40-50 000 uo.ssa kauanko kestää maksaa

lirissä

Te jotka olette makselleet ulosottoon suurinpiirtein tuon suuruista summaa
niin montako vuotta jouduitte maksamaan ja mitä maksoitte per kuukausi voudille?
Olisi kiva tietää olenko loppu ikäni veloissa.

36

7862

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+13

      Sillä, mitä muut ovat makselleet aiemmin, ei ole merkitystä. Lyhenemisnopeus riippuu velkapottisi rakenteesta, omasta maksukyvystäsi ja ennen kaikkea, asenne ratkaisee.

      • lirissä

        Suurin piirtein vain kyselin, meneekö esim. kymmenen vuotta
        Vakityössä olen ja tulen maksamaan noin 650-700€ kk ja velkojia n. 11 kpl.


      • Etukäteen käytetty
        lirissä kirjoitti:

        Suurin piirtein vain kyselin, meneekö esim. kymmenen vuotta
        Vakityössä olen ja tulen maksamaan noin 650-700€ kk ja velkojia n. 11 kpl.

        Kymmenen vuotta on aika hyvä arvio. Maksat noin 8000 vuodessa ja korot vievät siitä 4000. Velka lyhenee siis ensimmäisenä vuonna neljä tonnia. Vauhti kiihtyy siitä vähitellen pääoman pienentyessä, mutta toisaalta korotkin varmaan ehtivät nousta tuossa ajassa.

        Eikö olekin mukava vuosikymmen tulossa muistellen niitä ihanuuksia, joihin käytit velkarahasi?


    • awrega7547

      Itselläni sama homma edessä, velkaa noin 40000€ ja tulen lyhentämään noin 730e/kk ulosotoon. Aikaa tuossa tulee menemään 5-6 vuotta. Uo alkanee ensi vuoden alkupuolella

      Toivottavasti lyhentävätä ulosotossa yheden lanan kerrallaan niin olisi pearempi, se kun kuulemma on nykyään mahdollista.

      Voi olla että tuon 6 vuoden sisällä kuittaan kaikki pois perinnöllä ja jos en niin tuleepahan sitä perintöä sitten myöhemmin tuon lainan verran vähintään.

      • xxxxxxxxxxxxxxxxx1

        Antaako joku perintöä tuollaiselle rahankäyttäjälle?


      • awrega7547
        xxxxxxxxxxxxxxxxx1 kirjoitti:

        Antaako joku perintöä tuollaiselle rahankäyttäjälle?

        Kyllä


    • koookjuij

      Itse maksan noin 10-11te vuodessa.
      Tällä hetkellä näyttäs että 5v 6kk menee . Joku 700-800 menny kk ja lomarahoista ym enempi tietty. Tänä vuonna hieman yli 800 kk keskmäärin.
      Tästä tosiaan kohta 5 v makseltu. Summa oli siinä 50 te pinnassa.

    • Siinä se....

      Noin 10 vuotta tai hieman päälle....Ellei takaisinmaksu summat suurene...

      • lirissä

        Nyt tuli sitten postista eka kirje ulosotosta.
        Juttelin uo virkailijan kanssa ja kysyi häneltä arviota kauanko menee 40 000€ maksamiseen tuolla 650€ kuukausi erällä niin sanoi että noin 5-6 vuotta.
        Helpotti kun ei menekkään 10 vuotta niinkuin ajattelin.


      • koookjuij
        lirissä kirjoitti:

        Nyt tuli sitten postista eka kirje ulosotosta.
        Juttelin uo virkailijan kanssa ja kysyi häneltä arviota kauanko menee 40 000€ maksamiseen tuolla 650€ kuukausi erällä niin sanoi että noin 5-6 vuotta.
        Helpotti kun ei menekkään 10 vuotta niinkuin ajattelin.

        no niinhän mä sanoin


      • velat maksuun
        koookjuij kirjoitti:

        no niinhän mä sanoin

        Minulla myös menossa noin 40000, maksan 1400-1600 euroa kuukaudessa. Toivottavasti maksettu 2-3 vuodessa..


      • Samassa paatissa
        lirissä kirjoitti:

        Nyt tuli sitten postista eka kirje ulosotosta.
        Juttelin uo virkailijan kanssa ja kysyi häneltä arviota kauanko menee 40 000€ maksamiseen tuolla 650€ kuukausi erällä niin sanoi että noin 5-6 vuotta.
        Helpotti kun ei menekkään 10 vuotta niinkuin ajattelin.

        Aloittajalle, kuulisin mielelläni perusteluita tuolle aikataululle, mutta mitenhän saisin yhteyden ohi tämän palstan ???


      • jfjfkf
        Samassa paatissa kirjoitti:

        Aloittajalle, kuulisin mielelläni perusteluita tuolle aikataululle, mutta mitenhän saisin yhteyden ohi tämän palstan ???

        Einsiinä ole perusteluja yisinkertaista matematiikkAA

        KOHTA UO MAKSETTU


      • jhngm,fl
        lirissä kirjoitti:

        Nyt tuli sitten postista eka kirje ulosotosta.
        Juttelin uo virkailijan kanssa ja kysyi häneltä arviota kauanko menee 40 000€ maksamiseen tuolla 650€ kuukausi erällä niin sanoi että noin 5-6 vuotta.
        Helpotti kun ei menekkään 10 vuotta niinkuin ajattelin.

        Sori mutta eipä onnistu noin nopeasti. 6 vuodessa tuolla lyhennyksellä maksat 46800. Ekan vuoden korot on edelläkin mainitut nelisen tonnia, toisen vähän vähemmän jne. Ulosottomaksu per kuukausi taitaa olla itsessään parisataa? Eli se kymmenen vuotta kyllä kuulostaisi todennäköisemmältä

        http://www.oikeus.fi/6553.htm

        Noi ulosottomaksut on hurjat


      • höpö
        jhngm,fl kirjoitti:

        Sori mutta eipä onnistu noin nopeasti. 6 vuodessa tuolla lyhennyksellä maksat 46800. Ekan vuoden korot on edelläkin mainitut nelisen tonnia, toisen vähän vähemmän jne. Ulosottomaksu per kuukausi taitaa olla itsessään parisataa? Eli se kymmenen vuotta kyllä kuulostaisi todennäköisemmältä

        http://www.oikeus.fi/6553.htm

        Noi ulosottomaksut on hurjat

        Tietämättömät taas höpisee.
        Olen maksanut itse kohta velat pois noin 50000 4 v ja 10kk.
        7000 jäljellä. Noin 10-11000 vuodessa.
        Kyllä se on mahdollista


      • fghf3463
        jhngm,fl kirjoitti:

        Sori mutta eipä onnistu noin nopeasti. 6 vuodessa tuolla lyhennyksellä maksat 46800. Ekan vuoden korot on edelläkin mainitut nelisen tonnia, toisen vähän vähemmän jne. Ulosottomaksu per kuukausi taitaa olla itsessään parisataa? Eli se kymmenen vuotta kyllä kuulostaisi todennäköisemmältä

        http://www.oikeus.fi/6553.htm

        Noi ulosottomaksut on hurjat

        uomaksut loppuu tietyn ajan kuluttua, olikohan 2 vuotta.


    • nui

      jos maksat u o 600e kuukaudessa, niin velka lyhenee noin 100e

      • lirissä

        No maksan lomarahat lisättynä noin 730€ kk, taulukko maksut poistuvat 2 v jälkeen.
        En aio käyttää vapaa kuukausia. Uo virkailija sanoi että totta kai hän katsoo miten rahat kohdentaa eli muutamalle per suoritus eikä kaikilleyhtäaikaan ja jos näyttää siltä että taulukko maksu olisi johonkin velkaan esim. 27€ niin laittaa suorituksen sellaiseen mistä menee vähemmän maksuja.


    • vaurasta porukkaa

      Virkailija pitää kyllä huolen myös siitä ettei mikään saatava pääse vanhenemaan.
      Aika kevyesti täällä suhtaudutaan noinkin isoihin ulosottoihin, jotka ovat aivan järjetöntä. Jos lähes tonnin lyhennyksiä kuussa pystyy hoitaan ei voi kun ihmetellä hyviä tuloja ja sitä miksi tuommoisia systeemejä on päässyt tulemaan.
      Kymmenenkin vuotta pelkällä kaurapuurolla vaatii sisua. Siinä ei paljoa elämää tarvi suunnitella plus se että olet joka paikassa merkitty c- kansalainen, onneksi olkoon vaan kaikille.

      • töötä vaan

        No 1600-2000 jää uo jälkeen näppin siitä asumiset ym.
        Asuntolaina on lyhentynyt samalla . Toi on oimeestaan aika hyvä tapa maksaa velat.
        En tiedä olenko niin hyvätuloinen mutta noin 70000 e keventynyt velkataakka viimesen 5 v aikana. (Asuntolaina ja ulosotot)
        Jos ei oisi muut velat menneet ulosottoon niin ei olisi kyllä pystynyt asuntoakaan pitämään. Makselin jopa 1400 kk lyhennyksiä ei jäänyt elämiseen mitään.


      • 40000 uo

        Uo:ssa 40000 € ja en suhtaudu siihen kevyesti. Ainoa hyvä puoli tässä on se,että pystyn sen maksamaan takaisin 5 vuodessa uo:n kautta. En halua velkajärjestelyä tai velkojen vanhenemista. Mitä pahaa siinä on ? Elämässä nyt sattui käymään näin,mutta nyt tilanne on sellainen,että pystyn kuitenkin c-luokan kansalaisena asiat hoitamaan ja velkojat saavat rahansa takaisin korkojen kera. Sitä paitsi velkojina ovat sellaiset tahot,että pystyvät kyllä jonkin aikaa rahojaan odottelemaan.


    • 40000 uo

      Eikös se ole hyvä,että velat maksetaan pois vaikka sitten uo:n kautta. Välillä tuntuu siltä,että kaikki muut täällä saa sympatiaa osakseen paitsi ne,jotka oikeasti palkastaan maksaa velkansa pois eikä venkoile.
      'Tööta vaan' tehtiinkö asuntoosi turvaava ulosmittaus?

      • töötä vaan

        Joo ja senkin teki ulosottomiehen sijainen kun ei ollut maksut tulleet pariin kk perille.
        Menee palkasta suoraan. Toisaalta ymmärrän ei ne voi tietää jos myy pois ja velat jää maksamatta.


      • töötä vaan
        töötä vaan kirjoitti:

        Joo ja senkin teki ulosottomiehen sijainen kun ei ollut maksut tulleet pariin kk perille.
        Menee palkasta suoraan. Toisaalta ymmärrän ei ne voi tietää jos myy pois ja velat jää maksamatta.

        Ja vaikka raskasta tuo on ollut olisi tietty vaihtoehto ollut myydä mutta silloin oli vielä velkaa niin paljon asunosta että oliso mennyt aika tasan.
        Ei tuo 5 v niin pitkä aika ole . Tuntuu että tämä viimeinen 6kk on vaikein.
        Mulla kävi tuuri lyhensi pari isompaa pois ensin . Eka vuos on vähä tyhjäkäyntiä varsinkn kun menee uo maksut . Ne kun jää pois niin meni noin 100 kk enempi lyhennyksiin. Jos jostain ylimäärästä saa kannattaa kaikki laittaa.


    • 40000 uo

      Samaa mieltä. Olen maksanut vasta 7 kk,mutta yksi kk oli lomarahat ja joulukuussa tulee veronpalautuksia reilu 700 € normilyhennyksen 780 € päälle. Kyllä ne velat siitä lyhenee.

    • velkalainen82

      mitä kuuluu ketjun aloittajalle paljonko velkaa jäljellä jne itsellä oolut uo päällä parivuotta ja alkusaldo oli noin 60.000 e luokkaa..nyt 54000 toki uusia on tullut vielä muutama sen 60.000 e jälkeen..

      • ILE1962

        Kai se on hakenu köyttä rautakaupasta ja tummelia köyden varteen...


    • ensikesäonerilainen

      10 kk jäljellä noin 40 000 alkupääomasta. Lyhennykset 650-700 kk. Reilut viisi vuotta maksanut. Paljon pikavippejä ym. Alkaa helpottaa. Ei se ole maailman loppu, vaikka kalliiksi käy toki. Täytyy vain pitää mieli korkeana ja miettiä miksi tähän alun perin joutui, jos oli oma vika niin kuin minulla.

    • Vamosala

      Uo alkoi reilut 6 v sitten ja maksanut olen noin 63000. Vielä on vajaat 6000 jäljellä. On tämä ollut pitkä tie. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä mutta onhan tässä ollut monenlaisia rajoitteita elämässä tiukan rahatilanteen johdosta. Välillä on ahdistanut paljonkin. Eiköhän tämä joulukuussa lopu.

    • luotto1

      Ja rupeatte sitten pistämään ulosoton jälkeen sen summan säästötilille eli siitä on hyvä jatkaa.

    • Sarikolehm

      Olen maksanut noin 6 vuotta/ 300-1200 euron erissä.

    • Hyvinmeneemuttamenköön

      Minä olen maksanut noin 600 ulosotossa 10 vuotta. Enää 30 vuotta jäljellä. Sitten olenkin vasta 94 vuotta.
      Ai niin. Jään eläkkeelle kesällä joten tuloni pienenee ja ulosottoon menee enää 200 euroa .
      Joten loput saan maksettua noin 100 vuoden päästä. Sitten olenkin 164v.

    • ItseOlen

      Maksanut ulosottoa reilu yhdeksän vuotta. Eilen soitin virastoon ja tiedustelin, milloinka tämä loppuu, niin kuulemma viimeisin velkani poistuu vuonna 2027.
      Olen suppeassa ulosotossa kun tuloni ovat niin pienet.

    • Anonyymi

      näitä on mukava lukea ja todeta ettei ole yksin tässä suossa..
      itsellä kanssa oli velkaa yli 60te ja nyt vielä noin 17kk niin kuitattu kaikki.. nyt alkaa jo olemaan sellainen voiton fiilis ja uskon että tämä matka on opettanut paljon viisaammaksi

      • Anonyymi

        Mulla oli saman verran, 7,5v meni maksellessa. 2021 kheinäkuussa loppui ja vuosi sitten puhdistui luotot :)


    • Anonyymi

      Jos teet OnlyFanssiä ja tienaat 50 000/ kk niin ei siinä kovin kauaa voi kestää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe