vuotiaiden ei kannata pukeutua, kuin teinit.
Näitä vaan näkee silloin tällöin, niin säälittävältähän se enimmäkseen näyttää. - miesvm1967
Mun mielestä nuorekkuus ilmenee henkisellä tasolla, nuorekas ihminen on avoin ja valmis kokeilemaan uusia juttuja ja nauttii niistä oikeasti. Antaa ihmisten olla persoonia ja hyväksyy sen tuomitsematta liikaa. Osaa hullutella, hassutella ja nauttii noista, huumorista, osaa nauraa. Katsoo edelleen eteenpäin elämässään. On utelias kaiken suhteen ja yrittää oppia elämää.
Vastakohtahan on omiin kaavoihinsa kangistunut tosikko jonka mielestä hänen tapansa elää on ainoa oikea tapa. Hän tekee kuten on "aina" tehnyt ja muu on väärin tai lapsellista.
Ei se, että 50v. gubbe sonnustautuu nahkaiseen stetsoniin, hapsuiseen nahkarotsiin ja buutseihin ja ajelee madalletulla Audilla ympyrää Frederik soiden, tee kenestäkään nuorekasta vaan melko säälittävän yksilön. Mutta noitakin kyllä näkee. Joillakin on jopa tatska, huimaa hei, tooodella nuorekasta kun on kurttuinen tatska kehossa.
Minun mielestäni "nuorekkuus" on siis henkinen tila eikä ulkoisella habituksella ole mitään tekemistä sen kanssa.
Mikä on teidän määritelmänne "nuorekkuudelle"? - miesvm1967
10+7 kirjoitti:
Minä ymmärrän nuorekkuuden niin, että se nimenomaan tarkoittaa ulkonäön (= pukeutumistyyli, hiustyyli jne) lisäksi sitä, että tykkää nuorekkaammista asioista kuin me entiset punkkarit tai heavy metalistit.Kaveri on menossa Black Sabbathin konserttiin muutaman viikon päästä poikansa kanssa enkä todellakaan pidä ko. kundia muuta kuin nuorekkaana :D
Harmittaa kun meni Rammsteinin keikka sivu suun iteltä :P - Free Spirit
10+7 kirjoitti:
Minä ymmärrän nuorekkuuden niin, että se nimenomaan tarkoittaa ulkonäön (= pukeutumistyyli, hiustyyli jne) lisäksi sitä, että tykkää nuorekkaammista asioista kuin me entiset punkkarit tai heavy metalistit.Omasta näkökulmastani katsottuna ajattelusi on aika stereotyyppistä ja rajoittunuttakin.
Tunnen useita 40-50 -vuotiaita ja nuorempiakin, jotka kuuntelevat Olavi Virtaa tai Tapio Rautavaaraa, jos eivät nyt säännöllisesti niin toisinaan. Muistaakseni myös esim. Ville Valo on sanonut, että Rautavaara on yksi hänen idoleistaan. Mitä tulee Maideniin, niin enemmistö faneista nykyään lienee parikymppisiä ja alle, eli mikään ”keski-ikäisten bändi” ei ole kyseessä. Motörheadillä, Cooperilla ja AC/DC:llä tilanne ehkä vähän eri.
En puhunut permanenteista yhtään mitään. Ja jos keski-ikäinen nainen ottaa itselleen jonkun räväkän, ns. nuorekkaan kampauksen, onko hän automaattisesti nuorekas? Mielestäni ei. Hän on ainoastaan keski-ikäinen nainen, jolla on nuorekas kampaus. Sama koskee pukeutumista.
Jos vaikka viisikymppinen lähtee reppureissaamaan, hän on todennäköisesti vähemmän mukavuudenhaluinen kuin keski-ikäiset yleensä tapaavat olla. Fyysinen kuntokin on luultavasti ihan ok. Joten ainakin jossain mielessä pitäisin tätä nuorekkaampana kuin esim. jotain pukeutumistyyliä.
Sinä et edelleenkään kerro, mitä ne nuorekkaammat asiat mielestäsi ovat. Onko neli-viisikymppinen nuorekas, jos hän vaikka harrastaa skeittausta tai roolipelejä? Vai ovatko nekin jo liian vanhanaikaisia? Pitääkö ottaa vaikutteita suoraan teinikulttuurista, musiikkimakuna voisi olla vaikka Justin Bieber ja Robin?
Jos itse jotenkin määrittelisin nuorekkuuden, niin se lähtee ennen kaikkea elämänasenteesta ja persoonallisuudesta. Nuorekkuus on avoimuutta, ennakkoluulottomuutta ja kykyä innostua asioista. Sitä, että ei ota asioita liian vakavasti ja että ns. sisäinen lapsi on vahvasti elossa. Se liittyy oikeastaan aika vähän siihen, miltä ihminen näyttää, mitä musiikkia kuuntelee tai missä paikoissa vapaa-aikaansa viettää. - kiskiskukkulat
miesvm1967 kirjoitti:
Mun mielestä nuorekkuus ilmenee henkisellä tasolla, nuorekas ihminen on avoin ja valmis kokeilemaan uusia juttuja ja nauttii niistä oikeasti. Antaa ihmisten olla persoonia ja hyväksyy sen tuomitsematta liikaa. Osaa hullutella, hassutella ja nauttii noista, huumorista, osaa nauraa. Katsoo edelleen eteenpäin elämässään. On utelias kaiken suhteen ja yrittää oppia elämää.
Vastakohtahan on omiin kaavoihinsa kangistunut tosikko jonka mielestä hänen tapansa elää on ainoa oikea tapa. Hän tekee kuten on "aina" tehnyt ja muu on väärin tai lapsellista.
Ei se, että 50v. gubbe sonnustautuu nahkaiseen stetsoniin, hapsuiseen nahkarotsiin ja buutseihin ja ajelee madalletulla Audilla ympyrää Frederik soiden, tee kenestäkään nuorekasta vaan melko säälittävän yksilön. Mutta noitakin kyllä näkee. Joillakin on jopa tatska, huimaa hei, tooodella nuorekasta kun on kurttuinen tatska kehossa.
Minun mielestäni "nuorekkuus" on siis henkinen tila eikä ulkoisella habituksella ole mitään tekemistä sen kanssa.
Mikä on teidän määritelmänne "nuorekkuudelle"?Asiaa pajatat "hulluttelu ja hassuttelu" ja myös, että osaa nauraa itselleen,
eikä ole naama kurtussa, jos vähänkin menee joku pieleen.
Ihminen voi olla myös henkisesti ruma, silloin kun hän haluaa olla
aina niskan päällä ja muut on mielestään, pelkkä pukin pie.raisu kalliolla.
No vähän sekavaa, mutta jotain tälläistä kuitenkin. - deittaaja
Free Spirit kirjoitti:
Omasta näkökulmastani katsottuna ajattelusi on aika stereotyyppistä ja rajoittunuttakin.
Tunnen useita 40-50 -vuotiaita ja nuorempiakin, jotka kuuntelevat Olavi Virtaa tai Tapio Rautavaaraa, jos eivät nyt säännöllisesti niin toisinaan. Muistaakseni myös esim. Ville Valo on sanonut, että Rautavaara on yksi hänen idoleistaan. Mitä tulee Maideniin, niin enemmistö faneista nykyään lienee parikymppisiä ja alle, eli mikään ”keski-ikäisten bändi” ei ole kyseessä. Motörheadillä, Cooperilla ja AC/DC:llä tilanne ehkä vähän eri.
En puhunut permanenteista yhtään mitään. Ja jos keski-ikäinen nainen ottaa itselleen jonkun räväkän, ns. nuorekkaan kampauksen, onko hän automaattisesti nuorekas? Mielestäni ei. Hän on ainoastaan keski-ikäinen nainen, jolla on nuorekas kampaus. Sama koskee pukeutumista.
Jos vaikka viisikymppinen lähtee reppureissaamaan, hän on todennäköisesti vähemmän mukavuudenhaluinen kuin keski-ikäiset yleensä tapaavat olla. Fyysinen kuntokin on luultavasti ihan ok. Joten ainakin jossain mielessä pitäisin tätä nuorekkaampana kuin esim. jotain pukeutumistyyliä.
Sinä et edelleenkään kerro, mitä ne nuorekkaammat asiat mielestäsi ovat. Onko neli-viisikymppinen nuorekas, jos hän vaikka harrastaa skeittausta tai roolipelejä? Vai ovatko nekin jo liian vanhanaikaisia? Pitääkö ottaa vaikutteita suoraan teinikulttuurista, musiikkimakuna voisi olla vaikka Justin Bieber ja Robin?
Jos itse jotenkin määrittelisin nuorekkuuden, niin se lähtee ennen kaikkea elämänasenteesta ja persoonallisuudesta. Nuorekkuus on avoimuutta, ennakkoluulottomuutta ja kykyä innostua asioista. Sitä, että ei ota asioita liian vakavasti ja että ns. sisäinen lapsi on vahvasti elossa. Se liittyy oikeastaan aika vähän siihen, miltä ihminen näyttää, mitä musiikkia kuuntelee tai missä paikoissa vapaa-aikaansa viettää.Yleensä nuorekkuus mainitaan ulkonäkömäärittelyn yhteydessä, jiten oletan heidän tarkoittavan ulkoista habitusta.
Luonteesta ja harrastuksista ja elämäntavoista en voi tietää kuvan perusteella. Joten kommentti liittyy vain ulkoiseen puoleen, ja määrityksiin. Elämäntavoissa on paljonkin eroja , terve, hyväkuntoinen 50 voi hyvinkin elää ja toimia kuin 30, ei mitään negatiivista sanottavaa. - clclclc
miesvm1967 kirjoitti:
Mikä on teidän määritelmänne "nuorekkuudelle"?Miksi madallettu Audi on säälittävä? Itse ajelen madalletulla Bemarilla, joka on poikkeuksetta kaikkien mielestä joku munanjatke. Jotku nyt vaan tykkää nopeista autoista ja jotkut ei.
Nuorekkuus on nykyään eri asia kuin se olisi ollut vaikkapa vuonna -70, jolloin synnyin. Silloin nuorison ja aikuisten välillä oli ylitsepääsemätön kuilu. Vuonna 1970 parikymppiset elivät aivan eri maailmassa kuin sodan nähneet vanhempansa. Kuilu oli todellakin syvä, toisella puolella oli vanhoillinen Suomi, aikaa "ennen vanhaan", mustavalkoinen Suomi ja toisella puolella sotaa kokematon uusi sukupolvi, johon kuului jo iskelmämusiikki, hurvittelu etc.
1970 olisi nuorekas viisikymppinen ollut hourupää, joka olisi toimitettu hoitoon. Kun taas nykypäivän nuorison ja aikuisten välillä ei ole niin suurta kuilua. Populaarimusiikki on molemmilla, hurvittelu ja rilluttelu, tietokonepelit, aikuinen voi pukeutua muuhunkin kuin pukuun tai nainen mekkoon ja huiviin, netti yhdistää molempia, tv- viihde on iätöntä jne.
Eli samat asiat ovat kaikenikäisillä ympärillä ja niitä käytetään "yhdessä", ikäero on, mutta sillä ei ole niin paljon merkitystä kuin oli ennenvanhaan.
- myssy
55 iässä voi olla tosiaan vaikka kuinka nuorekas, olen sitä itsekin. Terveet elämäntavat ja säännöllinen "pakkotyöstä vapaa" elämä auttaa siinä hyvin. En stressaa mistään enkä koe halua olla muunlainen kuin mikä itse olen. Musiikkimaku on pysynyt samana, rokkaan kuin ennenkin. Kroppa on ok ja naama rypytön.
Tapasin miehen, joka oli 65 ja siinä tuli jonkinlainen törmäys kyllä. Koin hänet vanhaksi ja jotenkin ukkomaiseksi. Ehkä se sukupolven kuilu onkin just tuossa, olitko viiskytluvun nuori vai kuuskytluvun? Tangotaituri vai punkkari ;) - sinkkunainen
Ihanaa, kohtalotovereita.
Olen itse myös erittäin allerginen kaikille niille miehille, jotka kuvailevat itseään sanalla "nuorekas". Näistä tulee juuri sellainen kuva, että a) nuorekkuuteen vedoten on saatava itseään vähintään viisitoista vuotta nuorempi nainen, mielellään vielä enemmän ja b) on jääty henkisesti sinne jonnekin teinivuosille eikä hyväksytä omaa ikääntymistä ja aikuistumista.
Minä en halua kolmekymppisenä naisena todellakaan olla tekemisissä tuollaisten miesten kanssa. Olen itse sinut oman ikäni ja itseni kanssa, joten en halua rinnalleni harmaantunutta pikkupoikaa, joka kuvittelee näyttävänsä ja olevansa vielä alle kolmekymppinen vaikka oikea ikä lähentelee viittäkymmentä tai yli.
Sitäpaitsi. Mä en ihan oikeasti ole tavannut vielä yhtäkään sellaista miestä, joka ilmoittaa olevansa nuorekas ja oikeasti myös näyttäisi maks. kolmekymppiseltä. Ei, kyllä nämä nuorekkaaksi itseään tituleeraavat ovat poikkeuksetta vähintään ikäistensä näköisiä tai vieläkin vanhemmalta näyttäviä. Että sori vaan.
Mies, joka ilmoittaa olevansa nuorekas= totaalinen turn off. - 8-8
Minulla on tapana kutsua nuorekkaiksi ikäihmisiä, jotka ovat vielä hyvässä kunnossa, virkeitä ja aktiivisia. Jos 80-kymppinen on vielä tiukasti elämän syrjässä kiinni, hän on nuorekas.
Nelikymppiset ovat vielä suhteellisen nuoria, joten heidän kuuluukin olla "nuorekkaita". Jos eivät ole, ovat vanhentuneet ennen aikojaan.
Siksi en koskaan ota kohteliaisuutena, jos joku kutsuu minua, 40 naista nuorekkaaksi. Miksi minä pitäisin positiivisena asiana sitä, että joku pitää minua vanhana? :D - Mirkkumaarit
Mun ikäiset (60 ) nuorekkaaksi itseään mainostavat miehet etsivät 20 v. nuorempia naisia koska halveksuvat omaa ikäänsä, historiaansa ja kokemuksiaan. Miksi yleensä pitäisi olla nuorekas? Ja mitä se näiden mielestä edes on?
Olen erittäin aktiivinen, harrastan monenlaisia asioita, olen kiinnostunut uusista jutuista, lomailen reppureissaamalla yms. Mutta harvoin löytää miehiä, jotka pysyvät vauhdissa mukana. Ja nimenomaan nämä "nuorekkaat" eivät pysy.
En häpeä ikääni, enkä ryppyjäni enkä pidä nuoruutta minään arvona sinänsä.
Elämässä voi pysyä mukana minkä ikäisenä vain.- toinen60+
Ei kaikki miehet etsi nuorempaa, alle 50-vuotiasta en edes ota tosissaan.
- 5e6ke
Ompa typeriä juttuja :D
Moni kokee että nuorekkuus on positiivinen asia joka kannattaa mainita profiilissa.
Jos tuollainen mitätön juttu on automaattinen turn off niin ei ole kumma jos ei ketään löydy.- pellet kiertoon
Kuule, kyllä se on" turn off", ei tuollaiset iskehut ole mistään kotoisin, koska
yleensä näillä ei ole edes aihetta näihin jessusteluihin.
Naurettavaa, kun ei nähdä totuutta itse, mutta toiset näkee. Jos itse käytät
tuota markkinomiseen, niin ihan vapaasti, mutta älä vingu, jos ei tule vastakaikua. - Free Spirit
Tokihan se yleensä koetaan positiivisena asiana, ei kai se muuten olisi profiileissakaan niin yleistä. :)
Itselleni se ei ole automaattisesti positiivinen juttu, mutta ei välttämättä negatiivinenkaan. Mutta sen sijaan, että ihminen mainitsee olevansa nuorekas, hän voisi mielestäni kertoa niitä asioita, jotka tekevät hänet hänen omasta mielestään nuorekkaaksi, eli tuoda ilmi, mitä se nuorekkuus käytännössä tarkoittaa ja miten se ilmenee.
Vähän sama juttu huumorintajun kanssa. Kun kerrot olevasi huumorintajuinen, se ei paljasta vielä, millaisille jutuille naurat tai millaista huumoria itse mahdollisesti viljelet. Samankaltainen huumorintaju on iso yhdistävä tekijä ihmisten välillä. Hyvä, mutta täysin erilainen huumorintaju taas ei tee yhteiselosta välttämättä kovin hauskaa.
Joten jos joku kertoo olevansa nuorekas ja huumorintajuinen, hän ei kerro itsestään oikeastaan mitään, tai hyvin vähän.
Lisäksi on olemassa valtavasti muita monitulkintaisia adjektiiveja,sanontoja ja kliseitä, joita proffilit ovat väärällään. Mitä enemmän niitä on, sitä enemmän syntyy sellainen vaikutelma, että kirjoittaja ei ole kovin älykäs.
Yksi muuten viime aikoina yleistynyt klisee, joka saa itseni näkemään hiukkasen punaista on "arvot kohdillaan" . Kysypä vaikka kymmeneltä ihmiseltä, mitä tuo tarkoittaa, niin todenäköisesti saat kymmenen erilaista vastausta. Miksi ei vain voisi kertoa, mitä asioita arvostaa? - ei ole sinulla helpp
Free Spirit kirjoitti:
Tokihan se yleensä koetaan positiivisena asiana, ei kai se muuten olisi profiileissakaan niin yleistä. :)
Itselleni se ei ole automaattisesti positiivinen juttu, mutta ei välttämättä negatiivinenkaan. Mutta sen sijaan, että ihminen mainitsee olevansa nuorekas, hän voisi mielestäni kertoa niitä asioita, jotka tekevät hänet hänen omasta mielestään nuorekkaaksi, eli tuoda ilmi, mitä se nuorekkuus käytännössä tarkoittaa ja miten se ilmenee.
Vähän sama juttu huumorintajun kanssa. Kun kerrot olevasi huumorintajuinen, se ei paljasta vielä, millaisille jutuille naurat tai millaista huumoria itse mahdollisesti viljelet. Samankaltainen huumorintaju on iso yhdistävä tekijä ihmisten välillä. Hyvä, mutta täysin erilainen huumorintaju taas ei tee yhteiselosta välttämättä kovin hauskaa.
Joten jos joku kertoo olevansa nuorekas ja huumorintajuinen, hän ei kerro itsestään oikeastaan mitään, tai hyvin vähän.
Lisäksi on olemassa valtavasti muita monitulkintaisia adjektiiveja,sanontoja ja kliseitä, joita proffilit ovat väärällään. Mitä enemmän niitä on, sitä enemmän syntyy sellainen vaikutelma, että kirjoittaja ei ole kovin älykäs.
Yksi muuten viime aikoina yleistynyt klisee, joka saa itseni näkemään hiukkasen punaista on "arvot kohdillaan" . Kysypä vaikka kymmeneltä ihmiseltä, mitä tuo tarkoittaa, niin todenäköisesti saat kymmenen erilaista vastausta. Miksi ei vain voisi kertoa, mitä asioita arvostaa?Tajuatko sinä itsekään miten paranoidi olet, tilasi lähentelee jo mielisairautta. Listaat sanoja, kliseitä ja sanontoja, mitkä saavat sinut suunniltaan, miksi sinä harrastat deittailua, et varmasti tule sieltä ketään sopivaa henkilöä koskaan löytämään, se on mahdotonta tuolla asenteella.
Tuollainen herkkähipiäinen kaikesta mielensä pahoittava ammattivalittaja on helppo poistaa deittimaailmasta kertomalla ihan faktoja. Hauskaa, että voi kenties näin vaikuttaa jonkin typeryksen loppuelämään, tuomitsemalla tämän viettämään vanhuutensa yksin. Kaltaisesi henkilöt ovat kaikenlisäksi sellaisia, heidän on mahdoton yrittää tutustua vastakkaiseen sukupuoleen elävässä elämässä.
Ennen kuin alat raivoamaan, lue tekstisi ulkopuolisin silmin ja tajua miten tosikko ja hullu olet, kuten moni muukin tässä ketjussa, suorastaan kilpailette siitä, kuka mistäkin mielensä pahoittaa! - Free Spirit
ei ole sinulla helpp kirjoitti:
Tajuatko sinä itsekään miten paranoidi olet, tilasi lähentelee jo mielisairautta. Listaat sanoja, kliseitä ja sanontoja, mitkä saavat sinut suunniltaan, miksi sinä harrastat deittailua, et varmasti tule sieltä ketään sopivaa henkilöä koskaan löytämään, se on mahdotonta tuolla asenteella.
Tuollainen herkkähipiäinen kaikesta mielensä pahoittava ammattivalittaja on helppo poistaa deittimaailmasta kertomalla ihan faktoja. Hauskaa, että voi kenties näin vaikuttaa jonkin typeryksen loppuelämään, tuomitsemalla tämän viettämään vanhuutensa yksin. Kaltaisesi henkilöt ovat kaikenlisäksi sellaisia, heidän on mahdoton yrittää tutustua vastakkaiseen sukupuoleen elävässä elämässä.
Ennen kuin alat raivoamaan, lue tekstisi ulkopuolisin silmin ja tajua miten tosikko ja hullu olet, kuten moni muukin tässä ketjussa, suorastaan kilpailette siitä, kuka mistäkin mielensä pahoittaa!:D:D. Kukahan tässä nyt mahtoi mielensä pahoittaa ja alkoi valittaa?
Ei mikään profiili ole koskaan saanut minua suunniltani. Miksi minä menisin suunniltani siitä, mitä joku vieras ihminen kirjoittaa profiilissaan?
Mutta ihan varmasti jokainen löytää joitain asioita profiileista, jotka ärsyttävät, sammuttavat kiinnostuksen tai eivät ainakaan hirveää innostusta tutustumiseen herätä. Vai pidätkö sinä kaikkia ilmoituksia yhtä ihanina ja yhtä kiinnostavina? Jos näin on, niin luulisi kumppanikin löytyvän helposti. :)
Ja jos kerron, millaisia ajatuksia minulle herää vaikka tietyntyyppisistä profiileista, niin miten sinä päättelit, että minä pahoitan niistä mieleni?
Jos taas joku noista kohdista osui ja upposi sinun kohdallasi, niin onko sillä väliä, koska emme todennäköisesti kiinnostuisi toisistamme muutenkaan? Joten sinullakaan ei liene syytä pahoittaa mieltäsi ainakaan minun kirjoitusteni vuoksi. - ,kjhvcvbnm
Free Spirit kirjoitti:
:D:D. Kukahan tässä nyt mahtoi mielensä pahoittaa ja alkoi valittaa?
Ei mikään profiili ole koskaan saanut minua suunniltani. Miksi minä menisin suunniltani siitä, mitä joku vieras ihminen kirjoittaa profiilissaan?
Mutta ihan varmasti jokainen löytää joitain asioita profiileista, jotka ärsyttävät, sammuttavat kiinnostuksen tai eivät ainakaan hirveää innostusta tutustumiseen herätä. Vai pidätkö sinä kaikkia ilmoituksia yhtä ihanina ja yhtä kiinnostavina? Jos näin on, niin luulisi kumppanikin löytyvän helposti. :)
Ja jos kerron, millaisia ajatuksia minulle herää vaikka tietyntyyppisistä profiileista, niin miten sinä päättelit, että minä pahoitan niistä mieleni?
Jos taas joku noista kohdista osui ja upposi sinun kohdallasi, niin onko sillä väliä, koska emme todennäköisesti kiinnostuisi toisistamme muutenkaan? Joten sinullakaan ei liene syytä pahoittaa mieltäsi ainakaan minun kirjoitusteni vuoksi.Oikesti ketään ei kiinnosta sinun mielenpahoitukset, joten pahoita mielesi vain omassa päässäsi.
- Free Spirit
,kjhvcvbnm kirjoitti:
Oikesti ketään ei kiinnosta sinun mielenpahoitukset, joten pahoita mielesi vain omassa päässäsi.
Taisit osoittaa viestisi väärälle henkilölle. Mukavaa illan jatkoa kuitenkin.
- huh.
ei ole sinulla helpp kirjoitti:
Tajuatko sinä itsekään miten paranoidi olet, tilasi lähentelee jo mielisairautta. Listaat sanoja, kliseitä ja sanontoja, mitkä saavat sinut suunniltaan, miksi sinä harrastat deittailua, et varmasti tule sieltä ketään sopivaa henkilöä koskaan löytämään, se on mahdotonta tuolla asenteella.
Ennen kuin alat raivoamaan, lue tekstisi ulkopuolisin silmin ja tajua miten tosikko ja hullu olet, kuten moni muukin tässä ketjussa, suorastaan kilpailette siitä, kuka mistäkin mielensä pahoittaa!Kylläpä nimim. "ei ole sinulla helpp" repi pelihousunsa. Ei näitä juttuja noin vakavasti kannattaisi ottaa.
- nbkjhgvbnm
Free Spirit kirjoitti:
Taisit osoittaa viestisi väärälle henkilölle. Mukavaa illan jatkoa kuitenkin.
Olet tyhmäkin vielä.
- olet outo
huh. kirjoitti:
Kylläpä nimim. "ei ole sinulla helpp" repi pelihousunsa. Ei näitä juttuja noin vakavasti kannattaisi ottaa.
Mistä sinä taas mielesi pahoitit, ota vähän rennompi asenne elämään.
- huh.
olet outo kirjoitti:
Mistä sinä taas mielesi pahoitit, ota vähän rennompi asenne elämään.
Ei kun minua lähinnä huvittaa tuollainen raivostuminen siitä että jotkut analysoivat toisten profiileita. Pitäähän ihmisellä puuhasteltavaa olla. Pysyy mieli virkeänä.
- Free Spirit
nbkjhgvbnm kirjoitti:
Olet tyhmäkin vielä.
Koska en missään vaiheessa kertonut, enkä muutenkaan antanut ymmärtää, että olisin pahoittanut mieleni jostain, kommenttisi ei oikein osunut.
- miksi valehtelet?
Free Spirit kirjoitti:
Koska en missään vaiheessa kertonut, enkä muutenkaan antanut ymmärtää, että olisin pahoittanut mieleni jostain, kommenttisi ei oikein osunut.
Valehtelet taas. Tekstissäsi kerrot miten näet "punaista" jostakin maininnasta ym.
- miesvm1967
huh. kirjoitti:
Kylläpä nimim. "ei ole sinulla helpp" repi pelihousunsa. Ei näitä juttuja noin vakavasti kannattaisi ottaa.
En minäkään näe Free Spiritin teksteissä mitään paranoiaa :D
- Free Spirit
miksi valehtelet? kirjoitti:
Valehtelet taas. Tekstissäsi kerrot miten näet "punaista" jostakin maininnasta ym.
Sanoin, että näen hiukan punaista, kun näen sanonnan "arvot kohdillaan". Eli tarkoitin, että se jonkin verran tai lievästi ärsyttää.
Ainakin omassa sanastossani ärsytys ei tarkoita mielipahaa.
Mielipaha = olla loukkaantunut tai (syvästi) pettynyt, tuntea surua, murhetta, huolta, ahdistusta...
Ärsyttää = kismittää, suututtaa, harmittaa, sapettaa....
Vai onko sinusta kenties mielipaha jonkinalinen yleistermi kaikille negatiivisille reaktioille, tuntemuksille ja tunteille? Free Spirit kirjoitti:
Yksi muuten viime aikoina yleistynyt klisee, joka saa itseni näkemään hiukkasen punaista on "arvot kohdillaan" . Kysypä vaikka kymmeneltä ihmiseltä, mitä tuo tarkoittaa, niin todenäköisesti saat kymmenen erilaista vastausta. Miksi ei vain voisi kertoa, mitä asioita arvostaa?Itse väitän että olen nuorekas, koska olen tehnyt mm. kasvojenkuorintaa jo vuoden ajan, tämä on oma keksintöni, en käytä samoja kemikaaleja kuin muut. Sen vuoksi voin sanoa että naamani on rypytön, eikä itselläni ole karkeaa ihoa, jota tyypillisesti 40-vuotiailla miehillä on. Samaten olen hoikka kaikki hiukset löytyy, joten kukaan ei ainakaan epäile minua kovin vanhaksi. Enkä tässä ole kyllä ainakaan vanhenemassa näillä näkymin.
Naisille tämä ei oikein toimi, koska kurppaantuvat luuston osalta kasvoissa nopeammin kuin miehet, ja kasvon luusto on ratkaisevampi kuin iho vanhentumisen osalta, noin 40-vuotiaiden ikäluokassa. Tietysti luuston resorptio on myös hallinnassani, se vaatii sisäistä hoitoa ihon lisäksi. Tämä osteoporoosi/osteopenia ja luun resorptio johtuvat tulehduksellisista sytokiineista, jotka syövät luuta.- voi bimbojen talvi
m36-intj kirjoitti:
Itse väitän että olen nuorekas, koska olen tehnyt mm. kasvojenkuorintaa jo vuoden ajan, tämä on oma keksintöni, en käytä samoja kemikaaleja kuin muut. Sen vuoksi voin sanoa että naamani on rypytön, eikä itselläni ole karkeaa ihoa, jota tyypillisesti 40-vuotiailla miehillä on. Samaten olen hoikka kaikki hiukset löytyy, joten kukaan ei ainakaan epäile minua kovin vanhaksi. Enkä tässä ole kyllä ainakaan vanhenemassa näillä näkymin.
Naisille tämä ei oikein toimi, koska kurppaantuvat luuston osalta kasvoissa nopeammin kuin miehet, ja kasvon luusto on ratkaisevampi kuin iho vanhentumisen osalta, noin 40-vuotiaiden ikäluokassa. Tietysti luuston resorptio on myös hallinnassani, se vaatii sisäistä hoitoa ihon lisäksi. Tämä osteoporoosi/osteopenia ja luun resorptio johtuvat tulehduksellisista sytokiineista, jotka syövät luuta.No eihän nelikymppiset oikeasti ole mitään muumioita. Jos pitää kuntoilemisella
ja oikealla ruokavaliolla huolta itsestään, niin ei tarvitse millään myrkyillä naamaansa
kuoria.
Muistelen, että sinulla on jotain dynämiitistä seuraavaa oleva ihme aine,
mutta tuo voi koitua viellä naamas turmioksi ja alat muistuttaa kuivattua
viinirypälettä, hetkellä millä hyvänsä. - M45
Free Spirit kirjoitti:
Yksi muuten viime aikoina yleistynyt klisee, joka saa itseni näkemään hiukkasen punaista on "arvot kohdillaan" . Kysypä vaikka kymmeneltä ihmiseltä, mitä tuo tarkoittaa, niin todenäköisesti saat kymmenen erilaista vastausta. Miksi ei vain voisi kertoa, mitä asioita arvostaa?Free Spirit kirjoittaa osuvasti. Vastaavasti kaiken ikäiset naiset hakevat nuorekasta, huumorintajuista miestä, jolla on arvot kohdillaan, pilkettä silmäkulmassa, juoksut suostu, ei luurankoja kaapeissa, ja joka osaa kohdella naista ja tulee toimeen omillaan, tai muita vastaavia vakiolauseita. Siitä ei voi päätellä muuta kuin ilmoittajan kyvyttömyyden omiin ajatuksiin. Mikäli sellaiseen vastaa, pääsee juoksemaan kilpaa nettideittien fraseologiasta parisuhdekäsityksensä rakentaneen naisen epämääräisten ja alati muuttuvien odotusten kanssa.
- indeed.
voi bimbojen talvi kirjoitti:
No eihän nelikymppiset oikeasti ole mitään muumioita. Jos pitää kuntoilemisella
ja oikealla ruokavaliolla huolta itsestään, niin ei tarvitse millään myrkyillä naamaansa
kuoria.
Muistelen, että sinulla on jotain dynämiitistä seuraavaa oleva ihme aine,
mutta tuo voi koitua viellä naamas turmioksi ja alat muistuttaa kuivattua
viinirypälettä, hetkellä millä hyvänsä.Ja voisi olla että jäisi kuin nalli kalliolle nököttämään tuollainen tyyppi joka alkaisi treffeillä selittämään jotain että naama pitää kuoria suolahapolla ja naisilla on pärstässään osteoporoosi.
Netti on väärällään noita yhden idean huru-ukkoja. x(
- vikattreffit
Kommenttini ei liity varsinaisesti nuorekkuuteen, mutta hyvät miehet, laittakaa itsestänne sellainen valokuva, että teidät tunnistaa ensimmäisillä treffeillä juomaan niitä huoltoaseman kahvikupillisia.
Kymmenen deittiä tavanneena vain yhden tunnistin kuvan perusteella. Miehet lähestyivät minua ja itse huuli pyöreänä mietin, onko tuo se musta/ruskeahiuksinen mies, jonka piti olla 185 cm ja normaalivartaloinen.
Todellisuudessa hiukset olivat harmaat tai muutama haiven pääläellä.
Pituus ei täsmännyt tai muu habitus..valtaosa itseäni kuitenkin nuorempia !!!
Ja useat hakivat 20 v nuorempaa kumppania..häh..
Ja nämä samaiset miehet vaativat naisilta hoikkuutta, kauneutta ym.
Huah..uskon olleeni positiivinen yllätys heille, mainostamatta nuorekkuutta tai mitään.
Olen mennyt treffeille avoimin mielin, mutta nyt riitti ja kiitti..
Kannattaa teidän hakea rahaa kuppaavia venakkoja, jotka laittavat feikkikuvan. Suomalainen nainen tyytyy kahvikupilliseen.
Onnea etsintään !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751